[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heikedenise

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:22

ja 6 weken alweer woensdag 4 augustus zijn we gevallen en maandag 30 augustus zijn we naar de kliniek geweest tijd gaat erg hard

saida - ik moet zeggen dat ik het erger had verwacht, want ik zie nog wel bespiering maar zoals je al zegt het meeste is echt weg, jammer maar daar kunnen we zodra alles weer goed gaat lekker aan gaan werken

ellis - ik merk zeker wel dat zijn bespiering minder is geworden voor zijn hals/nek die hals/zij spier zeg maar langs zijn manen die is helemaal slap geworden erg zonden maar helaas, ook zijn achterhand is weer een stuk slapper geworden

martine - het is zeker een heel schema en ik hoop zelf ook dat die er over een paar weken weer helemaal bovenop is, we duimen er maar op
fijn dat flavio zijn eigen weer helemaal goed voelt, hoop voor jou dat je gips er ook snel af mag zodat je ook weer lekker aan de slag kunt

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:49

Alicia: Een bijzonder iemand dus! Haha. Maar die paarden zijn er ook wel. Sam spaar ik ook tegenwoordig. De jongen die er laatst op mocht, heeft heel veel energie gestoken in Sam. Toen Sam ziek was, heeft hij er behoorlijk wat tijd een aandacht in gestoken. Hij vond het geweldig om er een keer op te mogen en zo iemand kan ik het oprecht gunnen, maar verder blijven ze maar mooi van hem af. Ik heb al te vaak gezien dat Sam echt een paard is voor één persoon. We boeken zo veel vooruitgang. Ik kan me voorstellen dat jij ook niet warm loopt voor een bijrijder. Jij bent ook heel gericht bezig met je paardje hè? Ik snap zowiezo niet wat je met een bijrijdster moet als het om een eigen paard gaat. Ik rijd alleen niet als het medisch echt onverantwoord is. :+ (zwangerschap bijvoorbeeld.)
Ik zal de oren eens open houden. Ik weet bijvoorbeeld wel iemand in Helvoirt, die het wel handig zou vinden. Maar of dat specifiek is voor een vriendin van mij of gewoon open, dat moet ik eens navragen. ;)

Denise: Als Heike helemaal hersteld is, dan is het driedubbel weer genieten! Ik weet dat toen ik van Sabrina was bevallen, dat ik zat te janken op het paard van blijdschap! Eindelijk kon het weer! En dat lag nog wel aan mezelf. ;) 6 weken! Pff, gaat hij wel de wei op? Of moet hij absolute stalrust?

Martine: Eén ding staat in elk geval vast: ik heb op korte termijn een baan! En de rest is allemaal nog erg onzeker. Maar ook dat overkomen we wel. Leuk is wel anders. Hoe lang nog met het gips? Hopen dat ze snel met bouwen beginnen!!! ;)

Wanda: Wat een ongelooflijke pech zeg, dat juist jou dat moet overkomen! Wel raar dat ie knapt. Als ie gewoon past, staat daar als het goed is geen druk op? Of zie ik dat verkeerd?
Even een foto plaatsen hoor, want hij staat er niet meer op.. Je maakt me nieuwsgierig! Gefeliciteerd in elk geval! Ik wil ook een autooke. Ik heb een RAV4, maar Frank heeft niks. Praktisch gezien lijkt me een leuk bestelautooke leuk, maar diesel is te duur particulier. Ik vind benzine ook best, maar Frank prefereert zo'n wegenbelastingvrij autootje. Ik vind die te klein voor mijn hobby. hihi.

Nou, hier alles zijn gangetje. Sam gaat als een speer!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 15:46

Bedankt weer voor de reacties op het lesgeven :D
Ingrid, ja, inderdaad, altijd leuk :)Fijn dat jij ook goed les hebt!
Esther, zeg dat wel... wil ook binnenbak ;)
Alddable, echt wel :)
Martine, oe, dat klinkt leuk! Alleen Sandra zei direct: Voor mij geen tunesisch eten hoor! Dus ik zei: Neem jij maar een boterham met pindakaas hihi.
Het word de Holiday beach! Fijn dat het met Flaaf weer beter gaat.. Bijrijdster, goeie, vinden is moeilijk ja.. Daarom doe ik het lekker zelf :)
Denise, wat vervelend zeg, hoop dat Heike er snel weer bovenop is!
Wanda, oh, leuk, nieuwe auto! Kan hem alleen niet zien, hij is al van de site af.
Anouk, fijn dat Sam als een speer gaat.

Zo, gister gezellig dagje apenheul gedaan met mams, later nog hapje gegeten bij V/d Valk in Emmeloord.
Vanmorgen ff schuilstal uitgemest, zo naar het werk..

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 19:35

Ah, wat grappig! Soeske: Was je er op familiebezoek? Dat zeggen wij altijd als mensen naar Apenheul gaan. :+

Voor mij is er maar één ding wat ik nooit meer hoop te eten: Engelse chips. Echt ongelooflijk was smerig!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 08:18

anouk het is nu al dubbel en dwars genieten met hem, lekker aan het knuffelen hij is gek op aandacht dus dat krijg die dan ook :D

suus - zoals het er nu naar uit ziet heb ik er wel vertrouwen in dat die er helemaal bovenop komt :j

wat een takke weer hier zeg als zins gisteren avond.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:12

Denise: Ach, dan heeft deze periode ook absoluut toegevoegde waarde hè? Rijden is meestal maar een uurtje per dag hooguit!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:32

anouk, ik kan me herinneren dat ik die chips best lekker vond als ik kind op vakantie in Engeland... :D

hier ook slecht weer geweest de hele week, harde wind en regen, alles is nat... :+
wel balen, we moeten morgen naar de Hippiade, niet echt heel fijn kunnen werken met 'r deze week, maar goed, daar zal iedereen wel last van hebben gehad...
gisteren heeft ze een dagje vrij gehad, want toen kreeg ze nieuwe schoenen...
vanavond kijken of ik even onder 't zadel naar buiten kan gaan en daarna in 't sop!

