Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
regine schreef:heh getsie!! ik zit precies met die drachtige dame... en monya vind ik te ver om alleen te komen kijken denk ik...
Is toch wel 2 en half uur rijden.
Dizzy schreef:Nog meer mensen die richting Roosendaal willen komen?
regine schreef:Ja zeker Cloris, maar we hadden inderdaad ooit besproken dat je is zou komen, daar hou ik me erg graag voor aanbevolen want ik blijf het super vinden!
Farruquito schreef:regine schreef:Ja zeker Cloris, maar we hadden inderdaad ooit besproken dat je is zou komen, daar hou ik me erg graag voor aanbevolen want ik blijf het super vinden!
ik hou me daar ook wel voor aanbevolen dat je naar regine komt...
ik sta op dezelfde stal
kunnen we hier anders geen clinic organiseren? mooie ruime binnenbak en kantine
Idra schreef:Dizzy schreef:Nog meer mensen die richting Roosendaal willen komen?
Ja Roosendaal zie ik ook wel zitten!
Idra schreef:Misschien vindt Cinv het wel wat, ik stuur haar een pb.
Mijn andere paardenrelaties zijn allemaal dressuurmiepen met sportpaarden, dus daar vrees ik een beetje voor, hihi!
Farruquito schreef:wij hebben Anne Muller naast ons zitten, misschien dat ik haar eens aan kan spreken, die is daar vast wel in geïnteresseerd en daarbij kent zij vast nog wel meer mensen die interesse hebben in zo'n clinic
Dizzy schreef:Misschien wil iemand een oproep voor Roosendaal op het Anda-forum zetten, misschien zijn daar mensen die zich ook willlen opgeven. Ik ben daar namelijk geen lid van....
regine schreef:Farruquito schreef:wij hebben Anne Muller naast ons zitten, misschien dat ik haar eens aan kan spreken, die is daar vast wel in geïnteresseerd en daarbij kent zij vast nog wel meer mensen die interesse hebben in zo'n clinic
Ik denk dat er animo genoeg is, als het al lukt kunnen we dat ook zelf wel hoorlijkt me leuker op onze stal (als dat al kan) en anders weet ik altijd ook nog wel een andere locatie, dan om het bij Anne te doen.
Zij houdt zich helemaal niet met deze vorm van rijden bezig.
cloris schreef:Dizzy schreef:Misschien wil iemand een oproep voor Roosendaal op het Anda-forum zetten, misschien zijn daar mensen die zich ook willlen opgeven. Ik ben daar namelijk geen lid van....
Ik zal de dames even verwittigen
Noetanchamon schreef:Zou je er aan mee kunnen doen met je KWPN-er??
Noetanchamon schreef:Zou je er aan mee kunnen doen met je KWPN-er??
monya schreef:Noetanchamon schreef:Zou je er aan mee kunnen doen met je KWPN-er??
Alles op vier benen en waar je op kunt zitten toch CLoris?![]()
Ik heb inschrijvingen met een painthorse, een KWPN-er, Lusitano etc.
Het is juist goed aan eens wat anders te proeven dan zul je zien dat het onverwacht veel overeenkomsten heeft met "gewone" disciplines...