[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 14:16

Ja die vond ik ook echt een schattig koppie hebben...
Maar t zijn allemaal droompaarden, ga toch nog maar hard sparen Haha!

Een nieuw zadel! Lekker esss, wat voor 1?

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 14:25

Petra: Haha, lijkt me leuk zo'n kur, gewoon voor de lol?

@ Fanny: Haha wow, een takken w*f? Wat leeeeeuk, wil weer is foto's zien!

@ Saida: Haha idd, Joelle zei dat het wel 8 maanden kon duren, da's moet ik het maar aanzien haha.

@ Mies: Veeeeeel plezier.

@ Madelief: Schattig he! Haha gekke Fuur! Fuego is niet zo echt met praatjes, hij vind andere paarden heel leuk en is er lief voor, maar verliefd.. Nee, daar kiest hij één speciaal iemand voor uit, en dat is de merrie in het weilandje haha. Mooi he al die kunstwerken in Barcelona. Haha een park? Oh is dat een park met allemaal vage standbeelden enzo, en een heeeeeel groot fontein/waterval? Ben niet fan van Gaudi, maar zijn kunstwerken vind ik prachtig, de tuin van Gaudi, en dan Segrada de Famillia, en die huizen, geweldig Haha!. Veeeeeeel plezier!

@ Branka: Altijd leuk, zo'n uitverkoop. Moet ook nog handschoentjes hebben..

@ Madelief: Hou nooit zo van ramshoofden, en ja.. Toch ben ik verliefd op Anda's en Pre's.. Maar moet toegeven, het is wel een heel mooi paardje!

@ Idra: Wat spannend, veel plezier en succes! Haha!

Nou, van het zadel weten jullie al, en vanmiddag dus lessen. Ga ik nu denk ik maar in bad..

Edit: @ Madelief: Ja, vooral dat koppie van hem, hou wel van grote blessen, jammer genoeg zie je niet zoveel Anda's met grote blessen.. Een Zaldi, één van de bekenste merken in Spanje, hij was ongelovelijk goedkoop dus ik was heel benieuwd of het wel goed was, met alles erbij en eraan, leer zadel en hoofdstel met stijgbeugels singel hoofdstel bit en een shabrakje Haha!.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 14:34

Cool ik sta wel 3x in je bericht Haha!
Ik verveel me te veel op werk Haha!

Furia heeft ook een bles, nu hij weer wat donkerder is kan je het het beste zien, maar meestal valt ie niet op (t is dat ik weet dat ie dr zit Tong uitsteken )
Ik was vroeger juist altijd helemaal gek van arabieren, met hun snoekshoofd, maar nu wil ik niet meer anders Haha!
Dat park is idd met die grote waterval Ja
Benieuwd of het zadel een beetje bevalt!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:11

Haha, ja je bent de belangerijkste van mijn bericht Haha!.

Haha, Fuego heeft een zwarte bles Clown. Ik ben nog steeds gek van Arabieren, en helemaal gek op de kruising tussen Arabieren en Anda's, da's ook mijn aller aller aller grootste Penny droom, het ras voortzetten hihi, dan noem ik het wel de Aralusier Huilen van het lachen .

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:22

Haha Aralusier Haha!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:33

Idra schreef:
madelief88 schreef:
Die Jugueton (helemaal onderaan) lijkt me geweldig en niet extreem prijzig... Droomt verder....

Je hebt een goede smaak Haha!

Voor mijn volgende PRE (als die er ooit komt Knipoog ) wil ik graag een schimmel, maar op 1 of andere manier trek ik toch steeds weer naar bruin toe Haha!

Hier begint mijn hele Spanje-avontuur lekker dichtbij te komen: zaterdag komen ze Licor ophalen en vertrekt hij naar Barcelona, ikzelf ga dan woensdag heen met mijn vader. En volgend weekend is er dan de clinic met Johann Riegler. Oooo ik vind het zoooo spannend!!!

Ohhhhhh gaaafffffffffffff Pling Ik ga je zoveel plezier toewensen!!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:40

Dankjewel Haha!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:47

Idra schreef:
Dankjewel Haha!

