Alicia: Een bijzonder iemand dus! Haha. Maar die paarden zijn er ook wel. Sam spaar ik ook tegenwoordig. De jongen die er laatst op mocht, heeft heel veel energie gestoken in Sam. Toen Sam ziek was, heeft hij er behoorlijk wat tijd een aandacht in gestoken. Hij vond het geweldig om er een keer op te mogen en zo iemand kan ik het oprecht gunnen, maar verder blijven ze maar mooi van hem af. Ik heb al te vaak gezien dat Sam echt een paard is voor één persoon. We boeken zo veel vooruitgang. Ik kan me voorstellen dat jij ook niet warm loopt voor een bijrijder. Jij bent ook heel gericht bezig met je paardje hè? Ik snap zowiezo niet wat je met een bijrijdster moet als het om een eigen paard gaat. Ik rijd alleen niet als het medisch echt onverantwoord is.
(zwangerschap bijvoorbeeld.)
Ik zal de oren eens open houden. Ik weet bijvoorbeeld wel iemand in Helvoirt, die het wel handig zou vinden. Maar of dat specifiek is voor een vriendin van mij of gewoon open, dat moet ik eens navragen.
Denise: Als Heike helemaal hersteld is, dan is het driedubbel weer genieten! Ik weet dat toen ik van Sabrina was bevallen, dat ik zat te janken op het paard van blijdschap! Eindelijk kon het weer! En dat lag nog wel aan mezelf.
6 weken! Pff, gaat hij wel de wei op? Of moet hij absolute stalrust?
Martine: Eén ding staat in elk geval vast: ik heb op korte termijn een baan! En de rest is allemaal nog erg onzeker. Maar ook dat overkomen we wel. Leuk is wel anders. Hoe lang nog met het gips? Hopen dat ze snel met bouwen beginnen!!! 
Wanda: Wat een ongelooflijke pech zeg, dat juist jou dat moet overkomen! Wel raar dat ie knapt. Als ie gewoon past, staat daar als het goed is geen druk op? Of zie ik dat verkeerd?
Even een foto plaatsen hoor, want hij staat er niet meer op.. Je maakt me nieuwsgierig! Gefeliciteerd in elk geval! Ik wil ook een autooke. Ik heb een RAV4, maar Frank heeft niks. Praktisch gezien lijkt me een leuk bestelautooke leuk, maar diesel is te duur particulier. Ik vind benzine ook best, maar Frank prefereert zo'n wegenbelastingvrij autootje. Ik vind die te klein voor mijn hobby. hihi.
Nou, hier alles zijn gangetje. Sam gaat als een speer!