Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Ilegra schreef:Hey Hananya, jij bent die gene waarvan mijn zusje vind die zou met Mats moeten rijden.
We waren er ook op de Dag van het Groninger paard en Agnetha (mijn jongere zus) vond dat jij heel goed reed met Mats.
Ga je in toekomst vaker met hem rijden? of zal dat sporadisch voor komen wanneer Anoek niet kan?
Het lijkt mij dat Mats ook aanleg heeft voor springen gezien zijn krachtige achterhand.
Ilegra schreef:Hananya nou als ik heel veel centjes zou hebben dan zou ik Mats aankopen en dan mag jij van mij op hem rijden..... en hem uitbrengen in de sport natuurlijk.
Zeg ik niet om te slijmen hoor hihihi.
Als Agnetha zegt dat iemand goed kan rijden dan kan die ook goed rijden!
Misschien belangstelling om onse Seline een keer uit te proberen (lijkt op Mats).
Agentha rijd haar wel maar we zijn niet echte wedstrijdrijders (geen trailer namelijk) en Agnetha kan haar voet na een ongeluk (paard sprong op haar voet vanuit de traier) niet meer recht houden.
Citaat:Maar die Grinus van Gerlinus en Prelude (hoop dat ik het zo goed onthouden heb) die lijkt wel wat op onze [paard].
Citaat:Noordeuropees Warmbloed Paard
Leo_American schreef:Wij hebben ook een groninger!
Het is een enter hengst, afstamming Meinhold x Brand.
Lekker koel int koppie, een echte droogkloot!
[edit] Hoe zit het eigenlijk met de keuringen voor het gronings stamboek? Onze enter heeft een papier, maar het lijkt me leuk hem een keer mee te nemen naar een keuring.