Je gaat ons wel op de hoogte houden en zorgen voor genoeg fotomateriaal he Haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 15:49

Mijn vader fungeert als mulitmedia-man, dus die zal zijn best moeten doen, haha!

Het zullen vooral filmpjes van mezelf worden en foto's van de andere combi's, aan die filmpjes heb ik later zelf ook meer Lachen

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 16:39

ben benieuwd, heel veel plezier!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:22

Lobke: Wat onwijs gaaf! Ik heb gemist dat je daarvoor naar Barcelona ging. Echt super tof! Hoelang blijf je daar dan?
Ik wil ook wel mee als multimedia-vrouw Schijnheilig

Madelief: Die bruine andalusier is inderdaad super mooi. Als we drie jaar verder waren had ik hem gekocht!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:33

Echt he... Vind hem ook echt supergaaf!
Zo, klaar met werk, richting Furia! Die nog steeds aan het genieten is van zn vakantietje Haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 17:41

Ikzelf blijf een kleine week, Licor wat langer, want die moet natuurlijk eerst wat uitrusten vooraleer hij aan het werk moet. We zijn uitgenodigd door Licors fokker in Barcelona (www.mont-rubi.com), en dankzij die lieve fokkers is het ook allemaal betaalbaar (ik heb helaas geen geldboom Knipoog ). Zij organiseren voor de eigenaars van hun fokproducten een clinic met Hans Riegler. Die clinic duurt 3 dagen, van 11 tem 13 januari in de Polo Club in Barcelona. In die poepchique accomodatie zal Licor verblijven. Ze hebben me beloofd goed voor hem te zorgen en hem elke dag te longeren tot ik er zelf ben Haha! Ik vind het wel erg spannend, ben nu al ongerust over mijn mannie... Gelukkig is Barcelona niet zo heel ver en wordt hij in een comfortabele vrachtwagen verhuisd.

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:16

allemaal een heel gezond en gelukkig 2008
Idra leuk zeg, gaaf hoor

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:22

Michelle -> Have fun this weekend! Knipoog
Leuk zo samen een sprintje trekken door het bos, hahaha!

Madelief -> Ja het wordt idd weer een stuk kouder.
Gelukkig heeft Grytsje het niet zo heel erg koud en kan ze toe met haar 200 grams deken.
Maar mocht het overdag ook blijven vriezen dan pak ik wel mijn zwaardere deken, zij en haar kleintje mogen het niet koud krijgen!
Is Fuur ook zo aan het verharen?
Gisteren poetste ik bij Gryts bijna een kussen vol eraf! Haha!

Idra -> Ow wat spannend!
Heel veel succes en plezier daar!

Esmée -> Jippie! Je zadel is er eindelijk!
Hopelijk ging de les door en past ie perfect op Fuego!
Foto's!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:57

Idra: Wauw! Wat onwijs gaaf zeg!! Haha! Ik wens je heeel veel succes en veel rijplezier! (zal vast lukken Haha! ) En veeel foto's plaatsen hoor, wij willen ook meegenieten. Knipoog

Esmee: Joehoe, eindelijk is je zadel er. Haha! Heb je al foto's?

Madelief: Wat een leuke site zeg! Wat een snoepjes zeg Lovers Ben echt helemaal verliefd op die bruine!! Vond andere ook wel leuk hoor, totdat ik hem zag. Wat een kanjer he Haha! Ik las later dat je die ook bedoelde. Zucht, had ik maar die miljoenen gewonnen met de oudejaarsloterij hahaha Clown

Fanny: Hoe ging je buitenrit? Was ze lief met halster?

Michelle: Heel veel plezier met je vriend. Geniet er maar van! Haha!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 19:53

Idra heel veel plezier, dat is wel een super ervaring zeg!!!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 20:05

Idra, ook van mij veel plezier!! En inderdaad: veeeeeeel fotooooo's graag Lachen

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 20:19

Ess, fijn dat je zadel er is, gauw foto's! Haha!

Idra, klinkt echt geweldig zeg!
Heel veel plezier, geniet er van!

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 20:54

Lobke en dat vertel jij niet even?! Haha!

