[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eskimo

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:28

@ Saida: Ik mocht alleen niet rijden als ze de tanden van achter had getrokken, en die had ze niet getrokken, alleen één van helemaal van voren, een klein melktandje, dus mocht ik gewoon rijden. Wel een paar uur erna, ze had het in de ochtend gedaan, en ik kwam om 5 uur om weer te rijden. Hij had er geen last van Haha!.

Ik lees zo bij, ff dit:

Hahah, Fuego is verlieeeeeeeeeefd Clown. Hij heeft zijn hormoontjes weer terug hoor, die borrelen weer. Ik zette hem neer op z'n plekje, en hij gaat opeens helemaal hiniken en gespannen doen, hij had dat al in geen maanden meer gedaan sinds die is geruint, dus ik lach, en Joelle Nancy en Valerie zeggen lachend dat hij verliefd is, toen hij buiten stond ging hij helemaal uitsloven voor de merrie naast hem, hij werd helemaal wild. Hij ja, ze hadden gelijk, toen ik ging rijden, stond de merrie in de weiland, nou hij had geen aandacht meer naar mij hoor, alleen naar de merrie, ooortjes naar voren, en als - maar kijken, waar en welke kant ik ook reed. De gekkerd, hij heeft 2 keer naast haar gestaan en hij is tot over zijn oren verliefd Clown.

Nu ga ik bijlezen.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:34

@ Patriesje: Ja, was ook heel vrolijk haha, hij is weer helemaal gezond! Dankje, plezier had ik wel Haha!.

@ Madelief: Haha ja, heel leuk Haha!. Barcelona? Veel plezier, het is echt een super stad, kan het je echt aanraden! Je moet dan ook echt naar de La Segrada de Famillia ofzo iets. Gaudi. Echt een geweldig groot 'kasteel' gebouw, ben er van binnen even geweest, je kijkt echt je ogen uit.

@ Madlief again: Gefeliciteert haha.

@ Saida: Hier was het ook aardig koud, hele damp wolken uit je mond als je praatte. Heeft zelfs geregent. Zo te lezen gaat het goed met Grietje. Steeds beter, alleen dat galop, blijft lastig he. Leuk, Wintersport Haha!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:26

Saida: Lekker lijkt me dat wintersport! Hopen dat het kan Haha! En helemaal super dat Grietepiet weer lekker loopt! Volhouden, en straks zelf lekker met dr galoperen! Haha!

Es: Fijn voor Fue dat zn tanden zijn bijgewerkt! Haha! Is wel zo lekker voor m! En wat grappig dat ie in love is! Knipoog

Madelief: Ik vind het ook goed hoor als jij een nieuwe wilt openen! Mij maakt het niet zoveel uit Haha!

Cin: Wauw, die foto van je wilde hengst is prachtig Lovers

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:54

zo alles weer een beetje op orde bij iedereen

hier wel alleen zo druk met kids op de manege pffffff reed ik vanmiddag lekker op tsjil wou even een kur op muziek oefenen nou daar kwam dus niks van ben na een kwartier de bak uit gehold

ga wel laat op de avond trainen zonder al die kids Haha!

cindy wat een gave foto heb je neer gezet helemaal top al een beetje bij gekomne van je griep!!!

ilona hahahahah wil je niet vooruit in de tijd 2006!!!!!!!!!!

ik heb de dvd van zwarte parels die ik nu even ga bekijken dus tot laterrrrrrrrr

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 23:57

Doei!

mijn lesje ging superr vandaag je reed lekker ontspannen en omlaag ben echt trots op mijn meisje.
ze gaat van takken w*f naar prinsesje

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 00:41

heb net even besloten dat ik zonder zadel alleen met halster de bossen in ga Haha!
en als het goed gaat ook zonder halster Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 08:55

Esmée -> Ok, gelukkig was het maar 1 tand! Cool
Fuego fliefd! Blijkbaar zijn nog niet alle hormonen uit zijn lichaam! Knipoog

Petra -> Hahaha! Hoe herkenbaar!
Bij ons stikt het ook van de kids die de hele dag op de manege hangen en vriendinnetjes meenemen.
Beide bakken worden volop gebruikt en overal zie ik Pennymeisjes die lekker lopen te tutten met hun Pennypony's. Haha!

