Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) begon te groeien werden die paarden ook al snel kleiner. Daarbij heb ik altijd een voorliefde gehad voor veel behang en flinke spieren. Ik ben zo dus uitgekomen bij de shire. Ik heb veel rassen bekeken, de fries vind ik machtig mooi om te zien, maar de meeste zijn toch best klein eigenlijk. De belg vind ik weer te dik, en alle andere treppaard rassen ook. De peucheron vind ik ook helemaal gaaf maar die heeft veel minder behang, en het karakter is niet zo als de shire. 

Craignethan schreef:Jij hebt Lester
Craignethan schreef:Jij hebt Lester
. Ik ben er via een kennis aan gekomen, en kon me eerst niets bij het paard voorstellen, op zo'n groot zwaar paard kun je toch geen dressuur rijden?Nou, het tegendeel is waar!!Ik heb de mijne zelf ingereden en alles aangeleerd, en inmiddels rijden we M1. Weleenswaar nog niet met winst(ben nog maar 2 keer gestart) maar leren doet ie supersnel, en hij wil ook echt z'n best doen.
Tijdens mijn trainingen is gebleken dat ie ze met gemak 8 m draait (als ik niet in de weg zit
)Heb op menigeen KWPNer van kennissen gezeten,waarvan ik dacht:dat kan de mijne veel beter, en is veel soepeler.Shires zijn mega soepele paarden, zitten geweldig, en hun Karakter.....ken geen ander paard wat daaraan kan tippen!!!
DUS: weg met dat vooroordeel LOMP paard!!! En ontdek het zelf eens, dan pas kun je oordelen, ha,ha!
dat vind ik dus wel !