Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Weet iemand hoe het is afgelopen met het onderzoek van Elise?
Daar was verderop een trekker bezig met een apart ding aan de zijkant en dat vertrouwde ze niet zo.. maar t baasje kwam er even bij en toen liep ze weer door. Verder ook nog een tuinsproeier met t nodige kabaal tegen gekomen, langs een cafe gegaan.. 

Haha wat een mafkees die Hincapie 

Toeristen zouden zich meer moeten verdiepen in de gewoontes van het land waar ze heen gaan. Dan zou hun bezoek iets kunnen betekenen voor dierenwelzijn en welzijn van mensen. Maar dat geldt voor heel veel landen.
Lekker hè? Dat zonnetje. Hier hebben we ook zo'n exemplaar die zich niet vast laat kletsen. Toch zijn jongetjes wel makkelijker dan meiden. (Althans hier dan)
Mooie foto ook!
Het lijkt er trouwens op dat wij de nieuwe baasjes gaan worden van Sypke 
Sam is echt míjn paard als het op billen aankomt. 
maar een beetje lekker vers gras kan geen kwaad

! 
Maar leek me super! In eerste instantie was mijn gedachte doen!!
Maakt het rijden wel een stuk interessanter.
Haha die foto's
Een pasgewassen paard vind dat des te leuker!
Vrees dat ik voor mij E voorlopig helaas het geld niet heb!
Gelukkig dat het meevalt. Hahah Fuur doet dat ook slaan met zijn voorbeen
En dan geeft ie er zo'n wijferig gilletje bij, heeft Des dat ook?

Blijft ie nu ook gewoon in de winter de wei op gaan?
. En Beda had een best interessante theorie over dit soort acties, ben benieuwd of dat ook zo verloopt bij Furia..

Vind dat zo &%%$&
*. Het gaat een beetje snel
. Probeer wel nog netjes mee te lezen maar bijreageren gaat het even niet worden....
. Het zadel ligt helaas niet helemaal goed (ligt iets achterover) waardoor die waarschijnlijk ook zo reageerde.... Ik had het idee al toen ik er op zat en op de foto's zag je het ook. Dus ja nu maar op zoek naar een ander zadel... Helaas is de zadelmaker op vakantie (dezelfde als Eline
).
. We gaan rustig aan beginnen met werken aan de hand. Ben benieuwd hoe die het oppakt.... Mijn moeder gaat proberen te filmen dus misschien dat ik nog wat op film kan laten zien
. 

Beetje onder het zware werk uit willen komen hihi. Achja, hij denkt ook "het valt te proberen
". Maar komt ook wel helemaal goed, net als wat je zegt, weer een nieuwe uitdaging! En ik heb nog nooit van die film gehoord, maar ik ben voorbereid als iemand er nu mee komt aan zetten.. Werk bevalt nog steeds niet zo goed dus? Jammer hoor... Is er niks anders wat beter bij je past?
. Op je eigen stal! Leuk hoor. Hopen dat ze door de keuring komt
!
. Pff.. Gelukkig is hij nu weer zeer relaxed! Wel fijn dat hij verder goed te rijden is opzich. Dat wordt nu alleen nog maar beter! Gaat het allemaal wel in die bak, of ging je nou ook ergens nog bij de buren rijden? En blijf je ook nog lessen? Wel snel de camera bij Frank in de handen duwen he nu
.
. Tenzij het héél erg uit de klauwen loopt, maar dan alsnog oppassen, klinkt niet echt fijn
. Gelukkig was Pat bij je! 

. Altijd fijn!
. Vaker foto's spammen!
? Vertel !
. Hoe kan dat nou haha!
Ja, Chico is zn wilde haren weer kwijt @ work. Echt heerlijk. Is super fijn rijden weer zo!
. Hij buigt zich helemaal naar jou toe, de grote beer haha! 
Eindelijk is ze dan thuis! Nu hopen op een mooi veulen
.
.
.
.
. Ben reuze benieuwd hoe jullie hem vinden nu, bijna een jaar later
.
. Was al voorbereid op van alles, Eline vond het nog knap dat ik nog aardig wat bokken heb uitgezeten
. En de allereerste twee keren dat ik met hem gereden heb ging het wel goed
. Dus die onthoud ik gewoon maar! En uiteindelijk deed ie het super netjes hoor
. De combinatie van het zadel en weer iemand erop werd hem misschien gewoon te veel.... Het was ook niet gemeen ofzo wat ie deed
, en dat scheelt al een heel stuk!