Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gett schreef:Morgen voor het eerst met trailer weg en voor het eerst op ander terrein rijden. Lekker bosrit, maar vindt hè wel spannend.
Want ja, geen idee wat paardjelief ervan vindt, wil ze de trailer wel op, krijg ik haar wel opgezadeld..
Ben echt iemand die teveel nadenkt haha.
Maar ga er vanuit dat het een heerlijk ritje wordt
Captain schreef:Chriske: Ik heb die longeerhulp gisteren ook gekocht, is het een fijn ding? Merk je echt verbetering?
Steffie: YEAH!Wat wordt het volgende kunstje?
Veel plezier gett! Komt wel goed, niet te druk over maken!
Ik vind het een beetje asociaal dat er mensen zijn die hier elke keer maar binnen komen vallen en hun foto's plaatsen en verder niet reageren op anderen.. Wie dat zijn die weten dat zelf wel.![]()
Fotoshoot gisteren was.. Pittig.
We moesten op de dijk langs een grote kraan die bezig was met een zeil en dat was wel heel erg eng.. Dus na flink wat gebries e.d. er toch maar langs gekregen.. Daarna heerlijk gegaloppeerd op een zandpad, rechtergalop!Wat ik dus niet begrijp.. Waarom kan die het dan ineens wel??
Daarna nog even in de bak wat foto's gemaakt, steigeren met uitslaan
Foto's komen snel!
Steffiee_ schreef:Als je op haar lip blaast kan ze flemen, maar weet niet zo goed hoe ik dat uit moet werken tot "kunstje" want je moet zo hard blazen
Ik ven heeeeeeeel erg benieuwd naar de foto's!!
Captain schreef:Chriske: Ik heb die longeerhulp gisteren ook gekocht, is het een fijn ding? Merk je echt verbetering?
Steffie: YEAH!Wat wordt het volgende kunstje?
Veel plezier gett! Komt wel goed, niet te druk over maken!
Ik vind het een beetje asociaal dat er mensen zijn die hier elke keer maar binnen komen vallen en hun foto's plaatsen en verder niet reageren op anderen.. Wie dat zijn die weten dat zelf wel.![]()
Fotoshoot gisteren was.. Pittig.
We moesten op de dijk langs een grote kraan die bezig was met een zeil en dat was wel heel erg eng.. Dus na flink wat gebries e.d. er toch maar langs gekregen.. Daarna heerlijk gegaloppeerd op een zandpad, rechtergalop!Wat ik dus niet begrijp.. Waarom kan die het dan ineens wel??
Foto's komen snel!
Captain schreef:hannelover die is.. apart..Vind hem ergens wel mooi maar niet mijn stijl. Zou wel heel mooi met wit setje staan denk ik!
kusvoorjou schreef:Gave cap. Had al gereageerd op Facebook haha
KittyDylan schreef:Gave cap hannelover! Niets voor mij maar ziet er leuk uit
Steffiee_ schreef:Hannelover, die cap staat je goed, maar is ook niet mijn stijl!
Maar denk idd dat het heel mooi staat met een wit setje!
Steffiee_ schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaa, ze kan het!! Heb inderdaad geprobeerd via de linkerkant, en hoefde haar been niet eens op te tillen, ineens snapte ze het! Nu kan ze allebei de kanten
[ [url=m/7fXklY.png]Afbeelding[/url] ][ [url=m/Cy6MOG.png]Afbeelding[/url] ]
gett schreef:Ik vindt de cap stoer! Ben benieuwd naar het totale plaatje.
Captain schreef:[ [url=m/gYV5pB.jpg]Afbeelding[/url] ]
gett schreef:Morgen voor het eerst met trailer weg en voor het eerst op ander terrein rijden. Lekker bosrit, maar vindt hè wel spannend.
Want ja, geen idee wat paardjelief ervan vindt, wil ze de trailer wel op, krijg ik haar wel opgezadeld..
KittyDylan schreef:Vandaag weer eens les gehad, deed het super, op de rechtergalop na. Moest die toch even bokken
[ [url=m/L1TrAL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WtCIJY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Captain schreef:Fotoshoot gisteren was.. Pittig.
Foto's komen snel!
Captain schreef:
kusvoorjou schreef:Hier nog ff een leuke schaduw foto
[ [url=m/qB4rHF.jpg]Afbeelding[/url] ]
renskep schreef:Soo dat is een hippe cap!! Gewaagd hoor!
Steffiee_ schreef:gett schreef:Morgen voor het eerst met trailer weg en voor het eerst op ander terrein rijden. Lekker bosrit, maar vindt hè wel spannend.
Spannend!! Maar niet teveel bij nadenken! Dat had ik bij Jetske de eerste keer ook, en die liep zo de trailer op, zonder ook maar even stil te staan
Komt goed! Hoop dat je een relaxed buitenritje er voor terug krijgt!
Succes