Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ibonn schreef:Ik rij een Goffert369 x Oege merrie. Zijn er hier nog andere ruiters met een Goffert afstammeling? Vind er weinig tot geen in uitslagen van wedstrijden of keuringen. Heb wel info van Goffert in de USA. Merrie is erg modern van type en heeft een middendraf waar meing KWPN-er jaloers op is maar is ook erg heet. Minpuntje, ze is maar 1m60 hoog.
Pipi schreef:Zoals al eerder vermeld heb ik dus een Fêde merrie.
Ik kom bijna nooit tot nooit nakomelingen van hem tegen.
Is het soms geen goeie hengst,weet iemand dat?
Niet dat mijn schatje daar minder om is hoor,maar toch.....

barreltjuh schreef:zijn er meer mensen die een Anne hebben?
En 2nakomelingen van deze merrie.
) 
VIPPIEKIPPIE schreef:barreltjuh schreef:zijn er meer mensen die een Anne hebben?
Jup..En 2nakomelingen van deze merrie.
de mijne is anne x wessel, is ook echt een sport fries, lekker voorwaarts heel luxe type en heeft altijd zin om te lopen. diewertje schreef:Piter X Naen
Svadilfari schreef:diewertje schreef:Piter X Naen
Leuk, ik heb ook een Piter (maar dan X Djurre).
Hoe is de jouwe qua karakter en type?

diewertje schreef:Qua type, het echte ronde barokke type met een dikke hals en ronde billen![]()
Hij is vrij klein 1.57 en heeft helaas heel weinig behang. Het is een paard met een sterk karakter. Als die iets niet wilt doet die het ook echt niet. Hij is supervoorwaarts, soms zelfs te maar dat is met wedstrijden wel zo fijn.
En wat voor type is jouw piter nakomeling?
. Zn stokmaat is ongeveer 1,65m. Qua behang is het nogal ongelijk verdeeld.
: zn staart is vrij vol en hij heeft mooie dikke sokken, maar zn manen zijn maar dun.VIPPIEKIPPIE schreef:Feitse×Gerlof
Rypke×Dirk
Anne×Tjimme
Botte×Anne
Botte×Anne