[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Saida_

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 11:52

Patriesje -> Als er meerdere paarden in de bak lopen en ik ben zelf met haar bezig gaat het ook prima.
Het is alleen tijdens een groepsles, omdat je dan veel meer achter elkaar aan loopt en vaak allemaal hetzelfde moet doen.

Esmée -> Is het nog gelukt met met het zadel?

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 12:10

Uh, nog geen mail terug van mijn vader. Ga iig vandaag het zadel van Nancy uitproberen.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 17:27

Nou het was weer gezellig en leuk bij Femke. Ik heb niet gereden, want de grond was te hard bevroren. Maar ik heb wel
Wessel geborsteld Ja Lovers Wat een heerlijk paard is het toch!
Verder heb ik zeer veel foto's gemaakt van alle paardjes, in totaal 570 Bloos , maar ook heel veel dubbele en uiteindelijk zijn er 360 overgebleven. Nu nog even uitzoeken welke ik ga plaatsen in een topic.
Door het bewolkte weer zijn helaas niet alle foto's even scherp.

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 19:31

Eindelijk weer even alles bijlezen! Haha! Deze weken erg druk gehad met vanalles en nog wat. Clown

Essssss: Zo das balen zeg van je zadel heb je al een nieuwe gevonden?

_Saida_ : Aah wat sneu voor je instructrice! En inderdaad als je zelf het gevoel hebt dat het alleen rijden veel beter gaat dan in een groepsverband zal ik dat zeker zo doen! En een privé les er tussen door leer je ook (vind ik dan) veel meer van Haha!

Nou mijn vriendin en ik gaan morgen even op buitenrit! Ze heeft nu eindelijk een goed passend zadel en dus kunnen we nu samen zonder een zadel van een ander te lenen strandritten maken Haha! Heb er echt zin in om weer lekker uit te razen over het strand! En waarschijnlijk worden er morgen foto's gemaakt door een vriend van ons! Haha!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 20:21

Vandaag hebben Femke en Inge Yippie gebracht, en het is allemaal goed gegaan Haha!

Ze was wat nerveus, maar de reis is goed verlopen en ze liep braaf de trailer af. In de stal dook ze direct op de berg hooi Haha! en stond ze aangenaam verrast te kijken naar alle mensen die haar kwamen bewonderen..kwamen die allemaal speciaal voor haar? Dat beviel haar wel Haha! Ze is vrij rustig geweest vandaag, alleen wat onrustig toen de andere paarden naar binnen kwamen (ik ben nu doof aan één oor door haar gekrijs recht in mijn trommelvlies Clown ) ,maargoed dat is logisch. Ze heeft de harten van de pennykinders op stal al gestolen, en heeft de hele middag staan genieten van alle aandacht, zoenen en knuffels van iedereen op stal. Heb haar nog even gepoetst, en verder gewoon even laten bekomen van alle toestanden.

Morgen gaat ze voor het eerst samen met de andere paarden de wei op, dat is nog ff spannend.. maar het ziet er dus allemaal goed uit Haha! Ben zo blij Go jij! Go jij! Party!!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 20:22

Gefeliciteerd! Go jij! Go jij! En ons hier wel op de hoogte houden hoor!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 20:25

tuuuuurlijk Haha! nou heb ik eindelijk eens wat nuttigs toe voegen aan dit topic Clown zal jullie spammen tot jullie er doodmoe van zijn Tong uitsteken

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 20:31

Bianca: Wat fijn dat alles goed is gegaan! Ik ben benieuwd of Yippie zich een beetje thuis gaat voelen zo zonder mama en grote broer.
Ik heb ook nog foto's voor je van Yippies laatste dag bij Femke.
Laatst bijgewerkt door zasread op 05-01-08 21:01, in het totaal 1 keer bewerkt

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 20:40

ooow leuk! Voeg me maar even toe op msn, dan mag je ze doorsturen als je wilt?

qtie4u18@hotmail.com

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:00

kjoetie schreef:
tuuuuurlijk Haha! nou heb ik eindelijk eens wat nuttigs toe voegen aan dit topic Clown zal jullie spammen tot jullie er doodmoe van zijn Tong uitsteken

Hahaha, houden we je aan. Je kan je overigens ook nog uitleven op het Barokke paardenforum Knipoog

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:08

zasread schreef:
Bianca: Wat fijn dat alles goed is gegaan! Ik ben benieuwd of Yippie zich een beetje thuis gaat voelen zo zonder mama en grote broer.
Ik heb ook nog foto's voor je van Yippies laatste dag bij Femke.

en zonder mij.... Schijnheilig

bianca heeel veel plezier met de kleine grote meid,enne zorg goed voor haar!! Knipoog ,maar dat gaat helemaal goed komen....

dag yippes,het gaat je goed!!
Afbeelding

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:38

Gefeliciteerd kjoetie ....eindelijk is je dame thuis.

