Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sjeik schreef:natasjj17 schreef:springen is echt slecht voor een fries hij is er niet voor gebouwt niet goed voor de spronggewrichten de banden van een fries lopen anders dan een kwpner
slecht voor de spronggewrichten lees maar in boeken over friesen overal staat in dat je het niet moet doen omdat ze er kapot door gaan waarom zet je hem niet leuk voor een karretje
Hahahahahahahahahahaha wat een geweldige post!
Banden van alle paarden lopen hetzelfde. Wil je wel even een lijst neerzetten van welke boeken?
Gulpje schreef:Leuke vraag! Ik wil ook graag een keer in t oefenspringen meedoen met mijn Fries maar ben bang dat ik in mijn witte broek poep
ninz schreef:Mn topic was gesloten dus vandaar hier de vraag: wie heeft er ooit met zijn fries al eens in het springen gestart?? Ik ga namelijk dit zomerseizoen voor het eerst starten! (in het BB)
suikermeisje schreef:[naam] schreef:Mn topic was gesloten dus vandaar hier de vraag: wie heeft er ooit met zijn fries al eens in het springen gestart?? Ik ga namelijk dit zomerseizoen voor het eerst starten! (in het BB)
Ik spring met mijn half fries in de L (1meter) en volgend jaar bij de paarden, Maar heb weleens een fries zien springen op wedstrijd.
afgelopen zaterdag kreeg ik nog de vraag of ik een arabo-fries had (dit was dan wel bij de dressuur)
Het is ook zelf hoe je je paardje maakt,
de mijne heeft een new forest als moeder, maar is erg heet, dus lekker voorwaarts. Springt erg graag en houdt van racen.
Het paard van em zus heeft de zelfde vader als fries (v.v is trouwens Remmelt) Maar vaqueo is erg lui, en dit heeft het paard van me zus dus ook, maar ze is zelf ook veel afwachtender dan ik ben.
Neff schreef:Doe mee aan Trec wedstrijden en dan spring ik ook met mn Friese merrie. Vindt ze hartstikke leuk. Zie mijn profiel voor een foto en ook mijn ava. Volgend jaar wil ik ook aan een oefencross meedoen. Sinds ik meer veelzijdig dingen ben gaan doen met haar, gaat het steeds beter, dus als je het zelf durft, gewoon lekker springen.
x_Anouk_x schreef:Hihi ik spring met mijn fries net een emmertje hoog. Ze vind het erg leuk, maar ze heeft nooit echt door dat ze echt moet springen, inplaats van er door heen lopen.
Het gekke is ze is wel heel goed als er bijv 3 balkjes op de grond liggen en er dan overheen galloperen. Ben het nu langzaam aan het opbouwen, aangezien ik springen eigenlijk wel leuker vindt!
Helaas wordt ze verkocht..