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:58

Nouvel,

Ik zal goed opletten morgen of ik je tegenkom.
Ingrid.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 12:00

ben jij er morgen ook?

oke, leuk!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:36

ellis veel succes morgen hoelaat moet je?
ik zal voor je duimen

ingrid veel schrijf plezier morgen

we zitten alweer op pagina 401 nog 99 te gaan dames :D
we deed de nieuwe opening?

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 15:54

Meiden, effe hier een berichtje waar ik lang over nagedacht heb. Maar ik moet het gewoon doen. :Y)
Nee het is niks ernstigs ofzo... :D

Maar ik ga proberen (nou ja, moet het gewoon DOEN) om minder te Bokken!!! :(:) :P :P :P

Ik besteed nu al snel een uurtje, soms zelf 2 of 3 per DAG op Bokt en dat gaat ten koste van werk, gezin, huishouden etc. }:0

Ik wil nu dus nog iets van 2 keer per WEEK (oei oei) op Bokt komen... |( Dus ga mezelf steeds een tijdelijke ban geven ~~}> ~~}>

Het is echt veel te verslavend. :n :n
Dus als jullie een aantal dagen niks van mij horen weet dan dat ik gewoon druk bezig ben met afkicken, werk en strijken :P

Groetjes.... <3

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 16:09

succes wanda met afkicken :P

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 16:16

Heey

Anouk: Fijn dat Sam lekker gaat :D.

Denise: Das een heel schema zeg. Gelukkig komt het waarschijnlijk wel weer helemaal goed.

Wanda: Leuk een nieuwe auto :D. Veel succes met afkicken.

Ellis: Heel veel succes en plezier morgen.

Pff, ik zit alweer sinds woensdag beroerd thuis :(. Ik red dus nog steeds geen schooldagen van half 9 tot half 1. Dat is dus nog steeds teveel.

Met Nouchka en Shaddy gaat het goed :). Nouchka is vandaag alweer 4 maanden oud :D.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 16:22

Wat ongelooflijk jammer dat die Q-koorts zo'n nasleep houdt! Zet 'm op! Gelukkig maken de paardjes het prima.

En sinds ik werk, bok ik al beduidend minder, wanda! Gewoon de pc uitzetten. ;) Zoveel missen we niet hè? Ik houd ook doelbewust niet te veel topics bij.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 16:35

Ik ben ook wel een beetje bokt verslaaft :). Zit nu ook op me werk te bokken, dat is eigenlijk wel heel erg :P.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 16:40

bokken werkt inderdaad verslavend, ik kan onder werktijd lastig kijken, dat scheelt... 8-)

kijk, dit kwam ik tegen van mijn klein uk, zo lieffff... <3
http://www.terrasalva.nl/page/media

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 16:47

Wat leuk! Ga hem vanavond even kijken met geluid ;). Bij mij ligt het er ook aan welke computer ik heb, achter deze kan ik makkelijk op bokt :).

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 18:02

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:22

Nou, wat een baan! Ik had daar toen ik nog werkte echt geen kans voor? Zo'n baan wil ik ook wel! ;) Waar ik werkte waren op internet alleen dingen toegankelijk, die je voor je werk nodig had.

Ach, ik heb het nu druk met andere dingen, dus ik kijk ook niet meer zo heel vaak. Meestal hooguit een half uurtje of als ik info zoek. Ik sta er versteld van, waar ze op bokt al van op de hoogte zijn en dat zijn dan vaak ook dingen die niks met paarden te maken hebben!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 20:42

Hahahaha alle mensen die paarden hebben doen daarnaast ook nog wat anders :P. Je moet toch ergens geld mee verdienen :D.

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:55

Veel succes met afkicken het is alleen wel zo dat als je een paar dagen niet meeleest je wel min. een uur bezig bent om alles te lezen dus wel genoeg tijd inplannen dan. :D

Ik kijk op mijn werk ook regelmatig op bokt zo wie zo even de nieuwsberichten bekijken enzo.

Ik ga nu slapen morgen moet ik rond 8 uur in Ermelo zijn en het is 1,5 uur rijden dus moet vroeg genoeg op. (ik lijk wel gek bedenk ik me nu maar ja als ik er ben vind ik het weer leuk. ;) )

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 21:57

ja ik ga zo ook richting bedje...

alles aardig klaar volgens mij, en morgen weer vroeg op...
hier vandaan ook 1,5 rijden ong...

zie je morgen misschien wel!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 22:07

Haha, ik wilde naar Den Haag, die optocht met paarden kijken, maar na wat rondsnuffelen besloten om dat niet te doen. Mss ga ik wel naar Arnhem morgen. Vliegtuigen kijken. :+

Zondag staat vast! Dan gaan Des en Sam de Drunense Duinen onveilig maken. Sam is echt weer helemaal het heertje. Ben benieuwd of hij op het zand ook nog zo veel praatjes heeft. Als ie dat doet, verklaar ik hem gezond. :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 22:15

lekker, veel plezier!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 23:29

Lekker hoor, veel plezier allemaal!