Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Foto's zien er heerlijk uit met Camée 
Ben zooo druk in m'n hoofd! Gister voor het eerst weer naar de universiteit geweest, moest me inschrijven voor alle vakken. Maar het systeem in Leiden is weer zo anders dan het systeem van de uni van Tilburg!!! Ben nu nog bezig met allemaal dingen uitzoeken en maandag is m'n eerste college al 
Nee hoor, die van ons zitten zelfs in een storm/sneeuw/vrieskou buiten

Wat een watje 
Mensen kijken dan echt raar, terwijl ik 't best vaak hoor eigenlijk
)
.
Ziet er zo schattig uit hè! En dan onderweg kopjes geven enzo.
En nu sinds eind begin oktober ofzo een jong poesje, en die speelt al heel graag buiten, pas een maand of 5/6 is ze nu en zit heel graag buiten. Maar als t zo koud is is ze wel sneller weer binnen.
ze liep weer bijna zonder aarzelen de trailer met mij op, merk daar echt aan dat het vertrouwen erg gegroeid is. Ze maakte wel een hoop stampei (stampij?) in de trailer, maar eenmaal onderweg werd dat geloof ik wel minder. Op de kliniek even moeten wachten (waren vroeg doordat alles zo soepel ging haha) en toen mocht ze naar de ruimte voor t onderzoek. Ze was wel druk, en er was een man die zei gelijk: 'die moeten we maar buiten gelijk rustig spuiten zo te zien'. Vond ik een beetje onzin dus maar gewoon naar binnen gelopen dat hok in, zo'n opvoelbox. En dat was geen probleem. De arts wilde het onderzoek wel zonder roesje proberen, en dat ging prima met praam! Dus ben blij dat ik dr niet gelijk buiten heb laten platspuiten op aanraden van zo'n vreemde haha.
).
tegen die tijd moet je het nog maar eens zeggen
martinique schreef:Wat ga je doen in Leiden Natasja?
Ga de Master Clinical Neuropsychology doen
Heb er zó'n zin in!! Morgen mijn eerste college 

Wel mooi dat haar maag weer rustig is en ze zo braaf was!
Hoop dat het chago zijn gewoon een beetje in d'r gedrag is blijven hangen en dat ze binnenkort ineens merkt dat de pijn weg is en ze niet meer chago hoeft te zijn

Mooi dat je toch op een goed moment hebt kunnen stoppen met Storm, soms hebben ze ook gewoon hun dag niet 
Terwijl Tamme echt een paard is dat altijd héél vrolijk is... Zal wel iets kortstondigs zijn, maar vind dat altijd zo sneu..
Heb hem lekker verwend met extra stro in z'n stalletje, lekkere bak muesli en exxxtrrraaaa veel knuffels en kusjes
't Is ook zo'n scheetje
ree er toch langs haha
2 min van elkaar vandaan
Gisteren ons 2e ritje gemaakt in lange tijd... en dat nog gewoon buiten ook!

Loopt lekker in dr eigen tempo rond te neuzen...

Totaal geen haast om aan te sluiten. Behalve in het bos, dan is het een schijterd en klimt ze t liefst op de rug van een ander...