[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cloris

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 17:20

Allerbeste wensen voor iedereeeeeeen

En er werd laatst gevraagd om Alegra;

Samen met haar Lusitano vriendin Alegria Haha! (Alegria rechts, Alegra links)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 17:45

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 19:41

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 19:47

Margot:
Wat een leukerd:) Knipoog

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 20:03

Ook namens mij, Grytsje en Jazzy de Beste Wensen voor 2008 en dat al jullie wensen uit mogen komen! Haha!

Margot -> Wat een beauty wordt Ymkje al!
En je nieuwe aanwinst mag dan een krengetje zijn; hij ziet er wel schetig uit, hoor!

_STS_Angels_ schreef:
Waar woon je dan? omgeving?

Ik weet niet naar wie je dit schreef......?
Grytsje staat in Enkhuizen......

Bianca -> Dat is al snel dat Yippie bij je komt! Go jij! Go jij!
Wat zullen de komende weken langzaam voorbij gaan voor jou! Knipoog

Cindy -> Beterschap en wat een gave foto!

Cloris -> Wat is Alegra mooi geworden zeg!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 20:30

Iedereen ook van mij een heel gelukkig 2008 gewenst!

Cloris > Hoe ziet ze er nu qua bespiering enzo uit?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 21:55

Zo, iedereen een fijne jaarwisseling gehad hier?

Ik ga maar eens weer met 2 schermpjes open lezen&reageren Haha!

Heb behalve veel en mooie foto's van onze prachtige Barokkies ook heel veel foto's van de cavia's voorbij zien komen, haha, is weer eens wat anders. Clown Ben benieuwd wanneer de eerste foto van een cavia met zadel op hier te staan komt Haha!

Leonie, leuk wat van je te horen! Jammer dat de beslissing hebt moeten maken Jacolien weg te doen, maar ook wel een opluchting denk ik. Ben erg benieuwd hoe het met jou& je nieuwe tinker verder gaat, hou je ons op de hoogte?
Hij ziet er erg relaxt uit.

_Saida_: ben erg benieuwd naar dat mini-shetje wat tot je knieen komt, das wel erg mini Haha!
Fijn dat buitenrijden beter gaat, vervelend dat ze een onstoken oog had!
En een kameel in de bak, haha, das weer es wat anders.

Prinslover: Cadeautjes shoppen vind ik ook altijd een nachtmerrie, helemaal als het zo druk is als met kerst.

Tussendoor nog veel verhalen over kerstdinertjes enzo, volgens mij heeft iedereen wel een leuke kerst gehad!

Esss, wat onwijs lekker dat Fue buiten staat nu! Hoop dat hij wat van zijn enrgie daarin kwijt kan, want daar heeft ie als ik het zo hoor wel genoeg van Haha!

Regine: Leuk, winter-efteling! Ik ben gek van de efteling, ben er dit jaar al 3 keer geweest haha Haha! Heb t er voorlopig wel weer gezien, maar als de vliegende hollander het weer doet (Die is zoooo gaaf), ga ik op n rustig dagje wel weer heen.

Branka: Startkaart binnen, lekker hoor. Ik hoop dat ik mn B-debuurt in maart ga maken, vroeger zal het wel niet worden.

Peet Sneu voor je caafje! Wel weer een nieuwe erbij Lachen
En wat een gaaave foto van je kanjer!

Dani62, wat toevallig! Zit hier het topic door te spitten, denk ik he, dat is Danielle van wie ik vanmorgen een mailtje had Haha! Je hebt al een mailtje terug Haha!
Reina is mooi!!

Zasread: Weer naar Femke, wordt nog jaloers hoor dat je telkens die kanppe paarden mag bewonderen! Wel foto's maken he Knipoog En je zit midden in je drukke week, is het wel n leuke drukke week?

DinkeyGirl: Suevo geschoren? Coool Haha!

Flamon, gave foto's, dat dekje is echt stoer!

Yenneke Ook weer leuk wat van jou te lezen!
Dat spoorzoeken deed Fuur ook toen ie ngo hengst was, net een hondje was het dan Haha!

cinv: Gave foto van die knapperd van je! Hoe gaat het met die kleine van je?
Balen om het nieuwe jaar ziek te beginnen Ach gut

Cloris: Zo die van jou begint ook weer heel anders te ogen! En een Alegria als vriendinnetje hahaha!

Zo pfff... maar ik ben weer bijgereageerd Haha!

