Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
PinkPrincess schreef:Femke, wat een mooi verhaal dat je dit paard hebt gekozen.. dat moet er indd een bijzondere klik zijn.
Zo zijn er meer hoor, die voor een paard zijn gevallen die eigenlijk voor het leven een trauma hebben en bij de gerinkste weer terug kunnen vallen in hoe het was.
Wat jij beschrijft van de gang, kort krabbelig en de houding is een en al stress.
dus de verbetering van de gang en de houding van je paard verbaast me niks want hij voelt zich natuurlijk nu veel meer op zijn gemak en de stress is er groot en deels vanaf. + Als hij zo veranderd doet hij dat natuurlijk ook voor jou, ik denk dat dit paard ook echt verliefd is op je en hij nooit meer bij jou vandaan wilt en ik denk adnersom ook het zelfde hihi..
Carmy81 schreef:Hai Dames,
Ik meld me even. Het verhaal van Femke is haast hetzelfde verhaal als de mijne. Echter heb ik mijn Anda particulier gekocht van iemand. Puur ook omdat ik op slag verliefd was en zij op mij
Het is een echt stresskipje mijn Andalusier.
Ze vind het heeeelll erg moeilijk om te ontspannen, liefst scheurt ze de hele bak door in galop. Met der hoofd in de lucht en zo kort mogelijke gangen. Het maaien is hier ook zeker van toepassing.
Reageert jullie Anda ook zo vreselijk gestressd / bangig haast op het been? Doordat ik mijn been vaak afleg om haar rustiger te krijgen gaat ze voorover duikelen zeg maar. Herkent iemand dit probleem? Toch stug been aan blijven houden en dan maar racen? Soms weet ik het even niet meer..
SOS hellup...