[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Moll

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 14:58

hij is geen moment kreupel geweest, zels met die verwonding liep hij nog spaanse pas te doen

mol

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 14:59

Gitano heeft heel veel geluk gehad, doortastend en snel optreden hebben denk ik ook erger voorkomen, daarbij zal het heel erg geholpen heeft dat Gitano zo'n ongelofelijke koele kikker is Knipoog

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 14:59

Piccasox: Wat een lieve foto zeg! Leuk om in te lijsten die foto! Hij lijkt daar idd meer op een arabiertje. Maar wie weet gaat ie met goede verzorging en training lekker uitdijen. Knipoog

Petrahin: Zoals eerder al gezegt in het topic. Een hele leuke sfeervolle foto Ja ! Leuke paarden Lachen

Lusitano: Oh dat wist ik niet, haha Clown Wel een mooie deal trouwens, en zo word ie misschien nog een beetje bekend. Vork Ook leuk jou paardenstory! Ik sta nog met Principe op de site van de Amazone! http://www.amazonemagazine.nl/main.htm Wel erg trots hoor, heb ook op de cover gestaan Bloos Die komt links in de hoek soms even voorbij Haha! ( ik ben de middelste van de 3 kleine foto's )

Nouvel: Moeilijke beslissing idd van je merrie, maar mooi dat ze het goed heeft! Jou verzorgpaarden klinken wel ideaal met rij mogelijkheden! Lachen

Kjoetiesmam: Welkom hier! Erg gezellig, zie me moeder hier nog niet op het forum zitten Haha!
Kjoetie: Is er al iets bekend over je job? Nagelbijten / Gniffelen

Elmiran: Wat vervelend dat er zo moeilijk een goede bijrijder is te vinden Scheve mond Goed blijven zoeken, misschien kom je toch nog een goede tegen!

Cloris: Wat een schatje zeg! Blijf je dr voor altijd houden, en ga je dr ook beleren?

Ik heb vandaag weer op Jielt gereden. Ik was met mn goede been uit bed gestapt dus ging gewoon rijden in de regen Vork Helemaal zeik nat geregend natuurlijk, bah! Maar het was wel de moeite waard, begin Jielt steeds leuker te vinden! Het was even wennen, maar hij loopt iedere x weer een beetje beter. Vandaag zonder zadel gerede, ging echt super, zelfs 2 rondjes kunnen galloperen! Pling

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 15:02

cloris schreef:
Gitano heeft heel veel geluk gehad, doortastend en snel optreden hebben denk ik ook erger voorkomen, daarbij zal het heel erg geholpen heeft dat Gitano zo'n ongelofelijke koele kikker is Knipoog

dat laatste is zeker het geval geweest, en daardoor heeft hij het gips ook zo makkelijk geacsepteerd.

mol

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 15:03

Prinslover; of ze ooit echt goed bereden kan worden weet ik niet, ze gaat wel ingereden worden straks en ik denk dat ik iemand ga zoeken die lekker voor haar wil zorgen of met haar wil tutten in de vorm van een verzorger ze blijft dus wel van mij en ik wil haar laten dekken door Piropo als het allemaal mogelijk is Knipoog

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 15:17

Cloris: Dat zou leuk zijn een veulentje van die 2! Maar dat is nog afwachten idd.. Waarom weet je niet of ze ooit weer helemaal bereden kan worden? Heeft ze iets?

Mol: Jeetje wat een knap paard heb je toch! Dat is niet niks zeg, het ziet er ook niet zo lekker uit.. Gelukkig dat ie weer lekker thuis is! Kan je wel weer gewoon rijden? Alles van dresuur en evt. springen? Of heeft dit wel gevolgen gehad?

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 15:21

@Prinslover: de doktorren zeggen door dat de pees niet helemaal af was hij voledig kan herstellen hij moet nog een tijd rust, was net zadel mak dus dat moet allemaal weer langzaam aan opgebouwt worden. springen hou ik niet zo van dus dat zit er zowiezo niet in, ik wil gaan langeteugelen met hem en onder het zadel.

mol

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 15:26

@Lusitano: heb hem nog een keer verstuurd, snap er nix van? Haha ik dacht precies hetzelfde maar ik vond het al zo vaag Haha! Klinkt goed die bijrijdster... ik moest het nodig nog zeggen, over de mijne. Ben bang dat ik haar zeer binnenkort kwijt ben Verdrietig

Cloor: Dat kopppie Lovers Schattige foto's!

