[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 13:30

Annash
Blogger

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 13:57

Wat een stoere foto's <3

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 14:35

Heey

Sanne: Wat een gave foto's :D.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 14:37

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 16:03

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 18:01

Ik ben vandaag aan het werk voor Horses. Aanpoten geblazen met de Wereldruiterspelen natuurlijk.
Nadat ik bijna de hele dag al boven zat, heeft Richard net het vuur aangestoken dus ik ben naar beneden verkast. _O-
Het is nl. een oud koud huis dus geen aanradar om bij 16 graden de hele dag stil te zitten.

Afbeelding
Gewone kleren, dikke sokken, onwijs warme pantoffels en een vest. En het is nog niet eens winter. :')
Zo zie ik er dus op mijn vrije dag uit als ik nergens heen hoef en moet werken _O-

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 18:38

Angela: Oei, klinkt pijnlijk dat rechtbuigen van je rug!

Esther: Lekker zo'n snelle door de bocht! Zo te lezen heeft Shaggy de herfst in de neus...

Martine: Wat fijn! Dus er wordt gebouwd én je gips is er af! Toppie! Met recht een dag voor een feestje.
En ja, heerlijk om zo'n enthousiast paard te hebben. Het koppel dat ons vergezelde, was nog nooit in de Drunense Duinen geweest en waren onder de indruk van de zandvlakte. Het is geen sahara natuurlijk, maar volgens mij zijn de duinen wel de grootste zandwoestijn van Europa. De Veluwe is meer bebosd. Maar pin me daar niet op vast hoor, voor mij zijn ze in elk geval groot zat. Op het zand mocht hij als enige gaan, de rest bleef achter voor een handgalopje. Maar die vrijheid die ik dan voel! Zalig! En Sam mag echt zijn eigen tempo bepalen, dus als hij moe wordt, kan hij gaan draven en zoek ik ook de paadjes op, zodat hij niet door het zware zand hoeft te blijven ploegen. Hij kan zo hard, dat zijn hoeven het zand nauwelijks raken! Echt geweldig om te voelen, maar ook de bospaadjes zijn aan ons besteed hoor. haha.
Hoe ging het rijden met Flavio?

Denise: Ik duim dat Heike het goed oppakt en voorspoedig aan de slag kan gaan! Als ik je goed begrijp, ga je het longeren ook eerst alleen in stap doen? Als je goed oplet, dat je een niet te zware bak en een flinke circel hebt, ben ik niet niet met Saida eens, dat het je paard kan schaden. Dan kan het juist heel erg helpen. Ik verwacht, dat jouw dierenarts bijzonder goed weet wat ie doet.
Wat leuk dat jij ook al met vrijheidsdressuur bezig bent! Dat is zo veelzijdig! Des hoeft ook nooit van die korte omwentelingen te maken. Die pakt het ook al heel leuk op! Hij kan al jambette en een beetje spaanse pas, liggen en volgen en de kusjes natuurlijk... Leuk is dat om te doen!

Angela: Wat balen dat Shaddy weer last heeft! Hopelijk heeft de Osteo snel een goede oplossing voor haar.

Shanna: MOOOOI! Gut jij zit daar echt mooi! Dus je doet ook nog 'gewoon' je werk voor Horses?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 19:22

Ja, het werk dat ik alweer twee jaar doe. Weekenddiensten draaien. :)
Enige wat ik nodig heb is een laptop met internet en een telefoon... hahaha.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 08:41

sanne en laura - ik zal zo in jullie topic reageren

angela - veel succes vandaag met de osteo

shanna - ziet er idd uit alsof je het koud hebt haha, wel lekker zo knus bij het haardje, en wat doe je dan eigenlijk voor werk voor horses?

wanda - jullie lekker bezig allemaal met jippe lekker zo doorgaan hoor

anouk - ik ben het wel met saida eens en snap haar punt ook heel goed, je paard loopt natuurlijk constant in een rondje en aangezien heike al 7 weken stilstaat snap ik saida vraag/opmerking heel goed en zoals ik naar saida al uitlegde ben ik volkomen voorzichtig met heike en hebben wij de mogelijkheid om rechte lijnen te stappen aan de longeerlijn, dus het komt helemaal goed :D
en ik ben juist blij dat er zoveel meedenken van ieder argument/opmerking/advies of commentaar leer je weer

en wij zijn ook al een tijdje bezig met vrijheidsdressuur we zijn niet ver maar het is gewoon voor de leuk ;)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 10:28

Ik verzorg het nieuws op de site tijdens mijn weekenddiensten. :)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 11:33

Shanna: Met al je werk in Engeland, had ik kunnen begrijpen dat je dat zou afstoten. Petje af hoor! Altijd maar druk! Maar ja, leuk werk is eigenlijk geen werk hè? Dat blijft hobby.

