Aguileña (zeg: Akieleena) is dus mijn merrie, ze is echt heeeel erg mooi..
Ik weet zo niet hoe haar vader heet (de papieren liggen ergens anders) maar ik weet wel dat Aguileña's moeder ESTRELLA heet. Ook heeft Aguileña een brandmerk: een soort bel met een D er in. Wie heeft er een Andalusiër waarvan de moeder ook Estrella heet? En wie heeft een Andalusiër met hetzelfde brandmerk?
Meer over Aguileña:
Aguileña is bruin met zwarte manen en staart en zwarte onderbenen. Ze heeft hele mooie ogen, net spiegeltjes en ze is heel lief en betrouwbaar. Ze kan ook heel mooi lopen
Aguileña heeft geen P.R.E. papier maar Cruzado omdat 1 van Aguileña's opa's of oma's geen papieren had.Ik hoop dat iemand een Andalusiër van dezelfde afstamming heeft, zoja mail dan ook even naar
itsvall_lovee@hotmail.com , omdat ik niet vaak op Bokt.nl zit

-x- Mij
Maar ik kon Aguileña echt NIET laten staan. ze verdiende gewoon een goed tehuis ... ze was helemaal gestoord maar moet je haar nu is zien. ze is het betrouwbaarste en liefste paard dat ik ken! Ik kan alles met haar doen en ik ben echt superblij dat ik haar gekocht heb. Daar kan ik elke dag nog bij feesten!! Aguileña heeft haar hele leven nog nooit een bok gegeven met mij er op.. dus Aguileña gaat NOOIT meer weg..... ik ben echt ontzettend blij met haar!