Met furia gaat het goed, hij heeft nu een weekje vrij, ik merkte donderdag dat hij wat minder plezier had in het werk en we nu alweer een halfjaar wat serieuzer aan het trainen zijn is het ook wel hoog tijd. Zaterdag gooide ik hem los in de bak (nadat ie al de hele dag op t land had gestaan) en hij ging lekker gek doen, racen en bokken dus weet dat ik de goede beslissing heb gedaan door m ff vakantie te geven.

Heb een nieuwe zweetdeken met hals gekocht, een uitrijdeken en morgen komt mijn nieuwe winterdeken en mijn nieuwe onwijs gaven frontriem, dus ben erg benieuwd Haha!

Voor de rest niet echt veel nieuws denk ik... Pling

We beginnen trouwens wel groot te worden he, veel actieve leden!
Nog 99 pagina's tot een nieuw topic!
Het lijkt mij wel wat om de openingspost te maken, dan is natuurlijk foto-materiaal en wist-je-datjes via pb altijd welkom, als iedereen het er mee eens is tenminste Haha!

En zo langzamerhand maar ff wat broodjes gaan maken, en dan weer toegeven aan 1 van mn verslavingen: de films Sissi Haha! Heb ze op dvd en denk zo'n 10 keer al wel gezien, maar vind die films echt prachtig, Romy Schneider is ook zo'n prachtige vrouw!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 22:09

_Saida_ schreef:
Ook namens mij, Grytsje en Jazzy de Beste Wensen voor 2008 en dat al jullie wensen uit mogen komen! Haha!

Margot -> Wat een beauty wordt Ymkje al!
En je nieuwe aanwinst mag dan een krengetje zijn; hij ziet er wel schetig uit, hoor!

_STS_Angels_ schreef:
Waar woon je dan? omgeving?

Ik weet niet naar wie je dit schreef......?
Grytsje staat in Enkhuizen......

Bianca -> Dat is al snel dat Yippie bij je komt! Go jij! Go jij!
Wat zullen de komende weken langzaam voorbij gaan voor jou! Knipoog

Cindy -> Beterschap en wat een gave foto!

Cloris -> Wat is Alegra mooi geworden zeg!

Ja vondt ik ook al een echte dame Nagelbijten / Gniffelen
De shet ziet er indd lief uit, zijn gedrag wordt ook nog wel lief Ja

Denieske102

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 23:05

Hey ik heb 2 merrie`s! de moeder Marcanta en het veulen Nakita!
Marcanta loopt al in dressuur ZZ en in springen L En ze is echt een schat van een paard en nakita ook Lachen

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-08 23:06

Welkom Denieske102!

Wat voor Barokkies heb je dan (foto's?) Haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 10:02

Staat Alegra niet rechts op de foto? Tis omdat de linkse een witte snoet heeft Haha!
Ze ziet er iig erg goed uit!

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 10:12

Alegra ziet er goed uit. Gezellig zo'n bijna ras- en naamgenootje bij elkaar Haha!
Trekken die 2 ook veel samen op?

Zoals jullie misschien nog weten was ik bezig met een bruin hengstje, Bailando. Na een hele lange tijd wachten staat hij inmiddels 3 maand bij ons op stal. Is goede vriendjes met Ensueno(staan samen in de wei) gelukkig.
Zie topic voor foto's: losgooifoto's Bailando

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 10:36

Denieske102 schreef:
Hey ik heb 2 merrie`s! de moeder Marcanta en het veulen Nakita!
Marcanta loopt al in dressuur ZZ en in springen L En ze is echt een schat van een paard en nakita ook Lachen

Hoi Denieske,
vertel eens wat meer over jezelf en je paarden??(liefst incl foto's Clown )

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 10:45

Hallo allemaal, een heel gelukkig, gezond en goed 2008 gewenst!!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 11:56

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

Peet: oeh wat een leukerd die nieuwe cavia!

Malin: Ik heb de foto's bekeken Haha! Lekker he, uitwaaien op het strand. Zo te zien hebben jullie er van genoten.

Saida: Het is inderdaad wel prettig als er iemand een oogje in het zeil houd bij de paarden. Is het allemaal goed gegaan?
En wat fijn dat dat meisje wil helpen, hopelijk komt het dan helemaal goed met Grytsje! Hoe gaat het nu met haar oog?

Cindy : Hopelijk brengt 2008 hierna geen ziekte meer voor je mee Knipoog En wat een een gave foto van invierno!

Cloris: Wouwie, Alegra wordt echt een mooie dame!