Fanny -> Hoe is het gegaan met alleen halster het bos in?

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 09:43

Hoi iedereen!

Alles goed? Na deze week klets ik weer mee! mn vriend is er nu en morgen gaan we nog een weekendje weg, maar vandaar zit ik vrijwel niet achter de computer Lachen

tot volgende week!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 10:09

_Saida_: Gelukkig dat het oog beter gaat, en inderdaad paarden hebben ook gewoon hun vakantie en vrije dagen nodig Haha!
T begint idd weer aardig de koude kant op te gaan, gelukkig komt Furia's nieuwe winterdeken als het goed is vandaag binnen, die is weer even een stukje warmer.

Esss: Veeeet schattig dat Fue verliefd is Haha!
Furia is altijd op alles en iedereen verliefd, hij maakt met elk paard altijd een "praatje" haha!
Ben 2 jaar terug ook al in Barcelona geweest, met school (met de bus... Nightmare!!), dus alle kunst etc heb ik al gezien Haha!
Vond dat park (Parc Quel dinges ofzo Tong uitsteken ) nog wel het leukst, ben niet zo'n fan van Gaudi

Dit keer ga ik voor de paarden Haha! Een vriendin van me zit daar nu al een halfjaar, zij rijdt ook paard en gaat op zoek naar een stal waar we even wat mooie anda's kunnen spotten en rijden Haha!
En ik ga ook lekker feesten haha Haha!

Flamon: Lekker dat het met de les zo goed ging!
Ik ga zaterdag denk ik ook maar weer eens zonder zadel rijden, tegenwoordig als hij losloopt rent hij als een hondje achter me aan dus wil idd meer gaan oefenen met halster etc rijden.

Mies is er ook weer Haha! Gezellig!!!
Hoe was t bij je vriend? En nog lekker een weekendje weg...
Lekker hoor!

Wordt wel spannend naar Barcelona, eerste keer dat ik vlieg (erg he) en dan ook nog alleen, maar komt wel goed Haha! (hopen dat ik t vliegtuig niet mis haha!)

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 10:51

Het was heel leuk! En nog steeds Knipoog
heel erg voor mij wil hij wat aan zn conditie werken omdat het ijshockey seizoen is begonnen...tsjah dan zit er niks anders op dan ik op apollo en hij joggend door het bos Lachen en Joris (hond) rent ook mee...kan niet beter!

Spannend madelief! Hoe lang ga je?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 11:02

9 dagen, dus zit er een volle week Haha!
He mies waarom ren je niet gewoon mee Knipoog
Lekker toch Haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 11:12

ik en rennen, als ik ergens een hekel aan heb Tong uitsteken en dan al helemaal een uur...nee hoor en zo heeft apollo ook meteen beweging gehad Knipoog
ze zitten elkaar de hele tijd uit te dagen en wedstrijdje te houden, voor pol zn conditie is het ook wel goed

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 11:17

Haham wel leuk hoor, fijn dat dat kan Haha!
Ik hou wel van rennen Ja

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 12:03

Weet niet of ik het al had gedaan, maar bij deze ook namens mij iedereen een gelukkig nieuwjaar en het beste!

madelief88 schreef:
Heb een nieuwe zweetdeken met hals gekocht, een uitrijdeken en morgen komt mijn nieuwe winterdeken en mijn nieuwe onwijs gaven frontriem, dus ben erg benieuwd Haha!

We beginnen trouwens wel groot te worden he, veel actieve leden!
Nog 99 pagina's tot een nieuw topic!
Het lijkt mij wel wat om de openingspost te maken, dan is natuurlijk foto-materiaal en wist-je-datjes via pb altijd welkom, als iedereen het er mee eens is tenminste Haha!

Ben reuze benieuwd naar je nieuwe spulletjes. Maak je wel een paar foto's?

