Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Helaas kwam ze voor mij financieel even te vroeg, maar het heeft me wel een duidelijkere richting gegeven naar wat ik zoek. Ik vond een knapstubber erg leuk, maar eigenlijk vond ik de meeste iets te barok en te grof. Ik vind hun karakter wel geweldig. Nu was het meisje waar ik verliefd op werkt een PRE x Appaloosa, en ze is echt zo leuk! Tof bewegen, maar heel lief en toegankelijk. Dus ik wil in de toekomst ook naar zo'n veulen gaan zoeken. Volgend jaar wordt haar moeder weer gedekt met dezelfde hengst dus daar blijf ik sowieso naar uitkijken al duurt me dat misschien weer te lang
Ik ben gewoon dol op stippies en barok, en dat is een leuke combi
Wat enorm heftig zeg. Wel nog een prachtige foto van jullie samen.

eindelijk staan ze bij elkaar
over 2 weken gaan we naar het strand, heel erg benieuwd wat hij daarvan vind!

stalgenootje zei nog, ik dacht dat we een nieuw paard in de kudde hadden maar het was Nero

Iemand tips? Maartje_M schreef:Wat fijn Zoëy! Wat is Xiomara al licht zeg!
Lekker positieve update Autumn! Heerlijk! En een vies paard is een blij paard zeg ik altijd maar
Ik ben op zoek naar de allerfijnste longeersingel. Liefst leer, met schoft ruimte. En veel ringenIemand tips?
Dat gaat wel goed, alleen is ze wat opdringerig waardoor ze her en der schaaf- en bijt wondjes heeft van terechtwijzingen. Vandaag overdag niks nieuws erbij gekomen en ze staat sinds woensdag in de kudde, dus er zit al wel verbetering in.
Ze was ook gelijk na de koppeling knetter hengstig geworden, en dat zakt ook al af dus ik denk dat ze daar ook gewoon echt veel last van had.
Leuke foto's!