Madelief: Leuk is het zeker, ik heb genoten tot nu toe, ben wel ontzettend moe, maar dat heb ik er wel voor over!
en foto's zal ik zeker maken Haha! Vooral veel van Wessel Kwijl

Allemaal:
We gaan de laatste tijd inderdaad behoorlijk hard, en zoals madelief al zei, nog maar 99 pagina's. Ik denk dat iemand die al vanaf het begin bij het topic aangesloten is en iemand die regelmatig actief is hier, een nieuw topic mag in gaan luiden. We kunnen natuurlijk ook gaan stemmen. Maar goed, moeten we maar even kijken.

Nou tot nu toe is mijn drukke week zeer geslaagd! De compilatie van onze pinksterfilmpjes was zeer grappig, ik heb aardig wat traantjes gelaten Nagelbijten / Gniffelen Verder ben ik in drie dagen tijd, 2 keer uit geweest, waarvan ik de eerste keer 's nachts maar 2,5 uur slaap heb gehad, dus ik ben nu behoorlijk moe ( en blut Bloos )

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 12:55

Goedemorgen allemaal Lachen
Ook hier oud en nieuw overleefd. En inderdaad veel feest, weinig slaap maar goed.
Sanne, lijkt me een goed idee. Maar hoe en wat, maar ff zien haha.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 13:30

Ook namens mij een heeeel erg gelukkig, gezond en liefdevol 2006 toegewenst!!

Ik hoop dat jullie allemaal een goed feestje hebben gevierd Knipoog Ik iig wel, was erg leuk. Ben alleen al vanaf de kerst niet helemaal lekker, dus dat was dan wel weer wat minder. Amanda liep weer goed Haha! Dus dat is weer super!

Niet echt veel puf om op iedereen te reageren. Bloos Maar heb weer veel leuke foto's en verhalen voorbij zien komen. Yenneke die terug is van vakantie! Haha! En peet die een nieuwe caaf heeft! Lovers Wat een schatje zeg. Ook zag ik dat Saida en Fanny een heel gaaf dekje hebben aangeschaft, mooi hoor! Knipoog

En een nieuwkomer: Welkom hier!! Wij zijn gek op foto's Haha!

Patriesje: Wat onwijs leuk dat je Bailando nu toch in het bezit hebt! Was al benieuwd hoe het was afgelopen, was toen zo'n gedoe met die papieren en alles toch? Ik ga snel de foto's bekijken! Knipoog

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 13:42

Haha ik ben een beetje laat met bijlezen, alles wat na mij nu komt ben ik weer bij, word nu een beetje te veel. Hoop dat jullie wel even mijn super ego-ego-ego berichtje lezen.. Bloos

Fuego is naar de paardentandarts geweest, net een uurtje geleden! Go jij! Go jij! Teminste, Valerie ( Dochter van de manege eigenaresse ) die is afgestudeerde paardentandarts, die heeft in Amerika of Londen ofzo gestudeerd en blabla, en die ging dus even Fuego's tanden trekken in zijn stalletje. Ik heb een klein melktandje van hem! En ze heeft alle tanden weer bij geschaaft, hij is nog nooit naar de paardentandarts geweest, vinden ze hier in Spanje ( De Spanjaarden ) onzin, dus dat was wel nodig. Dat was dus ook een grote reden dat hij zo eigenwijs met bit in zijn mond deed, hij had pijn, en daardoor werd ie aan één kan bij het rijden heel erg afgeleid en keek hij de andere kant op. Dus waarschijnlijk ga ik vanmiddag ( Mag ik weer op 'm rijden ) wel verschil voelen Haha!. Morgen is het zadel er, en gister ging er rijden echt súper!

Alles gaat z'n gangetje dus, ik ga nu ff naar jullie verhaaltjes lezen, ga niet bijpraten want dat is te lang. Iedereen een super nieuwjaar gehad?

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 13:43

Nu staat Fuego weer lekker buiten, lekker bijkomen.

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 14:06

Wat een heerlijk vrolijk berichtje Es.... ik weet zeker dat Fuego je dankbaar is nu hij geen last meer van zijn tanden heeft. Veel plezier vanmiddag Knipoog

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 14:16

Ik heb ook meerdere tandjes van Fuur, paar gevonden en de wolfskiesjes die de tandarts heeft verwijderd, leuk he Es? Lachen

Net eindelijk mn ticket naar Barcelona geboekt, ga in maart lekker een volle week een vriendin van me opzoeken Hyper! Go jij! Go jij!
Heb er zin in !!! Wow!

Ben echt al 2 jaar niet op vakantie geweest... dus heb er zo'n onwijze zin in haha Haha!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 14:18

Prinslover schreef:
Ook namens mij een heeeel erg gelukkig, gezond en liefdevol 2006 toegewenst!!