Heel veel plezier en sux6!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 21:51

Kom ff snel binnen vallen, lees morgen goed bij en reageer dan even fatsoenlijk Knipoog

Essssss schreef:
Ben verliefd op deze......... van je site ( Madelief )

Afbeelding

Naam was op aanvraag dus kon heb ik de foto maar ff gedaan.

Die is mooooiiii!! Lijkt 'n klein beetje op die wilde hengst van me. Qua uitstraling dan. En ook wel een beetje qua uiterlijk, bles, donkere manen en staart en hij wordt ook schimmel!

Lobke Wat gaaf dat je mee mag doen aan een clinic van Johann Riegler!!! Volgende keer rij jij mee in de shows van de SR Haha! Haha! Alleen wat jammer nu dat ze geen vrouwen aannemen en alleen met Lipis werken, maar misschien dat jij ze van gedachten kunt veranderen met die knappe Anda van je!! Kan nu al niet wachten tot je foto's en filmpjes!!!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 22:13

DinkeyGirl schreef:
Lobke en dat vertel jij niet even?! Haha!

Heel veel plezier en sux6!

Hihi, ik dacht dat ik dat al lang vermeld had, maar dat zal op het andalusierforum geweest zijn Haha!
Ik zal mijn best doen om veel materiaal te laten zien eneuhm Yenneke, zo goed gaan we nooit worden hoor! Ik ben wel erg benieuwd naar de tips van Johann voor wb Licors vliegende wissels...

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 22:27

tjeetje wat druk hierzo Tong uitsteken

maja..weer bijgelezen. Ga de helft weer vergeten natuurlijk.

Maar die site is wel cool..hele leuke paarden en niet eens zo ver weg. Heel verleidelijk om eens te gaan kijken Clown

Es, wel foto's maken van Fuego met zadel.. wel model heb je gekocht ovreigens? Ik heb zelf ook een tijdje een Zaldi(New Kent) gehad en die zat wel heerlijk Haha!

Las ook iets over het bos in zonder zadel en met halster...of zonder...pfff.. ga ik niet doen met Essueño, die vindt buiten veels te leuk, zonder zadel gaat mij niet lukken. Wel af en toe bitloos. Respect hoor..zo lekker lol met je knol kunnen heben.

Lobke, wel verslag uitbrengen..lijkt me een supergave week. Lijkt me ook wel wat Vingers aflikken
Wel sneu voor Yoshi..moet ie zijn grote vriend een tijd missen.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 23:20

Wow, wat gaan we weer snel in het Barokke topic.

Nou, ik zal jullie niet langer wachten op het nieuwe zadel, hoe die zat enzo.. En dan moet ik jullie maar teleurstellen denk ik, en mezelf..

( Iemand vroeg welk model het was, Zaldi Bremco, inglessa )

Maargoed, we kwamen aan, tillen van het nieuwe zadel, maar toen kwamen Joelle en Valerie, en heel verhaal enzo, en naja we kwamen errop uit dat het een verschrikkelijk slecht zadel was.. Iemand anders had hem ook ergens anders gekocht, het was niet eens Zaldi, dat hadden ze er gewoon bij gezet.. En het was een bagger kwaliteit. Als je er een paar keer op had gezeten roeste het, ging het stuk en zat het alsof je in een keiharde stoel zat, het was bovendien slecht voor het rug van de paard.

Dus haha, die gaat weer terug. En t/m dat we terug gaan naar Nl, geen zadel meer kopen. Het was voor mijn verjaardag, en ik baal echt, want ik durf en mag geen zadel meer bestellen op internet. En ik heb maar 200 euro om uit te geven aan een zadel, weet daar maar is een mooi zadel van te vinden, met goed leer..? ( MIsschien weet iemand dat wel haha??, blozend )

Maargoed, balen dus, hij zag er mooi uit nml. Al wilde ik eigenlijk het shabrakje en de beugels houden stiekem hihi, maar dat kan niet jammer genoeg.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 23:24

Esmee, voor dat bedrag denk ik niet dat je een nieuw zadel kan vinden. Een goede tweedehands wordt lastig, maar als je goed zoekt zal je dat misschien nog wel vinden. Ik denk dat je beter nog even kan doorsparen zodat je wat meer keuze hebt.