[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:24

Ilona: ahh chicootje weer een paar dagen missen :(:)

Jellie: Spannend spannend allemaal! Heel leuk hoor! Ik zal duimen met de keuring.

Esther: Oww jeetje... boem is ho zeg ik altijd.. dat blijkt nu maar weer! Erg zeeer gedaan?

Anouk: Zelfs Taco was niet echt fijn als hij 24/7 op de wei stond... krijgen ze echt weer die kuddedrang..

Madelief: Vervelend dat je het niet zo naar je zin hebt op je werk.
Ook moeilijk om te switchen in deze tijden.

Michelle: Nou maar goed dat je vriend niet ging kijken.. eng altijd... alleen dat wijf :o
Heb weleens bij mijn onderburen aangeklopt voor geluidsoverlast maar dat ging over iets anders _O-

Zilfstar: Lekker uitgerust van vakantie :)

Shanna: Leuk bij het bit. Fokker van Zinniz werkt daar ook, Tessa.

Denise: Jemig wat is Heike groot zeg.. foto is wel ubercute :+:

Nadina: Ik ga heel hard duimen voor je! Weet hoe spannend het is.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:30

snowy2004: wat een ellende met dat zadel zeg.. Wel goed dat je vent aan het aankomen is :) Hier rijden ze allemaal met slecht passende zadels, zadelmakers zijn er al helemaal niet :( onder het zadel zitten de arme paardjes vaak vol wonden :(

cloris: wauw, wat een foto's en wat een paard!

Michelle90: dank je :) was heerlijk. Jij ook lekker aan het genieten van de vrije tijd dus :)

Denise: hehe, krijg je vast een heel wild paard terug ;) hij is wel groot zeg trouwens..

Anouk: je hebt gelijk, zo heeft elk land zijn nare gewoontes.. Inderdaad kan het de toeristen vaak weinig schelen. Je ziet hier ook vaak rijtuigjes voorbijkomen met 10 man erin en een heel klein mager paardje in de brandende zon :( heb er wel eens iets van gezegd tegen de toeristen, van schamen jullie je niet.. Haha het lijkt mij wel grappig om die nare mannen hier van schrik de lucht in te zien springen :p Met mijn vriend gaat het weer een stuk beter :) Wel een beetje gestrest.. heheh. Die Sam, dus toch nog kuren.. Je hebt vast lekker kunnen slapen met zo'n hinnikend paard :s Flavio doet dat ook altijd, dat trekken met zijn achterbenen, voorbenen geeft hij altijd heel braaf als ik alleen maar me vooroverbuig, achterbenen gaat ie gelijk mee zwaaien en dan moet ik ze maar ergens uit de lucht zien te grijpen :s Nouja het gaat al een stuk beter dan in het begin. Gelukkig dat het rijden uiteindelijk wel goed ging :) Desperado is dus niet zo van het spelen en rennen?

Madelief88: ze hebben voor volgend jaar juli en augustus weer iemand nodig ;) Maarja, je paardje en je mannetje.. Die van mij zouden het er ook niet mee eens zijn.. Het strand was heerlijk! Woon jij in de buurt van het strand?

De strandrit was heerlijk! Heb een paar foto's, misschien dat ik maar weer een ITP ding ga maken. Nouja eerst even uploaden en met de langzaamst mogelijke internetverbinding duurt dat wel even.. Flavio was verschrikkelijk opgewonden, hij heeft de hele rit lopen dansen en springen.. Zucht.. Gelukkig doet hij dat alleen in draf en galop, stappend is hij altijd vrij rustig, zo kon ik even op adem komen :s We werden wel nog even achtervolgd door wilde honden, maar die wist Flavio met een flinke trap wel weer weg te jagen :)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:32

Kelly_Taco schreef:
Michelle: Nou maar goed dat je vriend niet ging kijken.. eng altijd... alleen dat wijf :o
Heb weleens bij mijn onderburen aangeklopt voor geluidsoverlast maar dat ging over iets anders _O-

Haha wat erg :D Gelukkig heb ik daar nooit last van gehad... zodra ik aan die deur zou staan, dan zou ik echt in de lach schieten als ik dat moest zeggen _O- .

