Ik zag namelijk dit toch wel interessante topic viewtopic.php?f=4&t=596764&st=0&sk=t&sd=a over wat de Quarters/Appi's/Paints krijgen gevoerd en nou vroeg ik me wel eens af wat jullie je Fries/Anda/Lusitano etc. voeren?
Kom maar op.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.

) en ze krijgt dagelijks kwartschep kruidenmuesli met een schepje vitaminen als aanvullling. En ze heeft sinds kort zo'n Horselyx bak tot haar beschikking; Wat een groot succes is trouwens.
PatriesjeMR2 schreef:Hoe bedoel je ??
soeske schreef:PatriesjeMR2 schreef:Hoe bedoel je ??
Dat Ensueno wel goed in zijn vel zit, dus dat je niet bang hoeft te zijn dat je hem te weinig geeft

soeske schreef:PatriesjeMR2 schreef:Hoe bedoel je ??
Dat Ensueno wel goed in zijn vel zit, dus dat je niet bang hoeft te zijn dat je hem te weinig geeft
Wat voeren jullie allemaal veel!
Die van mij zou accuut ontploffen 
Foogul schreef:Wat voeren jullie allemaal veel!
Die van mij zou accuut ontploffen
Mijn Lipizzaner doet momenteel niet veel anders dan stevige buitenritten rijden. Hij staat fulltime op het land en krijg 1/3 tot 1/2 kilo basisbrok per dag.
In de winter wanneer hij volop getraind wordt, krijgt Capriva 2 keer kuil, 1 keer hooi een 1,5 kilo mengeling van basisbrok en een granenmix (Kentucky lite). Ik heb een mooi zuunig peerdje
Starbreeze schreef:Veel? Wat noem jij veel? 6 kilo brok op een dag, dát vind ik veel. De meeste hier voeren redelijk dezelfde hoeveelheid... Ligt natuurlijk ook aan het temperament van je paard en wat je ervan vraagt. Een buitenrit is niet te vergelijken met een flinke dressuurtraining, dat lijkt me vanzelfsprekend.