Ik hoop dat jullie allemaal een goed feestje hebben gevierd Knipoog Ik iig wel, was erg leuk. Ben alleen al vanaf de kerst niet helemaal lekker, dus dat was dan wel weer wat minder. Amanda liep weer goed Haha! Dus dat is weer super!

Niet echt veel puf om op iedereen te reageren. Bloos Maar heb weer veel leuke foto's en verhalen voorbij zien komen. Yenneke die terug is van vakantie! Haha! En peet die een nieuwe caaf heeft! Lovers Wat een schatje zeg. Ook zag ik dat Saida en Fanny een heel gaaf dekje hebben aangeschaft, mooi hoor! Knipoog

En een nieuwkomer: Welkom hier!! Wij zijn gek op foto's Haha!

Patriesje: Wat onwijs leuk dat je Bailando nu toch in het bezit hebt! Was al benieuwd hoe het was afgelopen, was toen zo'n gedoe met die papieren en alles toch? Ik ga snel de foto's bekijken! Knipoog

2006 nog wel, we gaan naar het verleden Clown Haha!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 15:57

Hahaha, daar had ik ook over heen gelezen!

Vandaag is Furia exact een jaar op deze stal, officieel was hij de 28 al van ons, tegenwoordig van mij, maar 2 januari 2007 kwam hij op zijn nieuwe stal aan Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 17:56

Haha, ik heb er ook over heen gelezen, maar 2006 is ook leuk Tong uitsteken Wordt ik weer opnieuw verliefd op mijn vriend, kan ik hem weer opnieuw veroveren Tong uitsteken Onee toch niet leuk, want dan wordt Goldy ook op nieuw ingeslapen Verdrietig wel leuk als ik haar dan nog weer even kan aaien, borstelen, wortels voeren, enz.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:05

Madelief -> Wat mij betreft mag jij het nieuwe topic openen, hoor! Clown
Zeg maar wat je wilt weten tegen die tijd en ik stuur het naar je toe.
Het ontstoken oog van Grytsje is al bijna over.
Haar oog staat weer helemaal open, maar regelmatig zie ik haar nog knijpen, dus het is nog niet helemaal verdwenen.
Je hebt gelijk dat je Fuur even een weekje vrij geeft, dat zal hij idd wel lekker vinden.
De boog kan niet altijd gespannen blijven, toch?
Bij ons kan dat ook niet, dus logisch dat het bij de paarden ook niet kan.

Margot -> Tuurlijk wordt het een lieverd!
Met aandacht en liefde bereik je al een heleboel!

Denieske -> Welkom hier! Clown

Patriesje -> Wat een leuk paard heb je!

Sanne -> Wat betreft haar oog; zie hierboven. Knipoog
Ja alles is goed gegaan, er zijn geen paniekerige paarden geweest gelukkig.
Ja lief hè dat ze wil helpen met de galop!? Ik ben er echt heel blij mee!

Esmée -> Wat mag je al snel na het tanden trekken gaan rijden, kan dat echt geen last?
Lijkt mij niet echt een pretje om dan een bit op/tegen die open plekjes te krijgen.........
Bij ons mogen ze na het trekken een dag niet rijden.

Zo wat was het koud vanmiddag, zeg!
Ik heb wel lekker gereden in de buitenbak, en had het uiteindelijk door het werken niet echt koud, maar mijn billen voelden als kartonnetjes zo koud! Haha!
Vandaag weer veel voltes enzo gereden, en ze pakt het steeds beter op.
Ook mijn houding wordt steeds beter hoorde ik van een vriendin.
Na mij heeft het meisje dat mij helpt met de galop weer met haar gegaloppeerd.
Grytsje loopt vaak van de hoefslag af en probeert de bochten af te snijden, maar dat ging vandaag al iets beter.
Daarna vroeg ik of ze een paar grote voltes met haar wilde galopperen, want dat vindt Grietepiet ook nog erg moeilijk.
De eerste keer viel ze terug in draf op het moment dat ze haar van de hoefslag af de volte in dreef, de tweede keer zwaaide ze heel erg uit en kwam ze vlak voor de bakrand tot stilstand, de derde keer zwaaide ze al een stuk minder uit en de vierde keer liep ze een redelijk mooie volte.
Op de andere hand had ze 2 voltes nodig tot ze goed liep.
Daarna heeft Lisanne nog even gereden en uitgestapt en ben ik Jazzy gaan poetsen.

Als het even meezit gaan we lekker op wintersport in de Krokusvakantie!!! Go jij! Go jij!
We hebben een boeking gedaan bij een hotel, en nu maar hopen dat het kan!
Jippie! Ik heb er nu al zin in!