[ITP] *[Andalusier] Van schriel kippetje tot stoere hengst!*
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
idefix4 schreef:Nog niet zo lang geleden was op dit forum mijn paard ook al dood en begraven immers. Je zou hem nu eens moeten zien blinken! Blij toe dus, dat ik niet alle adviezen van hier ter harte neem! Die negatieve aannames hebben mij wel enorm beschadigd, ik vergeet ze nooit meer. Dat wil ik jou graag besparen.
_Saida_ schreef:idefix4 schreef:Nog niet zo lang geleden was op dit forum mijn paard ook al dood en begraven immers. Je zou hem nu eens moeten zien blinken! Blij toe dus, dat ik niet alle adviezen van hier ter harte neem! Die negatieve aannames hebben mij wel enorm beschadigd, ik vergeet ze nooit meer. Dat wil ik jou graag besparen.
Overdrijven is ook een vak apart.....
_Saida_ schreef:idefix4 schreef:Nog niet zo lang geleden was op dit forum mijn paard ook al dood en begraven immers. Je zou hem nu eens moeten zien blinken! Blij toe dus, dat ik niet alle adviezen van hier ter harte neem! Die negatieve aannames hebben mij wel enorm beschadigd, ik vergeet ze nooit meer. Dat wil ik jou graag besparen.
Overdrijven is ook een vak apart.....
idefix4 schreef:Shanna: Horses en de paardenkrant zijn dan één en dezelfde of staan ze los van elkaar? Ik vraag me regelmatig af hoe ik die te pakken kan krijgen. Ik vind de paardenkrant ook heel leuke berichtjes plaatsen.