_Saida_ schreef:Branka -> Frío aan de dikke kant? Die is dus goed verwend tijdens jouw afwezigheid.

Nouwww... ehhhh, hij schijnt toch wel aan Sonja Bakker te hebben gedaan
Maar hij is gewoon al wat te dik (ehhhh.. heel erg barok dus
) en een weekje van min of meer rust heeft hem een dikke pens opgeleverd. Die gaan we er dus maar af trainen en blijft het te erg dan moet ie ook wat terug in zijn krachtvoer tot het kouder wordt.
_Saida_ schreef:Vanmorgen weer gereden met mijn megastoere merrie!
Vorige week tijdens de les voor het eerst de schouder binnen geoefend wat Rints wel moeilijk vond omdat ze nu de steun van de bakrand mistte.
Nu weer geoefend en terwijl we bezig waren kwamen er 2 paarden zo in ene de bak inrijden/stormen.
De eigenaars waren op buitenrit geweest en wilden ze nog even laten uitgalopperen.
Rints was wel even afgeleid, maar was al weer snel bij mij, en kon haar aandacht best redelijk bij mij houden terwijl die paarden om ons heen aan het draven en galopperen waren.
Ben dus megatrots op d'r!
Na het rijden naar de stal gestapt en daar was de pensioneigenaar net met de trekker een baal kuil aan het lossen.
Zijn trekker stond stationair te draaien dus daar ging ik even gebruik van maken en reed Rints daar naartoe tot ze niet verder liep.
Toen haar beloond met stem en geaai en klopjes op haar hals en haar steeds een paar pasjes dichter naar de trekker laten lopen.
Uiteindelijk stond ze op een halve meter afstand en vond ik het genoeg voor de eerste keer.
Op zich gaat het wel als de trekker stil staat, maar zodra die gaat rijden schiet ze in de paniek.
Die fase gaan we ook nog wel oefenen, maar voor nu vond ik dit al heel wat voor Rintske!
Rustig aan opbouwen.
Lompe stalgenoten! Maar inderdaad een hele stoere Rintske!
Mies_Apollo schreef:hij doet het weer normaal!!!!!!
Whoehoe!!!