ik regaeer alleen effe op branka:
BrankaZ schreef:frankiej schreef:ow, en speciaal voor Ilona een paar foto's van een Hispano-Arabe op het andere bedrijf van Antonio waar ook de pensionpaarden staan. hij was losgelaten in de grote paddock en veroorzaakte me toch een grote stofwolk. reactie: "dat doet ie anders nooit..."
ilona: als je interesse hebt, ik heb er nog meer.¨
Ehhmmmm..... alleen Ilona?Ik heb ook wel intersse in meer hoor! Vind het erg leuk om te zien dat het een behoorlijk constante kruising is. Type komt behoorlijk overeen.
Prinslover schreef:Frank: Gaaaaaaaaaaaaaaf joh, die foto's!!!Ben wel he-le-maal in lufff op die schimmel zeg........ Wauw, wat een dier! Echt super dat jullie er op mochten. Volgende keer wel aan anouk denken jij
.
En wat lachen die hispano!! Mooi dier zeg!!Hoop altijd dat Chico ook nog net ff wat meer body gaat krijgen. Al is hij al enorm gegroeid
.
Moet je maar eens hier langskomen als je een uitgegroeide Hispano wil zien. Maar goed, een echt eerlijk beeld is er nu niet. Frío was al aan de stevige kant en ondanks hij door een stalgenoot wat beweging heeft gekregen en wat minder voer is meneer iets te veel Hollans welvaren na mijn week afwezigheid.
Vanaf vandaag mag (moet!) hij weer aan de bak!
je zegt het maar hoor als je foto's wil. stuur maar een pb met je mailadres dan stuur ik er wel een paar. wist niet dat frio ook een hisp-arb was