Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en wat is dan het verschil tussen een voorbreng sereta en een gewone ? want die van mij is hetzelfde asl die jij verkoopt, alleen heb ik die frontriem er niet op, maar die kan je zo los kopen. 

, kan ik daarna weer verder... Ik gister naar de bied om een boek, moest aanwezig zijn maar was dus niet..ik gezocht en naar de balie...zegt die vrouw: Ja hij heeft dit en dit nummer en staat dus daar...ik: Nee heb al gekeken...zij: nou moet toch daar staan dus ik ga wel mee kijken (ik had dus heel die rij doorgespit) kijkt zij op 2 planken en trekt de conclusie dat het boek er echt niet staat... JOH! was erg nuttige hulp dus..heb nu het boek kunnen reserveren, vroeg ze wanneer ik het nodig had....tjsah gezien je een boek zo'n 3 weken mag houden ga ik het niet veel eerder halen dan dat ik het nodig heb
Was weer een succes dus!
Amable schreef:Joh Sanne, ik zat me laatst af te vragen, hoe gaat het met Yaco? Al een tijd niets meer van gehoord

29 december ga ik er weer heen en in februari heb ik een lesdag met hem georganiseerd in België.
. Vind dat zulke leuke hoofdstellen hihi. Je kan nu zeker ook niet meer rijden, nu je zadel in de maak is?
. Nouja, verkoudheidje komt snel weer goed denk ik. En jij kan hem toch nog een paar dagen extra bij je houden! En super van Licor. Das echt een paard met een "will to please" als ik het zo lees. Wanneer komen er weer kwijl plaatjes
?
. Wil je ook wedstrijden gaan starten met hem? Zoja, dan trek je veel bekijks denk ik
. Leuke kaart!!
Nee, zal niet leuk zijn als die niet mee werkt. Hopen dat ie beter gaat today.
. Ze dachten tuurlijk dat jij met je neus had gekeken, maar dat hadden ze mis
.
Hij is nu echt stukken groter, breder en anders van kleur. Maar hij blijft knap
Eindelijk GOED nieuws.... Ik mag me ventje vanmiddag gaan ophalen
?

Eindelijk mag je lieve Chico weer naar huis. Geef hem

Nu hopen dat ie de komende maand weer goed houd, dan ben ik ook weer gerustgesteld
.
. Vind hem echt super knap
. Hij heeft echt dat super typische anda loopje, geweldig!
. Gelukkig past je spaanse zadel op Cantje.. Lekker paard heb je ook hoor! Wil je trouwens met hem ook nog DV gaan doen?
Nou hopen dat die weer helemaal snel de oude is! 

ik heb het al 2 maanden kan echt nergens werk vinden op het moment
En ik ben gelukkig geen lid meer van de bieb

Dankje wel
ben echt blij voor je 

en maandag gaan we naar Polen voor kerst naar me opa en oma... hoop echt zo dat de auto straks gemaakt is !