Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) waar ik nog altijd niet mee kan rijden omdat ze toch wel wat trauma's lijkt te hebben, en een paard wat waarschijnlijk al die tijd al met maagzweren rondloopt. Ik had haar op proef en had dr dus terug kunnen brengen, maar dat wil je dan ook niet, waar was ze dan wel niet terecht gekomen? Een paard wat trapt als je dr kont wilde poetsen en zo erg voernijd had dat ze al een tik in dr box had uitgedeeld. Maar ja, had dat in de advertentie gestaan was ik er niet gaan kijken en was ik ook niet verliefd geworden. Want ondanks alles is het echt mijn paardje..
Hij is zo ontzettend lief en charmant, en echt een clown 
Ze is zo leuk
Hoop echt dat 't goed komt met haar maagzweren.. Wanneer ben je van plan om weer wat te proberen in de richting van beleren? Als dat helemaal goed is?
!! Ben zo benieuwd hoe het verhaaltje Sterre verder gaat.. Hahaha met dr spaanse pas 
Ging 't goed?!
en fiela onder de vrouw wat zullen jullie trots zijn dat was ik wel toen met amor.
Het was zo koud vandaag met die wind dat ik nog steeds traanogen hebt, het was snot en kwijl buiten

en met die merries hier is dat dus geen doen ( dan zou die hengst niet tot rust kunnen komen) .
en ervaring met schuwe pony's heb ik ook ....
gisteren even de paarden door de bak bejaagt tellen van hand gewisseld zodat ik 1 hand in m'n zak kon steken , maar nog waren ze bevroren .
Het is zelfs verslavend, maar dat komt denk ik ook omdat ik het nu met Camée doe in plaats van Storm. Het verschil tussen een paard met trauma en een paard die nog redelijk groen is is erg groot. Normaal gesproken zijn de parelli dvd's en pockets heel duur maar deze waren € 6,- geloof ik. En dan heb je een dvd met Level 1 of 2 en wat oefeningen en theorie uitleg.