pffoee wat een lange manen, respect voor je verzorging ! denk je dat ze ooit op de grond komen te hangen ? XD
panchosil
Geplaatst: 15-08-11 20:32
Op de grond!nee dat vind ik lelijk bah bah.... Ze zijn nu lang genoeg thnx voor je respect!ik doe het graag vind totaal niet erg om ze te verzorgen!
Anoniem
Geplaatst: 15-08-11 20:35
Oh wat is de panchoman wit geworden....mooi sil wat een pracht beest is het toch!!
quintusgl
Geplaatst: 15-08-11 20:43
Zasread: jeetje wat een vent wordt ie al zeg! En Panchosil: Die Manen!!! Ik zag ook een heel mooie kleur zadel en hoofdstel voorbij komen met een geweldig mooi dier eronder!! Ik ga, later als ze groot is, voor het grijs. Hoofdstel is er al en zadel weet ik ook al te vinden in die kleur.........erg ben ik hé! Ik zal het hier bij houden. Las steeds stilletjes mee en zat vooral te kwijlen bij de foto's.
Ik zal even 2 foto's van mijn 2 jarige cruzado plaatsen. Valiente heeft een BWP moeder en PRE vader. Ze wordt schimmel.
PinkPrincess
Geplaatst: 15-08-11 20:53
panchosil schreef:
Op de grond!nee dat vind ik lelijk bah bah.... Ze zijn nu lang genoeg thnx voor je respect!ik doe het graag vind totaal niet erg om ze te verzorgen!
waarom niet tot op de grond? als ze zo lang kunnen groeien ben je de enige met een PRE in NL met manen tot op de grond !.
Xantha
Geplaatst: 15-08-11 21:02
realmagic, idd een lusitano
russel, mijn zadel is een Strada. Ben heel blij met de kleur
panchosil, dekje heb ik zelf gemaakt
Sanne, die foto hebik voor mijn verjaardag gekregen van Esther (bijrijdster)
Weer hele mooi pics voorbij zien komen. Een met hele lange manen, persoonlijk hoeven ze voor mij ook niet zo lang hoor. Het moet vooral ook een beetje practisch blijven
onley
Geplaatst: 15-08-11 21:48
Adana weer eens nu op een andere wei met haar vriendinnetje
Gave foto's weer allemaal en die lange manen van pancho echt mooi maar zou ze zelf niet zo lang willen hebben bij Dessy
Xantha ,, Lange manen vind ik persoonlijk ook niet mooi, maar als je paard er aanleg voor heeft, is het wel super gaaf voor foto´s hij is dan uniek in NL en bijzonder om op de foto te zetten, en dat heeft wel iets !
XshaartjeX
Geplaatst: 15-08-11 23:13
@ Xantha gaaf zeg dat je die zelf hebt gemaakt! Heel origineel
Bij Dessy groeien ze op het moment niet echt vlot meer
Mindfields
Geplaatst: 15-08-11 23:58
Filmpje van 22 jarige Condo vanavond een beetje aan het werk. Gewoon een lekker galopje.
panchosil
Geplaatst: 16-08-11 00:38
Valiente wat een mooierd ! en zijn ogen! Andana heerlijk toch! Bij dessy zijn niet lang maar wel dik!geduld het kom vanzelf! Xantha zelf gemaakt! wat leuk!kan ik er 1 bij je bestellen! Condo het ziet er super uit!
panchosil
Geplaatst: 16-08-11 00:40
russel schreef:
Oh wat is de panchoman wit geworden....mooi sil wat een pracht beest is het toch!!
Wat een gave foto's allemaal pancho blijft knapper worden!!
Hier de laptop die kapot was gegaan eindelijk kunnen ontdoen van de harde schijf waardoor ik de foto's weer terug heb van mijn eerst gefokte veulen. Oftewel de beeb van Aicha. Ben enorm blij dat ik die foto's terug heb. Dus ik spam er even twee
Xanta wat een prachtige kleur hoofdstel en zadel heb je Mooi paard heb je erbij, het plaatje is echt compleet
Mindfield Wat een heerlijk filmpje om naar te kijken Wordt er zelf helemaal ontspannen van Zo hoop ik ook ooit te rijden met mijn merrie
Lange manen zijn prachtig maar niet handig Die van Labrusca zijn nu tot de hals en ik moet ze nu bijna al dagelijks doorkammen om ze klitvrij te houden ondanks de cowboy magic..
Ik zie ook nog een bonte verrassing
onley
Geplaatst: 16-08-11 10:09
och wat een mooi veulen
Dessy heeft ook een behoorlijk dikke staart
en Adana krijgt ook al behoorlijk wat manen en staart
wat een mooie ontspannen galop mindfields ik zou toch ooit eens graag les van je willen hebben
zasread
Geplaatst: 16-08-11 10:36
Weer een prachtige foto van Pancho
En wat is Valiente al groot! Dat gaat natuurlijk ook heel snel en nog zo mooi donker
Een leuk filmpje van Adana die lekker aan het rondracen is en een knappe mama
Noor, heerlijk dat je weer met Condo aan de slag kan. Hij galoppeerd lekker ontspannen