Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cloris schreef:Gitano heeft heel veel geluk gehad, doortastend en snel optreden hebben denk ik ook erger voorkomen, daarbij zal het heel erg geholpen heeft dat Gitano zo'n ongelofelijke koele kikker is
cloris schreef:Prinslover; Alegra heeft een ongeluk in Spanje gehad en haar bekken zijn scheef waardoor ze moeilijk loopt, de hoop is dat het wel verbetert in de loop der tijd
Prinslover schreef:
Wat ontzettend zonde zeg! Dat wist ik helemaal niet.. Jammer van zo'n leukerd, maar wie weet komt het grotendeels goed en heb je er een top paard aan!( nu ook vast wel , haha! )
Prinslover schreef:Nou dat is niet zo lekker gezich cloris! Wat zijn dat allemaal voor kleine dingetjes die ze heeft? Wontjes of een soort exceem? Ze ziet er nu stukken beter uit zeg!!
Prinslover schreef:Lusitano: Oh dat wist ik niet, hahaWel een mooie deal trouwens, en zo word ie misschien nog een beetje bekend.
Ook leuk jou paardenstory! Ik sta nog met Principe op de site van de Amazone! http://www.amazonemagazine.nl/main.htm Wel erg trots hoor, heb ook op de cover gestaan
Die komt links in de hoek soms even voorbij
( ik ben de middelste van de 3 kleine foto's )