Als ik deze foto's vergelijk met de foto's uit mijn onderschrift lijken ze inderdaad wel echt op elkaar. Echt grappig! Mijn paard heeft alleen een wat bruinige gloed en een iets breeder neusje. Jouw paard heeft ook meer beenheffing. Vind het echt een heel leuk paard!
Wat is Tristan mooi!
Om ook maar in de sferen van het topic te blijven, een foto: (Ik heb ook een pb gehad )
Ik zal binnekort ook weer fanatiek gaan reageren, maar ik wil eerst onze nieuwe aanwinst met jullie delen!! Onze barock pinto merrie, vanacht geboren; Belisar
Tristan ziet er idd goed uit zeg, behoorlijk verschil qua vetjes toen je hem kreeg En Galan is volgens mij geweldig, heb iets met dat paard, zag hem al bij Monya te koop. Leuk om hem op Bokt te kunnen blijven volgen!
Talithah
Geplaatst: 05-04-12 13:09
Wat een geweldig mooi veulen, en een merrie!!!
Gefeliciteerd!!
Blondie weer prachtig!!!
danaderese
Geplaatst: 05-04-12 14:26
hoi even weg geweest van het topic was zijn er weer mooie PRE's voorbij gekomen en natuurlijk alle andere barokjes
dat veulentje is uber schattig
ook nog een update van mijn tistje die volop is zijn training zit voor zadelmak te maken hij gedraagt zich zo goed
hem ook al in de buitenpiste kunnen longeren (heel effe maar daarna op wandeling aan de hand gegaan)
natuurlijk als hengst moet je showen naar de camera