Mies: Jaaaaa, die lotte had dr flink misdragen hoorde ik _O- . Niet gezien trouwens. Heb ook echt geen idee wie wessol is? Maar waren nog wel 2 jongens daar, met hun auto'tje ;)

evdpanne

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:35

Kelly: Ik heb er helemaal niks aan over gehouden ;). Het was ook meer een geplande val ;), zag hem eigenlijk al aankomen :D.
lakshmi: Lekker hoor zo'n strandrit ;). Ben benieuwd naar de foto's ;).

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:38

Laksmi: Hitsige Flavio! ;) Fotooo's!

Esther: Gelukkig maar... soms kan je behoorlijke angst op bouwen := . Maar idd die 2x onthouden :j . En volgende keer gaat het vast beter!! Gelukkig leef je nog haha :D !

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:41

Ilona ; Haha heb me kapot gelachen om Lotte:P Die was echt ver weg hahah.
Cynth ook trouwens, die zat daar op de grond haha.
Maja wessol kan je niet missen, die zie je van ver al staan met ze oren haha.
Wij reden weg, die autotjes achter ons aan. Maja pat ging niet sporten met ze haha.
Was fernando er niet meer dan?

lakshmi ; Ja heerlijk aan het genieten van me weekie vrij :D haha

Kelly ; Haha nou mijn vriend kan er zowiezo niet tegen als er een vrouw geslagen word. Maarja volgens mij was die vent gewoon onwijs dronken. dus en dit is niet mijn huis. en dan zit dalijk me vriendin weer met de problemen ofz. Daar heb ik geen zin in:P
Maar dinsdag toen we hierin kwamen, hadden ze savonds ook al ruzie. Maar ik werk met broertje en ouders van mijn vriendin. Dus ik zeg op mijn werk, is dat normaal ofz dat die buren zown ruzie maken. Zegt me baas, nee zo hebben hun seks. Ik zeg maja seks hebben en K* h*oer genoemd worden. lijkt mij toch nie echt opwindend hahah. Dus zijn ze hiernaast denk ik gewend ofz...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:43

Ilona: Ik ben niet snel bang gelukkig ;). Na al die jaren op de manege heb ik een aardige gelijk weer op stappen hoe dan ook mentaliteit gekregen ;). Maar ja dan moet je natuurlijk niet verkeerd terecht komen. Al ben ik ook al eens met een gekneusde/gebroken schouder opgestapt :P. Maar dat was toen achteraf misschien minder verstandig :D.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:45

Mies, haha die lotje toch :D . Das me er 1tje. Wel altijd lachen hoor, als zij weer een bakkie op heeft _O- . Vorige keer in spetters kan ik me nog goed herinneren :') . Jammer dat je daar niet bij was haha!! En Pat niet gaan sporten, nee begrijp ik :P . Gaat ie toch niet winnen ben ik bang haha... al die auto's zijn helemaal gechipt tuned :+ . Ja F was er ook! Sil ging lekker bij hem slapen! Dus we deden ff een ruil :+

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:48

frankiej schreef:
ow, en speciaal voor Ilona een paar foto's van een Hispano-Arabe op het andere bedrijf van Antonio waar ook de pensionpaarden staan. hij was losgelaten in de grote paddock en veroorzaakte me toch een grote stofwolk. reactie: "dat doet ie anders nooit..."

ilona: als je interesse hebt, ik heb er nog meer.¨

Ehhmmmm..... alleen Ilona? |( Ik heb ook wel intersse in meer hoor! Vind het erg leuk om te zien dat het een behoorlijk constante kruising is. Type komt behoorlijk overeen.

