Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:Ik vind het persoonlijk niet erg als een paard klein is, prettig zelfs, maar dan moeten ze wel voldoende lijf hebben voor mijn lange benen...
Voor 't gezicht maakt het me niet zoveel uit, maar ik zit gewoon fijner als mijn benen niet een eind onder m'n paard uit zwabberen, en kan m'n hulpen dan ook wat prettiger geven...
Mijn Lusitano-merrie is 1.58, ik ben zelf 1.76 met lange benen, maar bij haar gaat het prima, omdat ze een diep lijft heeft...
russel schreef:Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, mijn paard is 1.62 en ik ben 1.70 en als ik op hem zit, dan is dat het zelfde als bij jouw, de meesten denken nl dat hij 1.68 is. Ze geloven niet dat het maar een ukkie is.
jus schreef:Citaat:Hier ook, was mijn generatie en die ervoor gemiddeld zo'n 1.55m, tegenwoordig zijn ze ook al snel 1.75m. Maar hier hebben ze wel korte pootjes. (ik heb het hier over mensen )
Jaja korte pootjes of niet ik hou wel van portugeese mannen
Nouvel schreef:kun je eigenlijk n.a.v. de maat van een veulen al ong. inschatten hoe groot 'ie later zal worden?
Nouvel schreef:kun je eigenlijk n.a.v. de maat van een veulen al ong. inschatten hoe groot 'ie later zal worden?