Welkom kjoetiesmum, u bent echt een een supercoole moeder 8)

Mol gelukkig gaat het nu goed met hem, ik had de foto's van Cloor al gezien maar hij ziet er waanzinnig lekker uit Kwijl

Sorry als ik iemand vergeten ben, kom net uit mn werk en ga nu snel mn huisje doen, vanavond komt mn vriendin eten en ik moet de paardjes ook nog doen Tong uitsteken

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 15:28

Prinslover; Alegra heeft een ongeluk in Spanje gehad en haar bekken zijn scheef waardoor ze moeilijk loopt, de hoop is dat het wel verbetert in de loop der tijd Knipoog

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 15:29

Mol: Ik ben zelf ook niet zo springer hoor! Knipoog Ik hoop dat ie voledig herstelt en er geen last van krijgt. Zou echt zonde zijn, hij is echt een knapperd hoor! Waarom sprong die zomaar de bak uit dan? Was er paniek, of dacht ie dat de andere kant leuker was om te lopen ofzo?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 15:30

cloris schreef:
Prinslover; Alegra heeft een ongeluk in Spanje gehad en haar bekken zijn scheef waardoor ze moeilijk loopt, de hoop is dat het wel verbetert in de loop der tijd Knipoog

Wat ontzettend zonde zeg! Dat wist ik helemaal niet.. Jammer van zo'n leukerd, maar wie weet komt het grotendeels goed en heb je er een top paard aan! Lachen ( nu ook vast wel , haha! )

Moll

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 15:31

het laatste hij stond stil en ging zitten en sprong als een spring veer zo over de bakrand heen

mol

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 15:40

Zo ook vreemd, wat een gek paard heb je Clown Wens m maar beterschap hihi!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 15:44

Prinslover schreef:

Wat ontzettend zonde zeg! Dat wist ik helemaal niet.. Jammer van zo'n leukerd, maar wie weet komt het grotendeels goed en heb je er een top paard aan! Lachen ( nu ook vast wel , haha! )

Ja heel zonde, toen ze de vrachtwagen afkwam schrok ik eerlijk gezegd ook wel even;
Zo zag ze er 21 oktober uit toen ze aankwam;
Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 16:00

Nou dat is niet zo lekker gezich cloris! Wat zijn dat allemaal voor kleine dingetjes die ze heeft? Wontjes of een soort exceem? Ze ziet er nu stukken beter uit zeg!! Ja

laulau85

Pffffffff jullie gaan veeel te hard.
Zal straks alles bijlezen maar zit nu op school....

Heb wel paar enge foto's voorbij zien komen...

kjoetie

IK HEB DE BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

laulau85

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 16:01

Prinslover schreef:
Nou dat is niet zo lekker gezich cloris! Wat zijn dat allemaal voor kleine dingetjes die ze heeft? Wontjes of een soort exceem? Ze ziet er nu stukken beter uit zeg!! Ja

Spaanse klei Haha!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 16:01

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Hyper! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 16:03

Prinslover schreef:
Lusitano: Oh dat wist ik niet, haha Clown Wel een mooie deal trouwens, en zo word ie misschien nog een beetje bekend. Vork Ook leuk jou paardenstory! Ik sta nog met Principe op de site van de Amazone! http://www.amazonemagazine.nl/main.htm Wel erg trots hoor, heb ook op de cover gestaan Bloos Die komt links in de hoek soms even voorbij Haha! ( ik ben de middelste van de 3 kleine foto's )

Die had ik gezien! Ik was (en ben) groot prinsfan! Dat was het paard waar ik naar op zoek was toen Sam me opeiste.... Haha!
Erg mooie foto! Heb jij niet ook nog eens met 2 friezen in de amazone gestaan??

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 16:06

Yes!! Gefeliciteerd!!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 16:12

Cloris: Oh haha Bloos Ik dacht al, huh wat is dat nou Haha!

KJOETIE: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe, EINDELIJK!!
Lang gewacht, maar goed resultaat, heel veel plezier met je nieuwe job !! *LOL* *LOL* *LOL*

Lusitano: Jaa, maar sam is ook super gaaf hoor! Prins heeft nu ook gedekt trouwens! Ben benieuwd of die nu nog wel te houden is bij andere paarden haha Clown (Hij was soms echt een gemene draak hoor! Soms viel die andere paarden aan..) Ook wel leuk, paard staat op de de manege, ben benieuwd of het raak is geweest, EN wat er uitkomt natuurlijk *LOL* Ik heb ook nog een x met een Fries gestaan op de cover. Een gewone foto er in weet ik niet, maar zou heel goed kunnen Haha!

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 16:17

Jeetje wat gaat dat snel hier zeg ik kan het allemaal niet meer bijhouden haha!

@ prinslover; komt allemaal goed hoor, het wijst zich allemaal voor zich hier Knipoog ! Is dat witte paard op die foto van jou??

@kimmie; wat leuk dat jij je fries vanaf veulen hebt, had ie ook zo'n grappig krul vachtje? hihi Knipoog. En hoe was het toen je hem ging inrijden?

Wat een zielige, maar ook mooie foto's allemaal. Hoelang heeft dat nou geduurt met die gescheurde pees?

Groetjes

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 16:20

Ja he Noah, gaat hier veelste snel haha Haha! Maar is wel reuze gezellig vind ik! Dat witte paard op mn avatar is mn oude verzorgpaard, ik doe m helaas niet meer Verdrietig