Jee, wat zijn jullie weer hard gegaan. Wel gezellig hoor, daar niet van.
Ilona: Super dat je kanjer weer thuis is. Ik hoop dat je vanaf nu lekker zorgeloos van hem kan gaan genieten.
Sanne: Oei autorijles spannend. Je gaat toch wel in Groningen lessen, anders moet je me wel waarschuwen hoor. Mooie flyer trouwens.
Peet: Hoe is het nu met je kaak? Ik heb paar jaar terug vlak voor de kerst kaakontsteking gehad. Heb daarvoor nog 5 dagen in het ziekenhuis gelegen.
Madelief: Jullie zijn altijd welkom hoor. Als ik weer iets meer tijd heb lijkt het me ook leuk om bij jullie langs te komen. Jullie paardjes in het echt te bewonderen en weer even bij te kletsen. Wanneer gaan jullie precies naar centerparcs?
Michelle: Lange teugelles lijkt mij ook wel een keer leuk. Is toch weer lekker anders met je paard bezig zijn.
Denise: Altijd spannend die wedstrijden. Alvast succes.
Sjaad: Ik rij met een fryso zadel.
Frank: Met de espanola mag ik geen knhs wedstrijden rijden, omdat deze niet op een engels zadel lijkt. Heb nu weer een fryso zadel voor hem.
De clinic van woensdagavond met Otto was ook heel erg leuk en leerzaam. Toch net weer wat kleine tips meegekregen. Ik had het zadel van Halley op hem liggen en daar liep hij heel fijn mee. Ik blij, dacht een beetje opvullen en dan is het klaar.
Gisterochtend kwam Tweespan voor een nieuw zadel voor Halley. Het oude (1 jaar) was hem inderdaad te klein geworden. Heb nu voor hem een ander type (ik had de fryso legacy en nu de fryso profile. Hij liep direct veel beter.
Daarna de legacy van Halley gepast op Otto. Met kunstgrepen kon dit zadel eventueel wel aangepast worden. Op hem ook een smallere profile geprobeerd en die lag zo ontzettend goed.
Kortom voor beide paarden nieuwe zadels allebei fryso profile en ik kreeg gelukkig een mooie prijs voor mijn legacy. Nu maar hopen dat hij nou eens ophoudt te groeien.
Altanera went ook al goed. Ze vindt geaaid worden nog niet echt leuk, maar is verder heel braaf. Het lijkt er in elk geval wel op dat ze het naar haar zin heeft.