Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xPearl schreef:Is Doaitsen niet die fries die een een 'kreukel in zn hasses' (Beetje koekkoek) heeft, net als sommige nakomelingen?
Of heb ik nou de verkeerde hengst voor me? En anders.. sorry dat ik je paard beledig, haha.
Hoorde dat er zo'n hengst was die van die rotnakomelingen gaf?
racheeel_ schreef:Heb even in je profiel gespiekt en zie dat je ook een stafford hebt
Caro_MarjaH schreef:Ik heb afgelopen zomer een fysio bij Carolien gehad die met een soort dry-needling werkt. Zij had ook spierknopen in de hals- en borstspieren en door daar een lange dunne naald in te steken wordt de gespannen spier ontladen. Echt een superfijne behandeling en heel duidelijk verschil te merken na de behandeling.
yke_lover schreef:hoihoi!!
Ik had een vraagje
Ik heb aanstaande zondag en volgende week zondag weer een concour
maar hoe doen jullie de manen? In een hengstenvlecht,knotten of gewoon los? en hoelang zijn de manen ongeveer dan?
Ik rij het liefst met een hengstenvlecht (vind ik wat netter uitzien) en anders krijg ik hele dikke grote knotten wat ik niet mooi vind haha
maar mijn hengstenvlecht zakt altijd uitvooral als ze net de trailer opgaat
![]()
Iemand tips?
Michelletjuh schreef:Caro_MarjaH schreef:Ik heb afgelopen zomer een fysio bij Carolien gehad die met een soort dry-needling werkt. Zij had ook spierknopen in de hals- en borstspieren en door daar een lange dunne naald in te steken wordt de gespannen spier ontladen. Echt een superfijne behandeling en heel duidelijk verschil te merken na de behandeling.
Ja dry needling idd! Ben benieuwd! Duurt het herstel dan lang of valt dat mee?
Laura1982 schreef:yke_lover schreef:hoihoi!!
Ik had een vraagje
Ik heb aanstaande zondag en volgende week zondag weer een concour
maar hoe doen jullie de manen? In een hengstenvlecht,knotten of gewoon los? en hoelang zijn de manen ongeveer dan?
Ik rij het liefst met een hengstenvlecht (vind ik wat netter uitzien) en anders krijg ik hele dikke grote knotten wat ik niet mooi vind haha
maar mijn hengstenvlecht zakt altijd uitvooral als ze net de trailer opgaat
![]()
Iemand tips?
Schuimversteviging en wat haarlak doen wonderen. En heel veel plezier op de wedstrijd!
Estherr__1 schreef:Bij ons zijn de eigenaar en eigenaresse ook niet weg van Doaitsen, die hebben ze ook liever niet![]()
Balen Suus, hopen dat het snel over gaat.
Voor de gene die uit de buurt van Rotterdam komen, Babette en Hannelover?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
yke_lover, ik doe altijd een hengstenvlecht maar mijn merrie heeft dan ook manen van 1.20 m
Doe je er antiklit van te voren in? Als je dat wel doet, kan je het beter niet doen daar word het zachter van en glijd het makkelijker uit
xPearl schreef:Hey Demi!
Ik doe Xira haar manen in een stakke hengstenvlecht. Vind die lange manen knotten niet mooi + alleen vlechten ook niet.
Je kan ook mousse voor mensenhaar gebruiken om het mooi te vlechten & evt haarlak er in spuiten! dan blijft het mooi stevig
en anders; Als er volgende week zondag genoeg tijd tussen ons inzit, kan ik Yke op de wedstrijd wel voor je vlechten? Ls het je niet lukt?
yke_lover schreef:xPearl schreef:Hey Demi!
Ik doe Xira haar manen in een stakke hengstenvlecht. Vind die lange manen knotten niet mooi + alleen vlechten ook niet.
Je kan ook mousse voor mensenhaar gebruiken om het mooi te vlechten & evt haarlak er in spuiten! dan blijft het mooi stevig
en anders; Als er volgende week zondag genoeg tijd tussen ons inzit, kan ik Yke op de wedstrijd wel voor je vlechten? Ls het je niet lukt?
dat is een lief aanbod van jeik ga zondag ook haarlak indoen en hopen dat het helpt