Femke, dat word afkikken Knipoog .

Heb nog even foto's gekeken , ze is prachtig hoor.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 21:50

Sanne -> Ik ben zeeeeeeeer benieuwd naar de foto's van die knappe Wessel!

Kim -> Ja idd, zo denk ik er nu ook over.
Ik ga lekker een poosje zelf met haar spelen tot die ontspanning er lekker in zit en tot ik weet hoe we die ontspanning het beste kunnen krijgen.
Daarna zie ik het wel weer of ik weer groepsles ga doen of niet.
Ik ben gek op strandfoto's, dus ik hoop op goed weer voor je morgen!

Bianca -> Gefeliciteerd met Yippie! Go jij! Go jij!
Ik ben blij te lezen dat de reis goed is verlopen voor haar!
Ik wil je heel veel plezier en geluk toewensen met haar!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 22:16

@ Kim: Nog iets beter doorlezen en dan las je dat als mijn vader akkoor gaat een Zaldi New Kent krijg Knipoog.

Zal zo ff bijlezen, heb ijskoude handen, eerst opwarmen!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 22:29

Dan moet ik ook beter lezen want dat staat in dit topic niet. Wel dat je gemaild hebt en nog geen mail had teruggekregen.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 22:33

Geweldig dat de reis goed gegaan is, nu genieten Bianca! Enneh Fem, een paardje laten gaan is niet leuk, maar volgens mij is het wel heel leuk om te zien hoe onwijs blij Bianca er mee is Knipoog Haha!

Ik heb vanavond lekker gefröbelt en een borsttuig in elkaar gezet Haha!
Afbeelding

Ik heb helaas geen voor foto, maar hij had alleen de zijkantbanden in het korenblauw, zoals de kleur bovenaan. Dus geloof me, dit is wel een verbetering Haha! Morgen foto's op Jauke Haha!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 22:41

kjoetie Wat fijn dat ze nu bij je is... veel foto's plaatsen en lekker vertellen. Heel veel plezier met haar Haha!

femke zal wel rustig zijn nu ze weg is, maar de wetenschap dat Bianca er zo blij mee is is vast wel fijn.

Bianca Wat super. Mooi gemaakt!. Ben benieuwd hoe het Jauke zal staan.

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 23:22

mooie foto en mooi borsttuig Haha!

mensen ik heb trouwens GROOT nieuws!
ik ga morgen op sardou voor het eerst met zadel en hoofdstel stappen Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 00:04

Es: Hopen dat het mag dat andere zadel. Dat zou toch wel heeeel leuk zijn. Een geluk bij een ongeluk Lachen Maar wel een veel beter zadel.

Saida: Fijn dat het rijden zo goed gaat. Snap ook wel dat je niet een groepsles in wil. Is toch vaak een chaos. En als je paard nog een beetje zwabbert zo af en toe, en snel is afgeleid kan je beter voor jezelf rijden Knipoog

Lobke: Een vol broertje van Yoshi! Die zal ook wel erg leuk zijn. Krijgen we nog foto's te zien. Knipoog Lijkt me wel leuk om Yoshi ook weer is te zien op foto!

Soeske: Leuk zo'n optreden! Dat zou ik niet zo goed durven denk ik.. haha ik hou niet zo van al die belangstelling Nagelbijten / Gniffelen Maakt er dan ook iemand foto's van jullie?

Madelief: Mooie deken hoor voor Fuur. Hij is weer helemaal sjiek de friek Haha! Hij is ook wel braaf geworden dan, als je alleen met halstertje kan rijden! Red je de verzorging niet meer alleen, dat je iemand erbij wil? Wel leuk dat ze zelf ook een anda veulen heeft!

