iEmmaaa schreef:Beste wensen voor 2016 allemaal!
Hier niet echt doelen, maar kan niet wachten tot Klasien haar baby er straks is!daarna weer lekker op pakken... Moet toch wel bekennen dat ik het rijden meer mis dan ik had verwacht, nu al 2,5 maand niet meer op een paard gezeten
Waarom ben je helemaal gestopt met rijden dan?
daarna weer lekker op pakken... Moet toch wel bekennen dat ik het rijden meer mis dan ik had verwacht, nu al 2,5 maand niet meer op een paard gezeten 
)Dit viel haar zo zwaar dat ze nauwelijks herstelde. Ik heb haar toen het over was nog een heel klein beetje opgepakt, maar ze was al haar conditie verloren en bouwde het heel slecht op. Daarnaast zat ze ook gewoon helemaal niet lekker in haar vel en kreeg na een paar weken opnieuw einschuss... Toen maar besloten haar met super vervroegd zwangerschapsverlof te laten gaan, dit heeft haar gelukkig heel goed gedaan. Ze knapte een stuk beter op en werd gelukkig ook qua humeur en karakter weer haar oude zelf
Maar kon best die 180 rijden en vrij constant

en daarna idd meer moeite met oppakken en ze had behoorlijk wat bestiering verloren helaas. Maarja soms is t niet anders. Als ze aangeven niet meer te willen of kunnen, dan heb je weinig keuze.