Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Liberance schreef:Enuhm kosten benzine(trailer eventueel wann die gehuurt is) gwn delen
Het huren van deze is niet echt goedkoop ik dacht 90 euro per dag, maarja altijd goedkoper dan een trailer kopen. Maargoed we zullen 'm wel moeten reserveren voor dat weekend, anders kijken we naar andere mogelijkheden. Ik houd je op de hoogte
via pb
Liberance schreef:HELLUUUPPP
Ik heb waarschijnlijk al verteld dat mn Mama Lou drachtig is..
Ik hoop dat volgende maand het veulen komt..![]()
Maaaaaaaaaaaaaar..ik zit met het afspenen![]()
Ik kan dus niet 100% zeggen dat ik mee ga..Misschien dat ik wel langskom voor een dagje..zonder paard![]()
Of ik wacht op de volgende meeting![]()
Oplossing iemand????
die loopt toch niet zo hard aan de lijn en dan proberen om er op te springen hihi weet niet wat hij doet hoor

maar maakt niet uit.
frisiangirl schreef:Eeh op het paard springen? Geloof dat ik dan toekijk.... Ben niet zo lenig....
Liberance schreef:frisiangirl schreef:Eeh op het paard springen? Geloof dat ik dan toekijk.... Ben niet zo lenig....
Haha pcies![]()
Eerder afspenen..ik hoop dat het gaat lukken..
Maar zullen we dan afspreken dat we ervan uitgaan dat ik niet mee kan????
Liberance schreef:Haha pcies![]()
Eerder afspenen..ik hoop dat het gaat lukken..
Maar zullen we dan afspreken dat we ervan uitgaan dat ik niet mee kan????

frisiangirl schreef:Eeh op het paard springen? Geloof dat ik dan toekijk.... Ben niet zo lenig....
peetisgreat schreef:hahahah net een grote meiden ponykamp maar dan met zwarte friezen
Liberance schreef:Ik hoop wel dat het duidelijk is dat ik niet mee ga??
Cossie schreef:peetisgreat schreef:hahahah net een grote meiden ponykamp maar dan met zwarte friezen
Ehmmm ik ben 38, ik hoop niet dat ik de oudste ben

Of gaan we lekker aan de wijn en bier en dan de Lama's nadoen.
Nee, gekheid: maar is wel leuk om dingen te bedenken. Ben trouwens 33, dus volgens mij wordt het een soort ponykamp voor 30ers. Ik zal eens nadenken over wat we kunnen doen met en zonder paarden. Het gaat vast wel leuk worden, want zulke dingen lopen vaak vanzelf wel. Dat idee om Amaible een clinic te laten doen vind ik heel leuk. Had bij haar al geinformeerd voor lessen

! Mijn vriend gaat dan denk ook mee, die is 40+
! En mijn stiefdochter is 17, dus ik neem vanalles mee (ook 3 friezen denk ik...)