Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liekjuh schreef:Wij hadden een Nanning X Tjimme.
Ze was erg groot we hadden haar gekocht met 5 maanden oud. Ze heeft 2 jaar in de opfok gestaan en is helaas overleden aan koliek (heeft op utrecht gestaan en operatie gehad. Na 2 weken is ze overleden)
Ze was met 2.5 1.62 hoog ze was heel lief. Had enkel niet zon mooi edel hoofd. Wel mooie lange benen.
Fryske schreef:Ik denk het niet. Nanning is geloof ik niet zo'n bekende hengst en hij is al wat ouder.
noraahlover schreef:Liekjuh schreef:Wij hadden een Nanning X Tjimme.
Ze was erg groot we hadden haar gekocht met 5 maanden oud. Ze heeft 2 jaar in de opfok gestaan en is helaas overleden aan koliek (heeft op utrecht gestaan en operatie gehad. Na 2 weken is ze overleden)
Ze was met 2.5 1.62 hoog ze was heel lief. Had enkel niet zon mooi edel hoofd. Wel mooie lange benen.
volgens mij heb ik wel eens een foto van dat paard gezien (of kan dat niet??), heel jammer dat ze overleden is!
Die was zeker groot, dan is die van mij kleiner. Ze is 4,5 jaar en 1.62...
Fryske schreef:Ik denk het niet. Nanning is geloof ik niet zo'n bekende hengst en hij is al wat ouder.
horseyfries schreef:Fryske schreef:Ik denk het niet. Nanning is geloof ik niet zo'n bekende hengst en hij is al wat ouder.
??? Misschien niet bekend voor jou, maar Nanning is een hele bekende hengst en Melle is ouder dan Nanning dus het is een wel erg vreemde opmerking van je...
Fryske schreef:Ik "ken" hem wel van naam maar verder niet.
Maar mijn vraag aan jou blijft staan.
Ocorde schreef:Wij hebben ook een 3-jarige Nanning-merrie, om precies te zijn een Nanning x Tamme. Ze is officieel eind juli 3 jaar geworden en meet nu 1.65 m. Het is een harde werker, fijn karakter (beetje zenuwachtig), mooi voorbeen en een mooi klein edel hoofd, dus ben eigenlijk heel tevreden over haar. Heb eventueel wel foto's van haar... Wij hebben overigens 3 veulens van Nanning gehad, de oudste is nu 5 jaar en meet 1.72 m.