Tamme speelt echt met z'n bit, gooit zelf z'n tong erover en eronder en zit beetje te pielen
Als we gewoon rustig stappen met buitenritje dan, tijdens het 'trainen' doet hij het niet gelukkig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Als we gewoon rustig stappen met buitenritje dan, tijdens het 'trainen' doet hij het niet gelukkig
) En aangezien ik toen nog geen rijbewijs had, stonden ze er niet om te springen om vaker heen en weer te rijden 
.
voor een idee
. 

)
.
Leuk paard hoor

jij dus
en toen viel mijne frank
Dan zie ik je zeker in Puurs ook, in maart? 
Fur is ook half geschoren

Ben jij zo lang?

Maar bepaalde types vind ik nog steeds niet leuk haha.
En top dat je je diploma gehaald hebt!

Nou ja als het echt een grote word dan is het wel, waar gaat dat paard met dat meisje heen? Ik hoop dat ik mooi op Vulcan ga passen als hij wat kilos kwijt is. Even afwachten dus.
Wat fijn wat fijn... en ze kwam goed rond, boog fijn in...
My_Chimanga schreef:Net eindelijk weer is 10 minuutjes OP Chimanga gestaptWat fijn wat fijn... en ze kwam goed rond, boog fijn in...
Daarna toen ik er af was haar nog even lekker laten racen, ze was helemaal dol!! Haha.
Haha ja, mijn merrie heb ik als 1.67 m gekocht, maar toen ik haar laatst voor t eerst echt eens kon meten (door haar te blinddoeken, anders kom je met de maatstok niet in de buurt) was ze gewoon heel schattig 1.61...![]()
Ietsjes kleiner dus.. haha! Maar nu past ze wel weer beter in het 'complete plaatje' van t ras
Haha Tamme heeft al een hoop mensen laten vallen voor het Friese ras
Vandaag nog een hardloper die 'k tijdens buitenritje tegenkwam haha.
Paardenpsychologie klinkt al helemaal als muziek in m'n oren
Haha.