Mensen.. ik heb met een beetje schrik een topic geplaatst van mijn wedstrijd op 21 juli..
furioso @ [RIJ-ITP] LRV Wedstrijd Koningskhooikt met mijn Andalusiër
Ik ben zeer benieuwd wat jullie er ook van vinden aangezien de barokkies wel wat anders zijn/lopen op wedstrijd..
Ik had er een heel goed gevoel over maar de meeste foto's spreken dit tegen vind ik

. Ben heel benieuwd. Jammer genoeg brak de hel los zaterdagmiddag toen de wedstrijd wilde starten en moesten alle paarden naar de binnenbak om te schuilen. Het grasveld waar we op moesten starten was zeiknat en lelystad heeft kleigrond... dus alles was spekglad toen we weer moesten starten. De jury van de eerste ring had heeeeeeel duidelijk beide dagen niet de voorkeur voor mijn kruising. de eerste dag ging niet goed en paard glibberde nogal in galop op het veld waardoor ik de galop alleen kon laten zien en niet uitrijden. De jury gaf toen aan dat mijn paard er nog niet klaar voor was en dat hij niet op zijn eigen benen kan staan (HALLO!!! kijk eens naar de bodem!!!). eerste dag had ik bij deze jury 175 punten. De tweede dag ging het super!! Maar ondanks dat was de jury niet van mening verandert en gaf zelfs 10 punten minder dan de dag daarvoor terwijl het zoooo goed ging! (discriminatie bestaat dus nog wel in de jurysport ten opzichte van friezen (kruisingen).. erg jammer... Maar alsnog voor de eerste keer 2 winstpunten binnen en op naar de volgende keer 

zo blij met deze platen!

hihi mooi paard

)
ik denk het laatste waarschijnlijk