Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nuevo_mien schreef:Welkom voor de nieuwe mensen!
Ik lees ondertussen wel mee maar weinig zelf te melden..
Rianne wat fijn! Spoedig herstel gewenst!
Warm is het hé! Ik heb niet het idee dat mijn Spanjaard beter tegen de warmte kan dan de NLse paarden op de stal.
Zou je haast wel denken hé.
niet goed wijs. manzano schreef:Mijne doet het prima met dit weer. Die heeft weinig last van de warmte. Had de paarden net even afgespoten, want m'n oudje heeft het wel warm.... Nou dat was daarna het startsein voor de dolle 5 minuten voor die gekke Spanjaard. Rennen en bokkenniet goed wijs.
Hij houdt echt niet van regen en kou. Dan staat ie echt meteen de hele dag in z'n box (uitloopstal).

Helaas geen beeldmateriaal, maar we gaan het zeker nog doen, dus dat komt wel een keer!

zijn die van jullie ook zo lief met kinderen? Ik vond het wel spannend want er heeft eigenlijk nog nooit iemand anders op gezeten, behalve mijn instructrice en dan nu ook gelijk mijn nichtje van 13, maar de zorgen waren nergens voor nodig!

Hij is gelukkig mega voorzichtig en lief voor mn zoontje maar hou hem liever toch een beetje uit de buurt.