Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cyrina schreef:Amable schreef:Joh Sanne, ik zat me laatst af te vragen, hoe gaat het met Yaco? Al een tijd niets meer van gehoord
Kan je beter aan mij vragen, hij staat al lang niet meer bij Lisa![]()
Yaco stond daar alleen omdat zijn nieuwe baasje eerst op vakantie ging, maar daarna heeft ze hem gelijk opgehaald.
Het gaat super met hem!!! Ze kunnen het heel goed vinden en het rijden, gaat ook super!
Vorige week was ze hem aan het rijden, toen naast de bak, haar andere paard ineens als een gek door de wei begon te rennen en bokken. Yaco schrok eerst een beetje, maar luisterde vervolgens heel goed en hij ging keurig stilstaan toen ze het vroeg en kon vervolgens weer verder rijden. Het vertrouwen en de band tussen die 2 is echt duidelijk aan het groeien.
Naatjuh, de voorbrengserreta heeft gewoon 1 ring boven op de neus, maakt verder niet uit of er linten aan hangen. Verder heb je ook serreta's met 2 of 3 ringen, die zijn om te trainen.
Sjaad schreef:Dank jullie! Binnenkort eens ergens anders foto's maken, met losse manen.......![]()
Just_kiki, Mooie foto!! Wat een prachtig zonnetje ook.
Ze heeft echt een fijn hoofd voor een barok paard!