wanda - zal reageren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik hoop het ook.
.
.
. Is niks meer van te zien dat ze ziek is geweest. We hebben ook voor het eerst de skippybal in de wei gedaan. Dat vond ze maar een raar ding. In het begin durfde ze er ook niet mee te spelen maar uiteindelijk durfde ze toch een beetje
. Heb er ook foto's van gemaakt. Die zijn aan het uploaden.
.
voelt nog wel wat raar maar gaat wel goedkomen. Zo even lekker naar de paardjes, weer eens goed borstelen (wel voorzichtig uiteraard) want ze zijn lekker stoffig met veel losse haren..
ik ging daarvoor altijd naar een manueel therapeut, die duwde alles zo weer zachtjes op z'n plaats. Gelukkig dat het met Nouchka weer helemaal goed gaat!Alddable schreef:Anouk: Ja, ik ben idd heel gericht met mn paard bezig. Maar ik geloof dat iedereen hier op het forum dat wel is, als ik al die verhalen lees. En Engelse chips...aan mij wel besteed, juist die met azijn! Hoe was het in de duinen? Ik was er s'ochtends ook met man, kind en hond op de fiets, was aan het opletten of ik jullie nog ergens voorbij zag crossen...
) Hij mag ook een keer mee op smokkelrit nu. Dan kunnen we hem ook eens laten nakijken door een DA of hij zich nu gewoon ontzettend druk loopt te maken of echt die conditie heeft. Ik denk wel het laatste, want hij is niet kapot te krijgen.
Als je er daarvan één een keer te koop weet? Ik houd me aanbevolen.
balen dat je knie ook weer opspeelt, moet je er verder nog wat aan doen aan revalidatie oid?
Sam ziet er happy uit op de foto's en weer helemaal in vorm
hoop er snel weer op te gaan, heb vandaag nog wel wat pijn aan mijn pols maar heel misschien waag ik het er vanmiddag wel weer op, hij is toch erg kalm dus een klein stap/draf ritje zal weinig kwaad kunnen. Mabrouk begint nu een aardig buikje eronder te krijgen, je ziet z'n ribben en heupbeen nog wel uitsteken maar het wordt steeds minder opvallend. Dari heeft zich ook nog even flink uitgesloofd, toen hij in de paddock stond kwamen er net wat paarden voorbij dus meneer moest even laten zien wie er de mooiste was. Aaahrg het bouwen schiet nu weer even niet op want de vrouw van een van de bouwers is ziek, echt hoor in Tunesie duurt alles zo lang..

vervelend dat die knie dus blijft voorlopig, maar wat zegt die fysio erover, moet het wel weer helemaal goed komen? Tsja zulke dingen hebben soms gewoon veel tijd nodig, wel enorm balen.. Met rijden doet hij dus ook nog zeer?
haha je zei het zelf al, geduld is een schone zaak en het is beter dat het langzaam gebeurd maar goed dan overhaasten en later weer tegen allerlei problemen aanlopen. Het belangrijkste is toch dat de band gewoon goed is en je niet steeds van alles 'moet' maar alles gewoon lekker beetje bij beetje vooruit gaat
hebben jullie nog bepaalde ambities of gewoon lekker samen zijn? Ben wel benieuwd naar weer eens wat foto's van de mooie dame
_Saida_ schreef:Denise -> Het schiet al lekker op met de rustperiode van Heike.
Moest je Heike straks gaan longeren? Is dat niet te belastend?
Lijkt het je geen beter idee om dan aan de hand te gaan werken met hem en zo zoveel mogelijk rechte lijnen te pakken?
en misschien toch een ritje op flaaf lees ik lekker hoor
_Saida_ schreef:Denise Ik wil jou en je VA echt niet aanvallen, maar longeren is toch wel het zwaarste waar je mee kunt beginnen na zo'n blessure.
Op een volte lopen zorgt voor eenzijdige belasting, en is dubbel zo zwaar als rechte stukken lopen, maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen.![]()
Als jouw gevoel hierbij goed is dan heb ik niets gezegd.![]()
) zoals kusjes geven, achter me aan lopen, voetje geven. en nee schudden gewoon echt simper zodat ik wel lekker met hem kan spelen, ik zei het ook verkeerd mijn schuld, want hij kan idd die korte draaien nog niet te vaak maken, we doen gewoon lekker rustig aan en stappen gewoon veel op het harde ik stap liever 2 weken teveel dan 1 week te weinig en als ik vindt dat die het niet aankan en nog pijn heeft zit ik zo weer bij de kliniek 
.
. Hopelijk gaat alles goed en kun je lekker opbouwen.
.
. De bijrijdster zou vandaag voor het eerst gaan rijden maar met het poetsen merkte ik al dat het niet de lieve Shaddy was. Ze was echt strond vervelend. Daarna proberen op te zadelen en met veel pijn en moeite is het gelukt maar toen ik de singel vast maakte trapte ze naar de singel. Dat heeft ze echt nog nooit gedaan. Toen heb ik haar dus weer afgezadeld. Daarna nog 1x gekeken of dat het klieren was of dat het van de pijn kwam. Haar ogen stonden heel angstig, ze probeerde weg te komen. Daarna gekeken of ze wou buigen, linksom ging redelijk, rechtsom wou ze helemaal niet buigen.
Heb ook bewust op mijn lcihaamstaal gelet dat ik rustig was en niets deed. Dus zed heeft het echt zelf voor elkaar gekregen. Kreeg ook compliemnetn van iemand op stal dat ze zo'n nooie zit had. En dat allemaal voor een 5-jarige!