Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cloris schreef:Inrijden leuk, maar zonder zoveel dwang, bah ik word daar af en toe naar van, heb nu al zoveel filmpjes gezien van paarden die daar zadelmak gemaakt zijn maar ik vind het nog het meest op 'breken' lijken.
soeske schreef:http://www.youtube.com/watch?v=Vp_F_l0L0LE
Hij doet het echt goed! Nog niet zovaak los geweest, maar een nieuwe eigenaar heeft hier echt een goed paard aan (ja, hij is te koop..)
Suelza schreef:BrankaZ schreef:Wat jij beschrijft kan ik volkomen begrijpen. En voor zover ik bekend was met de methode ook mijn gevoel erbij. Als een paard het niet nodig heeft waarom dan zo overvallen?
Wel interessant om je hierover te 'horen'.
Ja, ik ben ook echt heel benieuwd naar vanavond! En nogmaals, tis absoluut niet mijn ding, maar ik ben desondanks wel geinteresseerd naar wat zijn beweegredenen hiervoor zijn.
En stiekem ook in hoeverre hij ontvankelijk is voor meningen van anderen, aangezien ik vermoed dat hier een hoog "Hallelujahpenny mutsen- gehalte" aanwezig zal zijn.
cloris schreef:Oh ik zie hem nu ook pas Soeske, wat een gaaf dier!!
Hoe is het met jouw kanjers Nombrado?
heikedenise schreef:Beda – lees dat zkim lekker aan het donderstenen is, wanneer heb je weer wedstrijd
nombrado schreef:cloris schreef:Oh ik zie hem nu ook pas Soeske, wat een gaaf dier!!
Hoe is het met jouw kanjers Nombrado?
koud geweest en weinig kunnen rijden vanwege het weer.
maar nu weer voorjaar in de bol (incl de hengsten haahhaah) en weer lekker aan het oppakken.
Nombrado krijgt ook hier en daar al bruine hagelslagjes.....
cloris schreef:heikedenise schreef:Beda – lees dat zkim lekker aan het donderstenen is, wanneer heb je weer wedstrijd
Ja hij zal wel voorjaarskriebels hebben dan ben ik slechts een vervelende luis in de pels voor hem tijdens het rijden hahaha. Bij de barokke in april wilde ik weer starten, hopelijk is hij dan zijn voorjaarskriebels kwijt