Denise: Tuurlijk is meedenken mooi! Helemaal met je eens, maar ik waak er wel voor dat het niet te negatief wordt. Daarom blijf ik altijd het positieve vermelden en in gedachten houden. Nog niet zo lang geleden was op dit forum mijn paard ook al dood en begraven immers. Je zou hem nu eens moeten zien blinken! Blij toe dus, dat ik niet alle adviezen van hier ter harte neem! Die negatieve aannames hebben mij wel enorm beschadigd, ik vergeet ze nooit meer. Dat wil ik jou graag besparen.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 11:39

Zo kun je het zien Anouk :j het is heel erg leuk om te doen en ik heb al veel geleerd bij Horses / De Paardenkrant en zelfs Bit. :)
Nee wil dit baantje voor geen goud kwijt de komende tijd ;)

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 13:24

idefix4 schreef:
Nog niet zo lang geleden was op dit forum mijn paard ook al dood en begraven immers. Je zou hem nu eens moeten zien blinken! Blij toe dus, dat ik niet alle adviezen van hier ter harte neem! Die negatieve aannames hebben mij wel enorm beschadigd, ik vergeet ze nooit meer. Dat wil ik jou graag besparen.

Overdrijven is ook een vak apart.....

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 13:25

anouk - ik wordt niet zo snel beschadigd en ik kan veel hebben en ik denk dat saida mij alleen maar iets probeerde te vertellen.
bedankt dat jij ook meedenkt, maar in dit geval is er geen sprake van beschadiging ik vondt het juist fijn om haar mening te horen ;)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 13:35

_Saida_ schreef:
idefix4 schreef:
Nog niet zo lang geleden was op dit forum mijn paard ook al dood en begraven immers. Je zou hem nu eens moeten zien blinken! Blij toe dus, dat ik niet alle adviezen van hier ter harte neem! Die negatieve aannames hebben mij wel enorm beschadigd, ik vergeet ze nooit meer. Dat wil ik jou graag besparen.

:=

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 14:04

Shanna: Horses en de paardenkrant zijn dan één en dezelfde of staan ze los van elkaar? Ik vraag me regelmatig af hoe ik die te pakken kan krijgen. Ik vind de paardenkrant ook heel leuke berichtjes plaatsen.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 14:29

_Saida_ schreef:
idefix4 schreef:

Was ook mijn gedachte, helaas worden wij elke keer in het hoekje van "slechteriken" geduwd terwijl wij ons enkele afvroegen wat er met 4 weken rust was gebeurt als je na 1 week rust gelijk weer drie kwartier aan de slag gaat.
Het heeft allemaal te maken met je eigen berichtgeving, en elke keer die slachtofferrol staat je niet goed Anouk.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 14:39

idefix4 schreef:
Shanna: Horses en de paardenkrant zijn dan één en dezelfde of staan ze los van elkaar? Ik vraag me regelmatig af hoe ik die te pakken kan krijgen. Ik vind de paardenkrant ook heel leuke berichtjes plaatsen.

Horses is inderdaad onderdeel van De Paardenkrant.
Dus als je vragen over een van beide hebt kun je gerust pb'en :j

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 15:49

Heey

Dankjulliewel :).

Alleen komt de osteo vandaag nog niet ;). We moeten vandaag bellen voor een afspraak ;).

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 16:41

Super dat je al zo snel stappen zet om Shaddy te helpen! Hopen dat het iets makkelijks en behandelbaars is.

Shanna... PB. :+

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 16:47

Ik zie... :')

0512Annette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 19:29

[quote="idefix4"]Annette: Mss kan Heidi (Hier Machonito) je informeren? Haar man Marcel heeft leren lesgeven op de manier van Bent. Ik heb hem eens zien rijden en buiten kijf! Zo wil ik ook kunnen rijden!

Dank jullie wel voor jullie info. Heb denk ik wel wat gevonden. Via Mora Vita hoorde ik over Stal Paradiso in Lunteren. Al wel even op hun site gekeken en dat ziet er allemaal voortreffelijk uit met prachtige barokke paarden. Dus denk dat ik het gevonden heb.

thx

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 20:34

Shanna: ziet er knus uit, lekker om zo aan het werk te zijn.

Zilfstar: Leuk om te lezen hoe de interactie is tussen je kinderen en Jippe!

Hier weinig nieuws, ik zie Dable nu alweer enorm aan het veranderen...hoofd word steeds witter en zn hals nog breder...ik zal binnenkort weer wat foto's maken voordat hij weer in een grizzly veranderd voor de winter...

Ik moet nu ook eigenlijk werken...maar heb weinig zin...moet mn kwartaal cijfers gaan uitwerken...pffff

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 08:40

alicia en is het nog geluk om je kwartaal cijfers uit te werken

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 11:45