[FOTO] Friese paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Steffiee_

Re: [FOTO] Friese paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 19:00

Mooie foto Captain! <3

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 22:49

Ahww lief grijs hoofdje <3

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 23:59

Morgen voor het eerst met trailer weg en voor het eerst op ander terrein rijden. Lekker bosrit, maar vindt hè wel spannend.
Want ja, geen idee wat paardjelief ervan vindt, wil ze de trailer wel op, krijg ik haar wel opgezadeld..
Ben echt iemand die teveel nadenkt haha.

Maar ga er vanuit dat het een heerlijk ritje wordt :D

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 00:06

Veel plezier morgen! Hopelijk morgen ook weer het bos in

Vandaag weer eens les gehad, deed het super, op de rechtergalop na. Moest die toch even bokken :')
Afbeelding
Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 08:16

Chriske: Ik heb die longeerhulp gisteren ook gekocht, is het een fijn ding? Merk je echt verbetering?
Steffie: YEAH! *\o/* Wat wordt het volgende kunstje?
Veel plezier gett! Komt wel goed, niet te druk over maken!

Ik vind het een beetje asociaal dat er mensen zijn die hier elke keer maar binnen komen vallen en hun foto's plaatsen en verder niet reageren op anderen.. Wie dat zijn die weten dat zelf wel. :)

Fotoshoot gisteren was.. Pittig.
We moesten op de dijk langs een grote kraan die bezig was met een zeil en dat was wel heel erg eng.. Dus na flink wat gebries e.d. er toch maar langs gekregen.. Daarna heerlijk gegaloppeerd op een zandpad, rechtergalop! *\o/* Wat ik dus niet begrijp.. Waarom kan die het dan ineens wel?? :+

Daarna nog even in de bak wat foto's gemaakt, steigeren met uitslaan <<)
Foto's komen snel! :D

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 08:37

Oei ik ben heel erg benieuwd naar de foto's Captain! Toch een beetje verliefd op de camera denk ik ;)
Werk er heel graag mee, in het begin vinden ze het erg spannend maar als ze hem eenmaal doorhebben is het heerlijk om mee te werken! Raad hem echt aan haha :P Floor word er zelf een stuk sterker door omdat ze zowel der buikspieren als nekspieren gebruikt om horizontaal te blijven, daarnaast heeft ze ook de mogelijkheid om te strekken waardoor je veel kan afwisselen.

Lees vanmiddag bij, nu een ochtendje op stal meehelpen :)

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 10:14

gett schreef:
Morgen voor het eerst met trailer weg en voor het eerst op ander terrein rijden. Lekker bosrit, maar vindt hè wel spannend.
Want ja, geen idee wat paardjelief ervan vindt, wil ze de trailer wel op, krijg ik haar wel opgezadeld..

Spannend!! Maar niet teveel bij nadenken! Dat had ik bij Jetske de eerste keer ook, en die liep zo de trailer op, zonder ook maar even stil te staan :')
Komt goed! Hoop dat je een relaxed buitenritje er voor terug krijgt!
Succes :D

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 10:15

Captain schreef:
Chriske: Ik heb die longeerhulp gisteren ook gekocht, is het een fijn ding? Merk je echt verbetering?

Ik vind het een beetje asociaal dat er mensen zijn die hier elke keer maar binnen komen vallen en hun foto's plaatsen en verder niet reageren op anderen.. Wie dat zijn die weten dat zelf wel. :)

We moesten op de dijk langs een grote kraan die bezig was met een zeil en dat was wel heel erg eng.. Dus na flink wat gebries e.d. er toch maar langs gekregen.. Daarna heerlijk gegaloppeerd op een zandpad, rechtergalop! *\o/* Wat ik dus niet begrijp.. Waarom kan die het dan ineens wel?? :+

Als je op haar lip blaast kan ze flemen, maar weet niet zo goed hoe ik dat uit moet werken tot "kunstje" want je moet zo hard blazen :')

Ik ven heeeeeeeel erg benieuwd naar de foto's!!

