Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gaat niet over bij de mannen overigens. Hij blijft alles zelf doen. haha 
...

Wat moet je je rot voelen...

haha meestal loopt hij alleen maar te klagen dat ik zo veel tijd aan die 'ezels' besteed, maar hij lijkt toch best gek te worden op Darius, vandaag wilde hij hem per se uit zijn box halen en naar de uitloop brengen, hij bleef ook zeker een kwartier bij hem staan kroelen
Wie weet is er nog hoop!! En ja heb wel zitten denken, om er nog een kleintje bij te nemen, maar pension voor 3 wordt wel erg duur.. En om nou Flaaf om te ruilen voor nog een kleintje, dan rijd ik nog niet eens :S Maar zo weet je iig wel de geschiedenis van je beestjes!
mijn vriend is altijd een beetje bang dat ik met allemaal mannen zit te flirten
hij snapt het niet zo, dat het zo interessant is om over paarden te praten...
ik moet ze ook altijd zelf maken hehe. DinkeyGirl schreef:Nog even inhaken op Mayke en de discussie uit het oude topic: ik vind het heel bijzonder wat jij doet, ben zelf ook erg hoogsensitief en voel zelf heel goed wat ik wel en niet moet doen, of wanneer iets wel of niet goed gaat en waar dat bij Suevo vandaan komt. Vandaar dat ik ook liever geen foto's op zo'n foto-forum zet. Ik volg liever mijn eigen gevoel onder begeleiding van een goede instructeur en een holisch dierenarts (heb goed contact met Steffi van der Laarse). Suevo reageert ook heel sterk op mij, als ik een min-dag heb kan ik beter niet opstappen want hij spiegelt mij ook heel erg. Wij hebben heel veel van elkaar geleerd en elkaar ook heel veel vertrouwen gegeven.

En wow die foto van Fuur...
en dat net zo lang tot ze het zelf doen
hihi....
die zijn zo leuk...lakshmi schreef:mmm deze staat te koop: http://www.berber-almansour.de/pferde/rebeh/rebeh.html
of deze, net iets jonger: http://www.berber-almansour.de/pferde/y ... izrah.html
(van de eerste link)

frankiej schreef:Utixo schreef:Lieve schatten, om jullie even uit jullie droomwereld te helpen, BPL stond uiteraard voor BarokkePaardenLiefhebbers.
Stelletje smeerlappen!
kun je nagaan, die andere bpl uitleg kwam nog niet eens van mij af
frankiej schreef:saida: onderschrift aanpassen? het moet nog blijken dat dit mijn favotopic is / wordt.... hahazal het van de week ff fixen
hihi... 
leuke foto's!
leuk!