Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!Evelienepien schreef:Yep, deze bokker meldt zich!
Guillermo is 4 jaar; moeder is KWPN (Iroko) en vader is Anda (Grelo).
Mies_Apollo schreef:laat maar komen! hij valt op blondjes!
!
ik heb een megabarokke 2jarige dame, kruising andalusier x fries. Foto's in mijn onderschrift
Gisteren gemeten op 1.59m dus dat belooft nog wat
Ze heeft het hoofd, hals en benen van een andalusier maar het brede van haar moeder, een ouderwets brede fries. En het is een schimmel dus over een paar jaar heb ik als het goed is een sprookjespaard waar je alleen nog een hoorn op moet plakken
! Een hele dame zeg, gaaf!!!!!! En wat een koppie
!
! Vind de uitstraling wel een beetje hetzelfde
! kjoetie schreef:meld me ook maar danik heb een megabarokke 2jarige dame, kruising andalusier x fries. Foto's in mijn onderschrift
Gisteren gemeten op 1.59m dus dat belooft nog wat
Ze heeft het hoofd, hals en benen van een andalusier maar het brede van haar moeder, een ouderwets brede fries. En het is een schimmel dus over een paar jaar heb ik als het goed is een sprookjespaard waar je alleen nog een hoorn op moet plakken
Evelienepien schreef:Yep, deze bokker meldt zich!
Guillermo is 4 jaar; moeder is KWPN (Iroko) en vader is Anda (Grelo).

Blueberry schreef:Ja ik ook! Hij word volgende week egbracht. Moeder is KWPN van 1.58 en vader is Urgento van 1.63 ongeveer.
hebben jullie ej paard in het Cruzado stamboek laten inschrijven?

Blueberry schreef:en wáárom wil je papieren als ik vragen mag? het heeft verder toch geen toegevoegde waarde? Mijne heeft geen papier. Ik zie er het nut niet van in. Een kruising is toch niet intressant om mee te fokken dus waarom dan dat papier?

mammaslamma schreef:Blueberry schreef:en wáárom wil je papieren als ik vragen mag? het heeft verder toch geen toegevoegde waarde? Mijne heeft geen papier. Ik zie er het nut niet van in. Een kruising is toch niet intressant om mee te fokken dus waarom dan dat papier?
Mijn P.R.E heeft wel papieren, maar is ruin, dan kun je zeggen dat dat papier geen toegevoegde waarde heeft omdat hij toch niet kan dekken, maar toch zit er een prijskaartje aan, wat er niet aan zou zitten als hij compleet papierloos zou zijn.
Ik kan me dus voorstellen, dat bij deze cruzado ook de ping ping meespeelt, al is het maar een half papier, qua verkoop(evt) altijd beter te verkopen, is dat niet aan de orde, is het maar net wat voor waarde je er zelf aan hecht..........