Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yenneke schreef:Kom ff snel binnen vallen, lees morgen goed bij en reageer dan even fatsoenlijkEssssss schreef:Ben verliefd op deze......... van je site ( Madelief )
Naam was op aanvraag dus kon heb ik de foto maar ff gedaan.
Die is mooooiiii!! Lijkt 'n klein beetje op die wilde hengst van me. Qua uitstraling dan. En ook wel een beetje qua uiterlijk, bles, donkere manen en staart en hij wordt ook schimmel!
Lobke Wat gaaf dat je mee mag doen aan een clinic van Johann Riegler!!! Volgende keer rij jij mee in de shows van de SR![]()
Alleen wat jammer nu dat ze geen vrouwen aannemen en alleen met Lipis werken, maar misschien dat jij ze van gedachten kunt veranderen met die knappe Anda van je!! Kan nu al niet wachten tot je foto's en filmpjes!!!
! PatriesjeMR2 schreef:Lobke, wel verslag uitbrengen..lijkt me een supergave week. Lijkt me ook wel wat![]()
Wel sneu voor Yoshi..moet ie zijn grote vriend een tijd missen.
Een moorkopschimmeltje, Yoshi in het zwart dus.

), maar nu wel veel meer!

)
Geniet maar flink van die clinic, want zoiets maak je volgens mij maar 1 keer in je leven mee.
Lekker met Wessel kroelen en hopelijk op Lazlo rijden!
Ik hoop dat friesje ook nog steeds kan ivm haar zwangerschap, want het is zo'n stoer paard.

Niet zo veel te doen op mn werk...
Is zeker nog te merken!

.
Daarna zonder zadel genoten van het zonnetje, en toen afgespoten en weer op stal.
.
. Was hier maar sneeuw. Succes met de les van Gryts, hopen dat je het om kan zetten in een privé.
. Haha leuk het, alleen met halster, geeft je altijd een vrij gevoel vind ik. Leuk, succes met dat meisje en Fuur.
! Heel leuk, snel foto's maken he!
.
.
.

Nancy had een dressuurzadel gekocht, een Zaldi New Kent, maar paste niet op haar paard. Dus vroeg ze of ik hem wilde kopen, voor 600 euro. Nog maar 2 keer op haar paard gelegen, helemaal nieuw dus eigenlijk. Dus we gaan zo even overleggen, en ik hoop dat het mag. Morgen mag ik het zadel uitproberen, en errop rijden. Ben benieuwd
!