Ik denk dat hij met een stokmaat van 165 interessanter is dan 161...
Vind hem inderdaad ook groter tonen.
Blijft raar.. iedereen vind dat Sterre klein is op de fotoen geloven niet dat ze 164 is. Die denken dat ze 155 is haha, belediging

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Esaqar schreef:O raar dat dat er staat dan!
Ik denk dat hij met een stokmaat van 165 interessanter is dan 161...
Vind hem inderdaad ook groter tonen.
Blijft raar.. iedereen vind dat Sterre klein is op de fotoen geloven niet dat ze 164 is. Die denken dat ze 155 is haha, belediging
KirstenChes schreef:Nanda leuk zeg ik was daar ook met de hengst die ik train, ik heb hem samen met de eigenaar voorbereid voor de hengstenkeuring. Deze is ook goedgekeurd! Super trots dus. Hieronder een foto. De eigenaar is tevens eigenaar van lotti mijn vriend heeft deze 2 hengsten dan ook voorgebracht.
Beide hengsten zijn echt hengsten met een gouden karakter![]()
Kon ik mooi even weer oefenen met mijn camera
[ [url=m/qbVm9z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7mzRwH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vooruit nog even 2 leuke foto's van Lotti, we hadden hem even los in de bak gelaten voor leuke foto's.
[ [url=m/jZr3S9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fwtA7W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beide zijn homozygoot. Dus als iemand nog een leuke hengst zoekt voor zijn of haar merrie je mag mij altijd een pb sturen voor meer info.
Caroline52 schreef:[ [url=m/Lpx1Jv.png]Afbeelding[/url] ]
Moest deze foto gewoon laten zien hij staat zo mooi te glanzen
nanda1980 schreef:Ah mooie foto's weer zeg. Wat springen ze hoog zo haha en lekker genieten van de zon. Fedde heeft al wel over balken gewandeld, vond hij niks engs aan.
Zo gisteren weer wat mooie paarden gezien in Dalerveen.
Ik moet zeggen dat de types richting Fries mij toch wel meer aanspreken dan die richting warmbloed.
Lotti in het echt mogen bewonderen![]()
Bing vond ik voor een echte tinker wel mooi erg mooi qua type (en wat een manen en rustig karakter) maar toch zou ik liever Lotti of Cool Willow Spring mee naar huis willen nemen. Ook was ik erg enthousiast over de Friese hengst Udo, niet de grootste, maar hij gaf mij wel een kwijlmoment
![]()
Mooi om zo een aantal hengsten bij elkaar te zien en wat een verschil toch tussen al die knapperds.
De staart van Fedde groeit al lekker:
[ [url=m/by3uMD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is gek op zijn eten (biks met een beetje luzerne),maar hij vindt het prima dat ik van alles met hem doe tijdens het eten (poetsen, hoeven uitkrabben, staart pluizen, masseren)
[ [url=m/7eb58a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zijn manen liggen trouwens aan de andere kant, lijkt net of hij hier hele korte heeft, maar dit is weer nieuwe aangroei.
KirstenChes schreef:Nanda leuk zeg ik was daar ook met de hengst die ik train, ik heb hem samen met de eigenaar voorbereid voor de hengstenkeuring. Deze is ook goedgekeurd! Super trots dus. Hieronder een foto. De eigenaar is tevens eigenaar van lotti mijn vriend heeft deze 2 hengsten dan ook voorgebracht.
Beide hengsten zijn echt hengsten met een gouden karakter![]()
Kon ik mooi even weer oefenen met mijn camera
[ [url=m/qbVm9z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7mzRwH.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vooruit nog even 2 leuke foto's van Lotti, we hadden hem even los in de bak gelaten voor leuke foto's.
[ [url=m/jZr3S9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fwtA7W.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beide zijn homozygoot. Dus als iemand nog een leuke hengst zoekt voor zijn of haar merrie je mag mij altijd een pb sturen voor meer info.
