Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wordt atlas nu ineens heel hard echt 'oud'?
Ik hoop dat hij nog opknapt... maar ergens denk ik ook wel dat je langzaam aan rekening met dingen moet gaan houden... Hij is al op leeftijd natuurlijk.. Ag gos... hoe sneu
. Sterkte voor jou en at..
. En ook op cloris!! 
Cloris en Regine staan of plek 1 en 2

Dosie is 7 en heeft ook zo nu en dan nog haar puberbuien.. 

Ik ben blij dat je zo'n zin hebt in het weekend!! Het gaat echt super gezellig worden, dat weet ik zeker!!
Leuk hoor dat je zo lekker met hem mag spelen en rijden van Jacq.

(is de concentratie I know, ik doe het ook haha)
Veel plezier van het weekend! 
zo veel! Ben op pagina 400 
Op Cloris, want ik vind Piropo zó sexy 

maar bij m'n andere verzorgpaard helpt dat juist weer niet.. Ben zelf ook op 3 plaatsen gestoken door die rotbeesten..
Zilfstar schreef:@ Zasread: Wat is veerust? Niks chemisch? (ga ook effe googlen enzo hoor)
) en wat ook wel handig is dat het wittig is. Wel zo handig bij een schimmel! BrankaZ schreef:Zilfstar schreef:@ Zasread: Wat is veerust? Niks chemisch? (ga ook effe googlen enzo hoor)
Een anti-vliegen spray. Maar in spuitbus. Meen ook dat ie minder goed werkt tegen dazen. Ik heb voor Frío Zedan en die bevalt mij erg goed. Zit in een spuitflacon (idee plantenspuit) en dat sist toch minder. Verder op natuurlijke basis, enigszins vachtverzorgend (vooral niet op rug spuiten voor het rijden) en wat ook wel handig is dat het wittig is. Wel zo handig bij een schimmel!