Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pipi schreef:Wat op zich natuurlijk helemaal niet raar is als je een verpletterende uitslag krijgt van de da.
Ik denk dat de komende tijd haar gevoel en verstand een gevecht aangaan.
En het zal me niks verbazen als het paardje uiteindelijk toch bij haar blijft.
Zo niet,dan zal ze er zeker weten een goed tehuis voor zoeken.
Heel jammer dat het is zoals het is....
Ik wens je heel veel wijsheid toe.
Neem iig geen ondoordachte beslissingen,daar ga je zeker spijt van krijgen,neem je tijd.
PERENBOOMPIE schreef:Halloooow!!Nou zit je op ons aftegeven maar je wist vantevoren al van dat been en het oog en misschien wel iets met de rug,dus had je ze toen al moeten laten staan en niet eerst de barmhartige Samaritaan uithangen en verhalen schrijven dat je er bijna tranen van in je ogen krijgt en dan terugtrekken.
Wij kopen vantevoren gezonde paarden en ja daar kan ook iets mee gebeuren maar als die niet te redden zijn ga ik ze niet WEER doorverkopen zodat er verder meegesolt wordt maar kies ik voor een spuitje of laat ze op het land staan tot de pijn te erg wordt en kies dan voor een spuitje.
En jij weet niet wat ons paardenverleden is en misschien hebben wij ooit al eens zo'n keuze moeten maken!
poes schreef:Ik begrijp dat dit voor de TS een zware klap is. Ze kocht een mooi uitziend paardje
Amigo_tje schreef:Ik vind niet dat jullie het recht hebben om me zo te kelderen. Hopelijk komen jullie nooit voor zo'n keuze te staan. Ieder paard kan een fractuur oplopen en eraan bezwijken.
Zet voor mijn part dan maar een slot op dit topic!
kekaro schreef:wat is dan het beste voor dit paard? waarom zou ze het ergens anders beter hebben?