Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heeft 1,5 uur naast ons gereden. Nero kon geen kant op want dat andere paard ging met geen pas verzetten. Ondertussen gaf zij me les, ophouding, los, ophouding, los, ophouding, los. Zo hebben we echt anderhalf uur gereden en uiteindelijk zijn we alle hoeken doorgegaan, zowel links- als rechtsom. Vandaag ben ik zonder haar gaan rijden en ik reed hem er gewoon goed door, hij heeft maar 1 keer weggesprongen. Ik kon zelfs figuren rijden
zo super trots op ons
het is zo’n gevoelig dier, echt onvoorstelbaar. Die ophouding moet in dezelfde seconde als dat je hem loslaat, anders ben je hem kwijt. En morgen gaan we naar het strand!! 

Robijntjah schreef:Wat een meevaller Ania.
Op de rest reageer ik later even want sta op een feest maar ik ben zo trots:
[ [url=m/1VkXMv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oAtmPI.jpg]Afbeelding[/url] ]
de strandopgang vond hij wel ff spannend, want hij zag echt van alles! Maar hij bleef braaf staan en was lekker om zich heen aan het kijken. Daarna liep hij alsof hij er al jaren liep. We wilden eigenlijk alleen stappen maar ze waren zo braaf dat we ook gedraafd hebben en een heerlijk rustig galopje
Robijntjah schreef:Wat een meevaller Ania.
Op de rest reageer ik later even want sta op een feest maar ik ben zo trots:
[ [url=m/1VkXMv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oAtmPI.jpg]Afbeelding[/url] ]
maar er vandaan gereden. Nero is gek op water maar vindt dingen die naar hem toe komen nog wel eng dus expres er wat verder vandaan gereden. 

En ook wel een beetje op mezelf dat ik haar heb opgeleid tot zo'n braaf paardje. 

En welkom Claire.

ben je al eerder met haar naar het strand geweest?
bij enge dingen trilt Nero ook helemaal, maar hij zet geen stap verkeerd. Ik draaf het er dan uit en dan is het eigenlijk altijd weer over
binnenvetters zijn het, die Spanjaarden