Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nombrado schreef:Ik heb de voorbrenger nog uitgebreid gesproken nadien. Hij was er ook al zeker van dat hij niet opgenomen zou worden. er zit dus wel degelijk verschil tussen PRE en Lusitano blijkt maar weer.
Kzou die hengst zo willen rijden (en als je een merrie hebt, met een strakke rug hem erop zetten)
Ik begrijp niet wat je bedoeld met weinig bot?
Wel kan ik zo (zonder ik hem zie bewegen) aan zijn bouw al zien dat hij dat zeker kan.
Niks mis met zware hals...het teveel aan vet, kan met de juiste training gewoon "minder worden"
Van mij mag ie naar de PRE keuring
Als iemand nog een foto van hem heeft in zijn blootje? graag!
) Luckystory schreef:Ik vind hem op die foto voordeliger dan wat ik op de keuring zag.
De hals die niet ideaal is, zie je ook op die foto, vind ik.
Lenden minder. Maar dat viel mij toch echt op. Ik vond hem 'slap' ogen in de lenden.

Luckystory schreef:Ik vind hem op die foto voordeliger dan wat ik op de keuring zag.
De hals die niet ideaal is, zie je ook op die foto, vind ik.
Lenden minder. Maar dat viel mij toch echt op. Ik vond hem 'slap' ogen in de lenden.
nombrado schreef:Hoe werkt dat bij de lusitanos? Mag je 1 keer voorbrengen? en tot hoe oud mag dat?
Jessix schreef:Het gebeurd dus wel eens dat een paard wat erg jong was op latere leeftijd nogmaals wordt voorgebracht in betere conditie.
Luckystory schreef:En toch zat het 'm in die lenden volgens mij.![]()
Ik ben geen keurmeester, dus kan niet goed uitleggen wat ik bedoel. Maar ik had echt het gevoel dat dat niet 100%functioneel was.
En dat is trouwens iets wat je bij héél veel PRE's ook ziet. (En 1 van de dingen waar ik zelf heel erg op afknap.)
Luckystory schreef:Jessix schreef:Het gebeurd dus wel eens dat een paard wat erg jong was op latere leeftijd nogmaals wordt voorgebracht in betere conditie.
Ha, dat wist ik niet. Fijn om te horen! Want ik werd er verdikke toch zenuwachtig door.![]()
No way, dat ik dat zelf ga doen trouwens.
Fokker krijgt haar met een strikje rond weer terug en dan mag zij er haar plan mee trekken.
Vandaar dat ik schrijf, alles moet wel kloppen voordat ik die ring in ga. Ikzelf dus ook! 
Jessix schreef:Maar die van jou komt er wel door hoor. No worry!