Ik ben zelf ook een ukke-puk (1,63m) dus we passen prima bij elkaar.
edit: cowboy magic doet wonderen
Haha ja zal eens kijken of we iets hebben liggen dat er in kan. (Het is hier momenteel nogal een zooi omdat we druk aan het verbouwen, we hebben de oude badkamer maar omgetoverd tot zadelkamer, waar alles op een hoop gegooid is ) Meteen een goede oefening voor d'r, dat psst psst psst van zo'n sproeifles
Claudia78
Geplaatst: 11-05-14 15:45
Nogmaals bedankt
Palousa_boy: die van mijn heeft opzich geen hekel aan zo`n sproeifles. (alleen aan de antibijtbus heeft ie een hekel) De cowboy magic is een tube. (nooit voor het werk erin doen als je je handen niet kan wassen want alles glijd je daarna door de handen)
Zo gek zijn die Fransen nog niet. Een heel blad gewijd aan landbouw werkdieren (paarden, ezels en ossen). Echt ontzettend interessant en goed voor ons frans
Hij heeft niets, hij vind het gewoon erg prettig om zo te zitten. Het schuren, geen idee waarom, maar hij schuurt echt heel zijn lichaam, hij heeft al 4 bomen en 3 palen, 2 opgehangen borstels en een schuurpaal kapot geschuurd door er met zijn volle gewicht op te gaan hangen. Vind ie lekker ofzo (hij is trouwens net 3 geworden)
Haha nou ben blij dat onze paarden niet tegen elk paaltje gaan staan, 90% is zeer slecht en blijft overeind omdat er bramenstruiken groeien of omdat het prikkeldraad de boel bij elkaar houd (Prikkeldraad moet ooit nog weg, maar dan moeten we ook heel veel palen gaan vervangen dus dat moet nog even wachten) Zitten doen ze geen van allen trouwens, liggen doen ze wel veel.
Schuren heeft een oorzaak. Van een beetje jeuk sloop je geen dingen. Tuurlijk zijn het zwaargewichten dus als ze ergens hun geweldige lichaam tegenaan gooien is het snel kapot. Maar ik denk dat je toch beter zal moeten onderzoeken waar de jeuk vandaan komt.
Hij heeft niet echt jeuk, hij vind het gewoon lekker om ergens tegen aan te douwen/schuren. Hij heeft ook geen schuurplekken ofzo. Dat houd ik wel goed in de gaten hoor!