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 10:15

Sorry voor mijn twee berichten zo snel achter elkaar, maar zit op mijn telefoon :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 10:39

Steffiee_ schreef:
Als je op haar lip blaast kan ze flemen, maar weet niet zo goed hoe ik dat uit moet werken tot "kunstje" want je moet zo hard blazen :')

Ik ven heeeeeeeel erg benieuwd naar de foto's!!

Kun je redelijk makkelijk omzetten hoor. :j Bijvoorbeeld: je blaas op haar neus en ondertussen steek je je vinger op. Dit herhaal je een aantal keer. Na een paar keer stop je met blazen en steek je alleen je vinger op. Waarschijnlijk zal ze het aan het begin niet begrijpen, help haar dan niet gelijk door weer in de neus te blazen maar laat haar maar even zelf zoeken naar de oplossing. :)

Daar issie dan:
[ITP] Menno, heerlijke dag met mijn vriend!

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 10:42

Captain schreef:

Ik voel me aangesproken :o haha. Ik bok vrijwel altijd mobiel en dan is het wat lastiger reageren. Maar ik ga mijn best doen :+

Ik ga even in je topic kijken.

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 10:50

Goed gedaan zeg, met de beentjes omhoog. Heeft dus toch wel geholpen om eerst het andere beentje te proberen? Ziet er super gaaf uit. Ik krijg t maar niet voor elkaar bij mieke. Nee schudden en flemen kan ze wel goed! Ben benieuwd naar meer foto's van de foto shoot!
Hier nog ff een leuke schaduw foto
Afbeelding

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 11:33

Soo dat is een hippe cap!! Gewaagd hoor!

En jullie zijn allemaal zo actief met vrijheidsdressuur! Heel erg leuk.
Ik heb ook wel eens gedacht om daar mee te beginnen. Maar ik heb t nog nooit gedaan en heb ook geen idee hoe en waar te beginnen :=

Verder kletsen jullie zoo veel : :oo dat het deze week niet bij te houden was. :wow:
Ik ben deze week ook nog niet aan Siebe toegekomen. Hopelijk vanmiddag!

hannelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 13:13

Captain schreef:
hannelover die is.. apart.. :+ Vind hem ergens wel mooi maar niet mijn stijl. Zou wel heel mooi met wit setje staan denk ik! :))

:') snap ik hoor het is niet de stijl van de meeste mensen nee :+ en ik heb idd wel een wit setje dus hoop dat t niet vloekt :Y)

kusvoorjou schreef:
Gave cap. Had al gereageerd op Facebook haha

dankje gadget gezien ja :D

KittyDylan schreef:
Gave cap hannelover! Niets voor mij maar ziet er leuk uit

haha bedankt :Y)

Steffiee_ schreef:
Hannelover, die cap staat je goed, maar is ook niet mijn stijl!
Maar denk idd dat het heel mooi staat met een wit setje!

dankje denk het ook wel :o

Steffiee_ schreef:
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Jaaaaa, ze kan het!! Heb inderdaad geprobeerd via de linkerkant, en hoefde haar been niet eens op te tillen, ineens snapte ze het! Nu kan ze allebei de kanten
[ [url=m/7fXklY.png]Afbeelding[/url] ][ [url=m/Cy6MOG.png]Afbeelding[/url] ]

das lekker zeg *\o/*

gett schreef:
Ik vindt de cap stoer! Ben benieuwd naar het totale plaatje.

dankje :D :7 ikzelf ook :Y)

Captain schreef:
[ [url=m/gYV5pB.jpg]Afbeelding[/url] ]

wat een supermooie foto! <3

gett schreef:

gewoon gaan joh je ziet het vanzelf wel ;)

KittyDylan schreef:
Vandaag weer eens les gehad, deed het super, op de rechtergalop na. Moest die toch even bokken :')
[ [url=m/L1TrAL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WtCIJY.jpg]Afbeelding[/url] ]

dat is fijn!

Captain schreef:

ogh kranen en doeken zijn ook zó eng :') :+ dat is wel lekker dat het lukte in de rechtergalop maar misschien komt dat omdat het uitgestrekt is en er geen bocht in zit?

