Alddable schreef:Anouk: Ja, ik ben idd heel gericht met mn paard bezig. Maar ik geloof dat iedereen hier op het forum dat wel is, als ik al die verhalen lees. En Engelse chips...aan mij wel besteed, juist die met azijn! Hoe was het in de duinen? Ik was er s'ochtends ook met man, kind en hond op de fiets, was aan het opletten of ik jullie nog ergens voorbij zag crossen...
Sam is officieel gezond! Met een gang van 48 km per uur ging hij het zand over, zonder aangespoord te hoeven worden. Ik hoefde hem alleen maar te laten gaan. En dat was de 2e keer. De eerste keer had ik geen meting gedaan, toen ging hij veeel harder! Ik kieperde er bijna achterover af, zo snel vertrok hij! Hij was helemaal door het dolle heen, dat ie mee mocht.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?p=62604793#p62604793 hier staan wat foto's. Het was geweldig lekker weer, dus alles zat mee. Hij heeft er geen minuut spierpijn van gehad (ik wel.
) Hij mag ook een keer mee op smokkelrit nu. Dan kunnen we hem ook eens laten nakijken door een DA of hij zich nu gewoon ontzettend druk loopt te maken of echt die conditie heeft. Ik denk wel het laatste, want hij is niet kapot te krijgen.
Martine: Blij te lezen hoe het gaat!
Shanna: Momenteel zit ik heel weinig op de pc. Ik heb het echt razenddruk! Veel dingen uitzoeken en veel gesprekken op school enzo. Maar ik vind het super om je te volgen zo in Engeland! Je zit heel mooi!
Judith: Wat leuk om zo veel bekenden te zien rijden. Zo'n dameszadel lijkt mij dan weer gaaf om eens uit elkaar te halen. Kijken hoe het is opgebouwd.
Als je er daarvan één een keer te koop weet? Ik houd me aanbevolen.
Overigens waren de spoedklusjes wel klusjes voor 'tijdelijke reparatie' en dat heb ik er bij die mensen ook bijgezegd. Zo van: "Let op, je kan er nu mee rijden, maar wacht niet te lang met vervangen van de schade!" Ik heb thuis namelijk nog geen vervangingsspullen liggen. Dat ga ik pas doen als ik echt bij de KvK ingeschreven sta en mijn zaakjes netjes op orde heb. Ik heb de afspraak met de zadelmaker, dat ik echte reparatieklussen altijd bij hem doe, om er zeker van te zijn dat het echt goed gebeurt. Dat dameszadel zou ik wel tof vinden om te mogen restaureren. Ik hoop dat ze daar ook echt op terug komt. Dan neem ik het mee. Lijkt me een supermooie klus om die te zien gebeuren en er zelf ook mijn steentje aan te kunnen bijdragen.
Vanavond heb ik weer les, en als ik daarna nog fut heb ga ik hier weer eens bijlezen.