Mies, nee.. helaas.. die dingen laat ik ff voor wat het is deze maand..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Robijntjah schreef:Hahaha doe je snel
Prinslover schreef:San; Nehh, geen gewone spullen, spaanse spullen.
Robijntjah schreef:Wat denken jullie, zal Robijn zwart beter staan of bruin??
xxxNaatjuhxx schreef:Cyrina:ja bij alta escuela zit zo'n groter meer vast ding op hun hoofd ja, mosquera dat woord was ik kwijt hahaha.
rijden wil ik wel zelf doen omdat i khem natuurlijk zelf beter ken dan iemand anders. maar dus wat je zegt is dat ik dan voor de keuring omdat me zadel alta escuela is, ik ook een alta escuela hoofdstel om moet doen ? kijk dat zijn dus dingen die ik echt niet wist.
zasread schreef:Westbest: Dat gaat helemaal goed komen met hem of nietIk denk dat ik maar alvast met hem ga beginnen
beetje lange teugelwerk
haha
Heidi en Marcel: Jeetje dat was een zware bevallingGelukkig is alles goed met het knappe kereltje!
Ilona: Johan kijkt gewoon ook heel verliefd naar ons
Ik ben ook zo blij dat Igneo zo levendig is, voor mij toch ook wel een teken dat hij het super naar zijn zin heeftHopelijk is hij straks bij Lisa ook nog zo!
Gelukkig is Chico al zo ontzettend opgeknapt!! Was hij een beetje blij me alle knuffels? Niet zo gek natuurlijk dat hij zo veel afvalt, dat doet een mens ook als die flink ziek isMaar je mag hem donderdag gewoon mee naar huis nemen?
Ik heb eindelijk de stap durven nemen (ik was steeds bang dat ik het echt nooooit zou kunnen) maar ik ga auto leren rijden! Maandag 5 januari zit ik in de auto voor het eerst achter het stuur!