Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Duhelo schreef:als ik me niet vergis zijn het dezelfde rassen, of toch erg nauw verwant
belgisch trekpaard is hetzelfde als het nederlands trekpaard, enkel een ander stamboek.
Ardenner is een iets ander type, iets geblokter, maar komt wss ook voort uit het belgisch trekpaard.
vlaams trekpaard ook zoiets.
Daarnaast kun je ook iets vriendelijker laten merken dat bepaalde reacties niet voldoen aan je eisen!
herbey schreef:Ik vraag wie er een Ardenner heeft niet wie er een trekpaard heeft!
Ardenner genaamd: Jack herbey schreef:Het is helemaal niet onvriendelijk bedoeld hoor! Sorry als je het zo op vat! Mijn Ardenner staat in het luxenburgse stamboek en daar komt echt geen Nederlans of Belgies Trekpaard in.
Ik heb zelf ook nog een Belg en een Nederlandse En zijn me allemaal even dier baar! Dus het heeft niets met eisen te maken!
Duhelo schreef:herbey schreef:Het is helemaal niet onvriendelijk bedoeld hoor! Sorry als je het zo op vat! Mijn Ardenner staat in het luxenburgse stamboek en daar komt echt geen Nederlans of Belgies Trekpaard in.
Ik heb zelf ook nog een Belg en een Nederlandse En zijn me allemaal even dier baar! Dus het heeft niets met eisen te maken!
Ardenner is inderdaad een ander type dan belgisch trekpaard en nederlands trekpaard
als ik me niet vergis is een ardenner net wat zwaarder en geblokter.
Maar ik geloof dat ze oorspronkelijk uit hetzelfde type voortkomen.