Sanne: Zozo toe maar! Alweer naar Femke geweest. Gaaaaaf zeg, ik zou ook wel is die paarden willen bewonderen IRL Clown Maar mooie foto's zijn ook goed hoor! Knipoog

Bianca: Whaaaaaaaaaaaaa, de kleine meid bij jou thuis!! Wow! Dat is enorm snel gegaan zeg! Ben benieuwd hoe ze het doet morgen op t land met een vreemd vriendje!! Je bent vast enorm blij dat ze er nu eindelijk is! Nu zal je het ook een stuk drukker krijgen iedere dag.. Maar met zo'n leuk paard is dat niet erg ! Clown

Fanny: Leuk dat je in het bos bent geweest met halstertje! Braaf paard heb je trouwens! Haha!

Kim: Morgen heel veel plezier op t strand!! Zal wel lukken denk ik Haha! Strand is altijd heerlijk om te rijden Ja

Amable: Mooi hoor dat borstuig! Is vast een geknutsel geweest. Haha! Hij zal prachtig staan op Jauke denk ik Knipoog

Angel: Leuk zeg!! Maar doe wel voorzichtig he Knipoog

Sanne: Whaaaa, mega veel topics Haha! Ik moet ze maar snel gaan bekijken, eerst de appeltaart uit de oven Clown

Rijden met Amanda gaat weer lekker! Gister er weer op voor t eerst, ze was lekker druk en fris Clown Toch maar even een stiek omgedaan, ging daarna een stuk beter! Lekker ontspannen lopen, en zelf me hand opzoeken Haha! Vandaag was gelukkig geen stiek nodig en was ze zelf al relaxed. Ben weer lekker aan t opbouwen Lachen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 00:05

Ga er maar goed voor zitten met je appeltaart! En genieten maar Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 00:23

Jeetje Sanne, wat een foto's!! Veel!! En dit is dan nog maar een kleine selectie van het totaal dat je geschoten hebt!
Maar er staat 2x hetzelfde topic van Lucky en Wessel.
Wel hele leuke foto's weer!

Morgen heb ik weer les met X-tremo. Heb vandaag voor het eerst met zadel op een paar rondjes door de bak gewandeld. Meneer gaf nergens om en was alleen bezig om, zodra hij het zand onder zijn voetjes voelde, te gaan rollen. En ja hoor, na een paar rondjes lag hij daar ineens op zijn zij met zadel op!! Sukkeltje Koe Vork
M'n vriend heeft een paar maanden geleden een nieuwe HD camera gekocht, dus ik ga morgen maar eens wat actie beelden van die wilde hengst van me opnemen. Hoop dat ik ze ook nog op de pc kan zetten en met jullie kan delen, want dan kunnen jullie ook zien hoe goed hij zijn best doet! Pling

Gisteren heb ik de DA ook nog een keertje laten komen. Hij had in okt/nov last van droes en dat is wel al over, alleen het gaatje is nog steeds niet dicht. Toevallig was hij natuurlijk net weer kleiner toen de DA kwam, maar ik moet hem nu toch een antibiotica kuurtje geven. Misschien dat hij dit net nodig heeft zodat het gaatje dicht kan groeien. Hoop dat ik dan van alle DA ellende en rekeningen af ben, want eerst m'n ene paard met een peesblessure en ongevalletjes en toen weer X-tremo met de droes. Das niet echt fijn voor de portemonnee!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 10:47

Hahaha... tja wel opletten als ze en zadel ophebben... Tong uitsteken
Wel stoer dat hij er verder niet veel om gaf.

Ben wel benieuwd naar recente foto's van X-tremo.... Haha!

Al die foto's van Femk's paardjes...superleuk(wel veel topic's Tong uitsteken)

En.. appeltaart uit de oven? Krijk spontaan honger haha.. lekkerrr...

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 12:08

BrankaZ schreef:
Dan moet ik ook beter lezen want dat staat in dit topic niet. Wel dat je gemaild hebt en nog geen mail had teruggekregen.

Over dat nieuwe zadel staat er wel, op de vorige pagina, Kim had het over de slechte die nu weer terug word gestuurd Lachen . Ik had nog niet gezegt dat ik al een mail terug had.

Ik ga nu naar Fuego, daarna de foto's errop zetten en dan bijreageren. Lachen

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 12:16