Prinslover schreef:
Frank: Gaaaaaaaaaaaaaaf joh, die foto's!!! :~ Ben wel he-le-maal in lufff op die schimmel zeg........ Wauw, wat een dier! Echt super dat jullie er op mochten. Volgende keer wel aan anouk denken jij ;) .
En wat lachen die hispano!! Mooi dier zeg!! :D Hoop altijd dat Chico ook nog net ff wat meer body gaat krijgen. Al is hij al enorm gegroeid :j .

Moet je maar eens hier langskomen als je een uitgegroeide Hispano wil zien. Maar goed, een echt eerlijk beeld is er nu niet. Frío was al aan de stevige kant en ondanks hij door een stalgenoot wat beweging heeft gekregen en wat minder voer is meneer iets te veel Hollans welvaren na mijn week afwezigheid.
Vanaf vandaag mag (moet!) hij weer aan de bak! :D

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:48

Iloon; Jaa die kan er wat van. zo heb ik me toch nooit gedragen als ik dronken was? hahah nee dat zou die idd niet gaan winnen. Bedoel al die golfies. Al zou die het van nieuwe golf misschien nog wel redden. Jaa we zagen F wel staan. Maar niemand zei mij gedag omdat iedereen ruzie heeft met wessol hahaha. Ze zeiden ook verder helemaal niks toen we daar stonden. en wij zaten ze nog een beetje uit tedagen door over hun te praten en hun namen express iets harder te roepen haha

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:52

Watg ben je toch ook slecht mies _O- . Wahahaha!

Branka, hoe oud is Frío nu dan? Chico is nu 6 jaar.. Maar ik gok dat ie straks met 8 wel helemaal 'af' is. Al ben ik nu al dik tevreden hoor. Zo breed/grof als een écht PRE zal die niet worden ;) Daar hebben ze dat arabierenbloed weer voor he..

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:54

haha slecht, hun zijn slecht. Beetje bijdehand doen als ze met wat vriendjes zijn waarmee we ruzie hebben. En beetje stil zijn als die dan zonder ze grote vriendjes is ;) dan lok je het zelf uit hahahha

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 11:59

Ilona: Ben wel benieuwd naar de vergelijk foto's hoor ;). Dan kunnen we echt zien hoe die gegroeit is ;). Jammer dat je hem niet gemeten hebt, had je na een jaar echt kunnen vergelijken :P.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:13

Ja, heb hem nooit echt goed gemeten... Toen ik hem net had gekocht met Jasmijn nog wel professorisch gemeten _O- . Met een lint enzo, daar kwamen we uit op 1.57m. Maar hoor echt van iedereen die hem ziet "Wooow, hij is echt gegroeid iloon". :+

Mies, ehh jaa, heb je ook gelijk in := .

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:19

Zo jullie kletsen flink door... nog 100 pagina's he dames!
Ow nee.. 98 :+

Spieren doen ook een hoop hoor Ilona!
Lijken ze ook groter door.

Esther, gelukkig geen pijn :)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:23

Ja, dat zou ook heel goed kunnen hoor :j . Hij toont waars. gewoon veel meer als toen ik hem net had...

Vanavond zullen jullie het zien :P . Zit nu lekker op me werk dus kan niet eerder.. Ik vind het een wereld van verschil :wow:

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:24

Heb niet helemaal bijgelezen, sorry!
Anouk, is goed, moet je alleen wel in de ochtend komen anders ben ik er niet ;)

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:30

Nou ze staan weer ITP, volgens mij hebben jullie de meeste foto's alleen al gezien... Nouja. Die van de rit van gisteren waren bij nadere beschouwing nou toch niet echt om op internet te zetten :p te paard foto's maken is toch niet zo makkelijk...