Captain schreef:

heb gereageerd :D

kusvoorjou schreef:
Hier nog ff een leuke schaduw foto
[ [url=m/qB4rHF.jpg]Afbeelding[/url] ]

leuke foto <3

renskep schreef:
Soo dat is een hippe cap!! Gewaagd hoor!

dankje en ja k weet het... :Y) :+ :D

wij doen hier ook af en toe aan vd ze kan al allebei haar voetjes optillen en een beetje flemen (het voeten optillen is erg handig als ik moet vegen en er ligt net iets onder haar voet

ik ga vandaag met een chestmount rijden met een gopro erop zal het filmpje nog wel een keer posten ;)

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 15:38

Steffiee_ schreef:
gett schreef:

Spannend!! Maar niet teveel bij nadenken! Dat had ik bij Jetske de eerste keer ook, en die liep zo de trailer op, zonder ook maar even stil te staan :')
Komt goed! Hoop dat je een relaxed buitenritje er voor terug krijgt!
Succes :D

Haha dit dus, ze stapte zonder enig twijfel op de trailer en toen was ik ook helemaal relaxt. Toen wist ik dat we totaal geen problemen zouden hebben.

Het ging zo ontzettend goed, zo braaf! Eerste keer onder het zadel op ander terrein en ze gaf geen kick. Heb er meer werk aan in de bak , dan nu.

Waren met nog een pony, maar die was niet bij te houden. Maar gaf ze ook niet om, als die te ver vooruit was.

Afbeelding
Mijn droompaard is het <3

Zal zo even verder het topic doorlezen en reageren :D

Steffiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 20:49

Wat fijn Gett! Zie je wel, zelf lekker relaxed zijn, en dan komt het vanzelf goed! Dat kun je vast wel vaker gaan doen!! :D

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:42

Captain, Menno ziet er goed uit. Mooie foto's.

Vrijheidsdressuur is mooi om te zien, zelf weet ik niet goed hoe ik het een paard moet leren. Maar dat hoeft ook niet :D genoeg afwisseling.

Lekker in het zonnetje gereden kusvoorjou :D

Met gopro rijden ziet er super leuk uit, heeft meisje waar ik het bos mee in was ook gedaan, super leuk resultaat!

Steffie hoop het inderdaad veel vaker te kunnen doen. Ben al aan het informeren of mijn auto voor een trailer kan en dan wil ik het rijbewijs voor de kar halen. Is niet heel fijn afhankelijk zijn van anderen.

Afbeelding
nog een leuke foto na afloop haha :+

Afbeelding

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:46

Ooh wat fijn Gett! Hoe groot is ze?! Met jou erop ziet ze er behoorlijk groot uit!

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:50

Ze is maar 1.64 en ik ben 1.73, past mooi :D

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:55

Gett, Heerlijk he, het bos in? :D

Ik heb ook een blauw dekje haha. Ook lekker 't bos in geweest.
Afbeelding

Daarna even zonder zadel uitgestapt.
Afbeelding

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 21:58

gett schreef:
Ze is maar 1.64 en ik ben 1.73, past mooi :D

Lijkt eerder andersom! Past zeker mooi!

Zo'n blauw dekje is leuk he? Siebe heeft er ook een. Steekt zo mooi af tegen dat zwart.

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-16 22:07

Joppe heeft ook een blauw halster :D
Afbeelding

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 11:06

Blauw staat super mooi, alle dekens zijn blauw. Hoewel dat onbewust is gebeurd :+

Ik wil ook nog roze en paars. Bij zwart past alles eigenlijk wel, maar ben gek op felle kleuren.

Wat leuk renske dat je haar zo groot vindt ogen. Heb het ook wel eens andersom gehad, dat iemand haar klein onder mij vond lijken. Hoewel die foto ook heel erg vertekende :)

Kittydylan, jij kan zeker zo het bos in lopen? Jaloerss

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 11:19

Manege is naast het bos ja :D super fijn

Getty_Maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-16 11:31

Zat even je profiel te bekijken, maar had helemaal geen idee dat joppe een manegepaard is. Wat leuk dat je dan zo zelfstandig met hem bezig mag!!