Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nouvel schreef:super dat je weer gereden hebt, al is het op een megasize fries!
borderjay schreef:
dat is toch Vaidosa waar Sanne op reed?

kohtje schreef:De spierpijn moet je maar even op de koop toe nemen; Je bent mooi weer een ervaring rijker!!!Ik kan niet meer lopen van de spierpijn! Deze was echt te groot voor mij. Maar ik was toch wel een beetje trots op mezelf dat ik er op ging! Het was weer fijn om op een paard te zitten.

Maar leuk meid! Heb je nu al een aantal iberische paardjes ook geprobeerd? borderjay schreef:Ik zou eens een afspraak maken op Balingehof als ik jou was....die hebben veel barokke paarden(te koop) staan,en daar kan je in alle rust uitproberen en informatie krijgen...ik geloof dat ze zelfs 17 april een barokke-inloopdag hebben....
kohtje schreef:borderjay schreef:Ik zou eens een afspraak maken op Balingehof als ik jou was....die hebben veel barokke paarden(te koop) staan,en daar kan je in alle rust uitproberen en informatie krijgen...ik geloof dat ze zelfs 17 april een barokke-inloopdag hebben....
Dat is ook al geregeld![]()
Kijk dat kopen is echt niet het makkelijkste.
In mijn ogen zijn er niet zo veel te koop. En vind er dan ok nog een gereden en betaalbaar.
Jenny21 schreef:Sidera schreef:Het zijn wel echt 3 heel verschillende rassen
Ok, dan kom ik nu even met (voor vele van jullie) waarschijnlijk een hele domme vraag!
Maar wat is nu het verschil tussen Andalusiers (dit is toch ook wel PRE??), Lippizaners en Lusitano's???