RoyceMack schreef:Ik ben sinds een paar weken met Finn aan het oefenen in de grote bak bij mij op stal. Gaat echt hartstikke goed, tenzij hij merries langs ziet lopen, dan wil hij het liefst over de omheining heen. Daar moet ik echt nog iets verzinnen.(er ligt al een balk voor en ook het opstapje dat hij wat eng vindt. Die merries zijn ook zo knap allemaal!:P
Hij heeft vorige week kennisgemaakt met drafbalkjes en liep eroverheen alsof hij nooit anders heeft gedaan. Deze week had ik een sprongetje gebouwt, van banddikte(zeg 10 cm) zodat ie echt een huppeltje moest maken, maar meneer had er geen respect voor. Pas toen ik een kruisje bouwde van ietsjes hoger tilde hij zijn pootjes op. En gaaf dat hij het vond! Ik had wel een longeerzweep in handen maar zat rustig op mijn krukje te kijken naar hoe hij steeds na de balkjes omdraaide er zelf weer een aanloop nam. Hahaha. In onze 'training' is nu geen moeten. Het is elkaar leren kennen, respect hebben en vooral lekker buiten energie kwijtraken. Ik ben erg blij dat hij het springen zo leuk vindt, hopelijk zit er wat talent in!:)
Hij heeft vorige week voor het eerst een hoofdstel om gehad, zonder bitje. Om te passen en hij ziet er gelijk volwassen uit hahaha. Nu moet ie nog een beetje groeien en dan is de baas tevreden:D
[ Afbeelding ]
(foto helaas beetje vertekend)
Fabster schreef:Is er bij het bonte paarden stamboek een doel dan? Behalve de kleur? Dan kan je alles wel in de ring zetten.
Vandaag weer les gehad met Sjaak. Thema was dubbele lange lijnen. Eerst even in de loswerkbak. Ik stal daar echt de show (al zeg ik het zelf). Als ik dat niet doe, gaat het hekwerk er straks aan
. Maar hij ging echt waanzinnig! Dubbele lange lijnen erop. Daar ben ik zelf niet zo handig in. Maar hij ging zo goed, dat dat ik hem in de grote bak heb gezet, bij de andere paarden en een parcours heb gedaan met hem. Hij deed het hartstikke leuk. Op een gegeven moment stortte hij echt in. Er zat geen gang meer in. Een half jaar geleden had hij vreselijk ontploft. Maar nu gewoon moe, terug op zijn weitje en klaar.
Dit wordt zo n tof paard! Gaat me nog 10 jaar kosten, maar dan doe ik er alles mee
nanda1980 schreef:Zo gisteren heb ik Fedde alleen uit stal gehaald (stalgenootje Frodo bleef dus op stal) en meegenomen naar de bak om te oefenen met het meelopen aan een halstertouw, want ik wil graag met hem gaan wandelen. Nou dat ging dus niet makkelijk haha, hij miste de andere paarden in de bak en was ook niet van plan om netjes mee te lopen. Uiteindelijk ging het toch nog redelijk goed. Voorlopig dus eerst maar oefenen ipv lekker buiten wandelen.
Hebben jullie nog tips voor mij? Ik vond hem soms drammerig en dan had ik echt moeite om hem stil te laten staan, hij wil dan graag over mij heen walsen zeg maar, of is het echt een kwestie van geduld en oefening?
Caroline52 schreef:Sorry moest dit gewoon even delen. Gister had ik mijn eerste echte lesje met ista en het ging zo goed! Ik was niet echt bezig met nagevelijk en toch deed hij het soms uit zichzelf![]()
[ [url=m/UTCi4b.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g854ra.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit zou hij vroeger nooit gedaan hebben! Want bij zijn vorige eigenaren was hoofd de lucht in mooi....
VivaByoux schreef:Ik had je foto geliked Sharon maar doe zelf ook mee hahaha
Ziet er netjes uit Caroline!
Byoux is vandaag 4 jaar geworden. Na school ga ik cupcakes maken voor hem met wortel en dan ga k slingers ophangen bij zijn box
[ [url=m/ctsWwT.jpg]Afbeelding[/url] ]