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:35

kelly - heike is idd groot maar ik ben ook zo klein hoor :P

Martine - hij hoorde ook niet zo groot te zijn maar hij werd het wel haha

Iloon - hij is altijd al zo kroelerig geweest en kijkt overal met je mee als je zijn hoeven uit krabt ligt die zijn hoofd op je kont doe je zijn beenbeschermers om dan kijkt die mee hij is gewoon erg nieuwsgierig
en ook ik ben benieuwd naar het topic van chico want aan de foto's die je plaats merk je wel dat die super veel veranderd is.
hou je thuis ook een fotoboek bij ofniet.
en lekker een weekend met de meiden super hoor veel plezier alvast

Mies - vervelend van die ruzie mijn vriend kan er ook niet tegen als er een vrouw wordt geslagen, maar heb je dochterje er geen last van gehad

Esther - oei gevallen gelukkig niks aan over gehouden, komt helemaal goed het is nu gewoon nog onwennig en vreemd alles moet wennen en dadelijk rijden jullie heerlijk vertrouwd rond

Edit*

Mies - ja heike treft het zeker met het weer
en als je voorjezelf die doelstelling hou komt het zeker goed maar ik denk dat je vast snel die 190 wel ga halen hoor en dat wijken komt ook helemaal goed maar begrijp jou beslissing wel ik persoonlijk wacht ook tot ik mijn doel heb gehaald maar eerst is mijn doel om een wp te halen :P

Madelief - je hebt gelukkig een goede instructrise die je tips kan geven en die je helpt hopelijk werkt de theorie die beda je gaf maar dat horen we vanavond :D

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:39

Prinslover schreef:
Branka, hoe oud is Frío nu dan? Chico is nu 6 jaar.. Maar ik gok dat ie straks met 8 wel helemaal 'af' is. Al ben ik nu al dik tevreden hoor. Zo breed/grof als een écht PRE zal die niet worden ;) Daar hebben ze dat arabierenbloed weer voor he..

Frío is 14 en toen ik hem kocht was er weinig ronds aan hem. Maar dat is nu wel anders. Hij is behoorlijk barok geworden. Ben het met je eens dat ze verhoudingsgewijs wat slanker zullen zijn dan een PRE, maar ook daarvan heb je slankere paarden en grovere.
Maar Frío is stukken breder dan je op het eerste gezicht zou verwachten.
Kan kijken of ik nog foto's heb om dat te laten zien (stuur dan wel even een pb). Moet trouwens hoognodig weer eens foto's maken.

Maar zoals gezegd ben je welkom als je hem eens in het echie wil komen bewonderen ;)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:44

Tijd gaat hard zeg.. Frío alweer 14. Klinkt nog lekker verweg voor Chico, maar voor ik het weet is hij ook zo oud (ik ook, hellup haha). Nou wellicht als ik een keer in de buurt ben/kom?! Leuk, foto's spammen :j . Thanx voor t aanbod :D .

Denise: Nee, nog niet! Moet daar echt eens voor gaan zitten, alle foto's laten afdrukken enzo! Maar kost zoveel tijd.. waar haal je dat vandaan haha!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:49

Gaat vanzelf hoor, die leeftijd :+ Maar ik kocht Frío ook toen hij wat ouder was dan Chico, n.l. 11 jaar. Was eigenlijk iets ouder dan ik wilde, maar ja.... dit paard kon en wilde ik echt niet laten staan omdat ie net even wat ouder was dan ik in gedachte had ;)

Ennehhh.... laat ik nou gedacht hebben dat jij al wat ouder dan 14 jaar was! _O-[*]

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:53

Ach... ook niet alle Andalusiers zijn mega barok.. ligt er maar net aan.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:58

Ik bedoelde meer, dat hij zo oud is voordat ik er erg in heb, en dat ik dus ook zooooveel jaren verder ben, en straks ook al 30 jr met huisje boompje beestje en baby's hahahaah _O- . Ik ben geen 14 nee :+ .

Kell, heb je ook gelijk in.. Niet iedere anda is super barok. Maar de meeste zijn toch wel wat barokker dat het doorsnee dames paard.. Dat vind ik wel mooi. Maar Chic is goed zoals die is :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 13:01

Hallo!

Hoe is het hier met iedereen?