Wat betreft een opening van het nieuwe topic: leuk! Als je een thema bedenkt, laat je dan even weten wat voor foto's je wilt?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 12:24

Branka: Mn spulletjes waren nog niet binnen, zal wel met oud&nieuw te maken hebben, hopelijk vandaag Lachen

Ja, ik laat wel even tijdig weten wat voor foto's ik graag zou willen, heb al wel ideetjes Lachen

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 12:29

Begreep inderdaad dat je ze nog niet had. Maar het klinkt veelbelovend dus vandaar dat ik vast om foto's vroeg Haha!

Nog heerlijk een paar dagen vrij. Kom nog niet helemaal op gang, zo nog maar even een bakkie koffie en lekker wat internetten. Vanmiddag met een vriendin naar een ruitersportwinkel. Weet niet precies waar maar er schijnt uitverkoop te zijn. Dus wie weet kan ik nog iets als handschoentjes en een plastronspeld vinden. Moet nu wel langzaam maar zeker die spullen hebben. Kan gelukkig een jasje en rijbroek de eerste tijd lenen van een vriendin.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 12:32

aaah, lekker hoor vrij, ik ben gewoon aan het werk (en aan het bokken hihi! Knipoog ) Oef en zit net op een site, mooie beesies! Begint spontaan weer te kriebelen Haha!
http://www.special-horses.de/angebote.php
Die Jugueton (helemaal onderaan) lijkt me geweldig en niet extreem prijzig... Droomt verder....

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 12:38

Ik zie er 1 tussen staan die qua expressie Frío zijn jongere broertje zou kunnen zijn.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 12:41

Welke?
Ik ben echt verliefd op een aantal van die paarden, wat een schoonheden..

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 12:43

Het derde paard. Die 5-jarige ruin. Hij kijkt zoals Frío ook kan kijken.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 12:54

zo, goede morgen. Lekker rijk alleen hier, vanavond optreden en dan ook naar me ouders. Zijn weekendje weg.

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 13:33

madelief88 schreef:
Die Jugueton (helemaal onderaan) lijkt me geweldig en niet extreem prijzig... Droomt verder....

Je hebt een goede smaak Haha!

Voor mijn volgende PRE (als die er ooit komt Knipoog ) wil ik graag een schimmel, maar op 1 of andere manier trek ik toch steeds weer naar bruin toe Haha!

Hier begint mijn hele Spanje-avontuur lekker dichtbij te komen: zaterdag komen ze Licor ophalen en vertrekt hij naar Barcelona, ikzelf ga dan woensdag heen met mijn vader. En volgend weekend is er dan de clinic met Johann Riegler. Oooo ik vind het zoooo spannend!!!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 13:39

Idra schreef:
madelief88 schreef:

Je hebt een goede smaak Haha!

Voor mijn volgende PRE (als die er ooit komt Knipoog ) wil ik graag een schimmel, maar op 1 of andere manier trek ik toch steeds weer naar bruin toe Haha!

Hier begint mijn hele Spanje-avontuur lekker dichtbij te komen: zaterdag komen ze Licor ophalen en vertrekt hij naar Barcelona, ikzelf ga dan woensdag heen met mijn vader. En volgend weekend is er dan de clinic met Johann Riegler. Oooo ik vind het zoooo spannend!!!

Hahaha thnx!
Staan ook helemaal mooie schimmels tussen, had ik maar een plekje waar ik een heleboel paarden kwijt kon Haha! (oja en wat meer tijd Knipoog )

He dat heb ik gemist, ga je naar barcelona? (Met Licor??)
Dat is zeker spannend!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 14:09

Waat gaat het weer lekker snel, even een berichtje voordat ik ga bijlezen:

Ik heb mijn zaaaaaaaaaaaaaaaaaadel! En oooooh wat is ie mooi, alles erbij, en aaaaaaaah, hij zit zo lekker haha. Prachtig, ben benieuwd hoe die op Fuego staat enzo, heb ook les, kan niet wachten aaaaah. Plsssssss laat er geen regen vallen, het is echt raar weer!

Foto's kmen vast wel!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 14:13

Ben verliefd op deze......... van je site ( Madelief )

Afbeelding

Naam was op aanvraag dus kon heb ik de foto maar ff gedaan.