Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat een heerlijk paard is het toch!
, maar ook heel veel dubbele en uiteindelijk zijn er 360 overgebleven. Nu nog even uitzoeken welke ik ga plaatsen in een topic.
Deze weken erg druk gehad met vanalles en nog wat.

Heb er echt zin in om weer lekker uit te razen over het strand! En waarschijnlijk worden er morgen foto's gemaakt door een vriend van ons!

en stond ze aangenaam verrast te kijken naar alle mensen die haar kwamen bewonderen..kwamen die allemaal speciaal voor haar? Dat beviel haar wel
Ze is vrij rustig geweest vandaag, alleen wat onrustig toen de andere paarden naar binnen kwamen (ik ben nu doof aan één oor door haar gekrijs recht in mijn trommelvlies
) ,maargoed dat is logisch. Ze heeft de harten van de pennykinders op stal al gestolen, en heeft de hele middag staan genieten van alle aandacht, zoenen en knuffels van iedereen op stal. Heb haar nog even gepoetst, en verder gewoon even laten bekomen van alle toestanden.
Ben zo blij
En ons hier wel op de hoogte houden hoor!
nou heb ik eindelijk eens wat nuttigs toe voegen aan dit topic
zal jullie spammen tot jullie er doodmoe van zijn
kjoetie schreef:tuuuuurlijknou heb ik eindelijk eens wat nuttigs toe voegen aan dit topic
zal jullie spammen tot jullie er doodmoe van zijn
zasread schreef:Bianca: Wat fijn dat alles goed is gegaan! Ik ben benieuwd of Yippie zich een beetje thuis gaat voelen zo zonder mama en grote broer.
Ik heb ook nog foto's voor je van Yippies laatste dag bij Femke.
,maar dat gaat helemaal goed komen....
.
.
Morgen foto's op Jauke

Maar wel een veel beter zadel. 
Lijkt me wel leuk om Yoshi ook weer is te zien op foto!
Maakt er dan ook iemand foto's van jullie?
Hij is ook wel braaf geworden dan, als je alleen met halstertje kan rijden! Red je de verzorging niet meer alleen, dat je iemand erbij wil? Wel leuk dat ze zelf ook een anda veulen heeft!
Maar mooie foto's zijn ook goed hoor! 
Dat is enorm snel gegaan zeg! Ben benieuwd hoe ze het doet morgen op t land met een vreemd vriendje!! Je bent vast enorm blij dat ze er nu eindelijk is! Nu zal je het ook een stuk drukker krijgen iedere dag.. Maar met zo'n leuk paard is dat niet erg ! 

Strand is altijd heerlijk om te rijden 
Hij zal prachtig staan op Jauke denk ik 

Ik moet ze maar snel gaan bekijken, eerst de appeltaart uit de oven 
Toch maar even een stiek omgedaan, ging daarna een stuk beter! Lekker ontspannen lopen, en zelf me hand opzoeken
Vandaag was gelukkig geen stiek nodig en was ze zelf al relaxed. Ben weer lekker aan t opbouwen

) BrankaZ schreef:Dan moet ik ook beter lezen want dat staat in dit topic niet. Wel dat je gemaild hebt en nog geen mail had teruggekregen.
. Ik had nog niet gezegt dat ik al een mail terug had.